Frost & Sullivan przyznał nagrodę firmie TomTom
Rozwiązanie Navigation for Automotive od firmy TomTom otrzymało nagrodę 2022 Global Automotive Navigation New Product Innovation Award. Jest to prestiżowa nagroda przyznawana przez Frost & Sullivan, wiodącą firmę doradztwa biznesowego oferującą badania i analizy rynku.
TomTom Navigation for Automotive to hybrydowe rozwiązanie nawigacyjne w chmurze opracowane dla branży motoryzacyjnej. Rozwiązanie to integruje najnowsze zaawansowane usługi za pośrednictwem chmury obliczeniowej, aby wyeliminować potrzebę przechowywania danych w pamięci pokładowej. Umożliwia to szybkie wyznaczanie tras w czasie rzeczywistym i dostęp do najnowszych map dzięki inteligentnemu wykorzystaniu usług online, oprogramowania over-the-air (OTA) i ciągłym aktualizacjom map w celu stworzenia responsywnego doświadczenia użytkownika.
Zintegrowana z chmurą nawigacja online łączy się z pokładowym systemem informacyjno-rozrywkowym (IVI), aby zapewnić użytkownikom bezpieczne, szybkie i działające w czasie rzeczywistym informacje nawigacyjne, a w przypadku przejścia na tryb offline przełącza się na korzystanie z chmury (gdy nie można pobrać danych w czasie rzeczywistym, rozwiązanie przełącza się na swoje oprogramowanie pokładowe i mapy, dzięki czemu jest dostępne w każdych okolicznościach). Nowy, intuicyjny interfejs może być wyświetlany na konsoli środkowej, panelu przyrządów, wyświetlaczu head-up (HUD) i ekranach pasażera w różnych rozmiarach i proporcjach, zgodnie z zasadą bezpieczeństwa i łatwości obsługi firmy TomTom.
Nagrody Frost & Sullivan są przyznawane firmom działającym na różnych rynkach za wykazanie się wybitnymi osiągnięciami. Analitycy branżowi porównują uczestników rynku i mierzą rezultaty ich pracy poprzez dogłębne wywiady, analizy i szeroko zakrojone badania wtórne, aby zidentyfikować najlepsze praktyki w branży.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.