Frost & Sullivan przyznał nagrodę firmie TomTom
Rozwiązanie Navigation for Automotive od firmy TomTom otrzymało nagrodę 2022 Global Automotive Navigation New Product Innovation Award. Jest to prestiżowa nagroda przyznawana przez Frost & Sullivan, wiodącą firmę doradztwa biznesowego oferującą badania i analizy rynku.
TomTom Navigation for Automotive to hybrydowe rozwiązanie nawigacyjne w chmurze opracowane dla branży motoryzacyjnej. Rozwiązanie to integruje najnowsze zaawansowane usługi za pośrednictwem chmury obliczeniowej, aby wyeliminować potrzebę przechowywania danych w pamięci pokładowej. Umożliwia to szybkie wyznaczanie tras w czasie rzeczywistym i dostęp do najnowszych map dzięki inteligentnemu wykorzystaniu usług online, oprogramowania over-the-air (OTA) i ciągłym aktualizacjom map w celu stworzenia responsywnego doświadczenia użytkownika.
Zintegrowana z chmurą nawigacja online łączy się z pokładowym systemem informacyjno-rozrywkowym (IVI), aby zapewnić użytkownikom bezpieczne, szybkie i działające w czasie rzeczywistym informacje nawigacyjne, a w przypadku przejścia na tryb offline przełącza się na korzystanie z chmury (gdy nie można pobrać danych w czasie rzeczywistym, rozwiązanie przełącza się na swoje oprogramowanie pokładowe i mapy, dzięki czemu jest dostępne w każdych okolicznościach). Nowy, intuicyjny interfejs może być wyświetlany na konsoli środkowej, panelu przyrządów, wyświetlaczu head-up (HUD) i ekranach pasażera w różnych rozmiarach i proporcjach, zgodnie z zasadą bezpieczeństwa i łatwości obsługi firmy TomTom.
Nagrody Frost & Sullivan są przyznawane firmom działającym na różnych rynkach za wykazanie się wybitnymi osiągnięciami. Analitycy branżowi porównują uczestników rynku i mierzą rezultaty ich pracy poprzez dogłębne wywiady, analizy i szeroko zakrojone badania wtórne, aby zidentyfikować najlepsze praktyki w branży.
Mio MiVue C590 – doskonała jakość nagrań w super cenie
Pojazdy elektryczne to przyszłość miejskiej mobilności
Klocki hamulcowe w ciężarówkach - poradnik Steinhof
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.