Getac prezentuje najnowsze innowacje na targach Automechanika 2024
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Getac, wiodący producent wytrzymałych rozwiązań komputerowych, zaprezentuje swoje najnowsze osiągnięcia technologiczne dla sektora motoryzacyjnego na targach Automechanika 2024 we Frankfurcie w Niemczech. Firma pokaże niedawno wprowadzony na rynek, pierwszy na świecie wytrzymały laptop S510 AI-Ready, a także inne zupełnie nowe i innowacyjne rozwiązania zwiększające produktywność i wydajność w tym sektorze.
Getac jest kompleksowym dostawcą wytrzymałych laptopów, tabletów i oprogramowania, zaprojektowanych specjalnie do wymagających zastosowań motoryzacyjnych i używanych już przez ponad 25 marek samochodowych na całym świecie, a także niezależne warsztaty. Najnowsze modele Getac i rozwiązania programowe, stworzone z myślą o przyszłości, obsługują aplikacje AI zaprojektowane w celu zwiększenia produktywności i wydajności: od diagnostyki pojazdów, wyszukiwania technicznego, kalibracji ADAS i EVHC, po rozwój i produkcję lub logistykę. Zapewniają także niezawodną, wysokowydajną i odporną na awarie podstawę dla szybkich i stabilnych procesów, jednocześnie zmniejszając całkowity koszt posiadania (TCO) i zwiększając zwrot z inwestycji (ROI). Wytrzymałe rozwiązania obliczeniowe AI firmy Getac skracają czas przestojów, co przekłada się na wyższą produktywność pracowników i większą wydajność, przeprowadzają analizę i przetwarzanie danych na miejscu oraz zapewniają możliwości podejmowania decyzji w czasie rzeczywistym.
Eric Yeh, dyrektor zarządzający Getac Technology GmbH: „Wiodąca rola Getac w opracowywaniu innowacyjnych i dostosowanych do potrzeb rozwiązań w zakresie integracji klientów pomaga zoptymalizować procesy klientów z branży motoryzacyjnej i zwiększyć ich zadowolenie. Getac wspiera wymagający sektor dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom AI-Ready rugged computing, pomagającym przyspieszać cyfrową transformację".
Wytrzymałe produkty Getac są nie tylko solidne i niezawodne, ale także przyszłościowe i kompatybilne z szeroką gamą dedykowanych akcesoriów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, które pomagają użytkownikom zmaksymalizować funkcjonalność urządzenia w różnych grupach korzystających z motoryzacji, w tym w naprawach posprzedażowych i konserwacji.
Wraz z wprowadzeniem najnowszych rozwiązań komputerowych z obsługą sztucznej inteligencji, Getac po raz kolejny wyznacza standardy w branży i nadal pozycjonuje się jako zaufany partner większości wiodących producentów OEM. W przypadku pytań dotyczących strategii korporacyjnej i wytrzymałych rozwiązań, zespół ekspertów Getac będzie dostępny na stoisku Getac podczas targów Automechanika w hali 8.0, stoisko M82.
Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.
TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.