Komunikaty PR

Ford wybiera TomTom Global Traffic Service dla nowej generacji systemu SYNC

2020-07-02  |  12:00
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, podpisał wieloletnią, globalną umowę, w ramach której dostarczy usługę trafficową w czasie rzeczywistym do systemu SYNC® Forda. Zupełnie nowy model pickup F-150, zaprezentowany kilka dni temu, oraz mający wkrótce swoją premierę, w pełni elektryczny Mustang Mach-E SUV są pierwszymi pojazdami Forda, w których zastosowano tę technologię.

TomTom Traffic dostarcza dokładne dane o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, które będą informować kierowców Forda i mogą im pomóc skrócić czas podróży. Serwis trafficowy firmy TomTom przetwarza codziennie ponad 70 milionów godzin jazdy, pochodzących z miliardów anonimowych punktów danych. Aktualizując ogromną ilość danych co 30 sekund, firma TomTom może przewidzieć ruch drogowy zanim jeszcze do niego dojdzie.

„Producenci samochodów wybierają system TomTom Traffic ze względu na jego dokładność, aktualność i niezawodność", powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive. „Decyzja Forda o włączeniu usługi TomTom Traffic do nowej generacji systemu SYNC jest kolejnym krokiem w kierunku naszej wizji świata wolnego od zatorów komunikacyjnych".

Usługa TomTom Traffic jest dostępna w 79 krajach na całym świecie i zasilana przez ponad 600 milionów urządzeń. Z usługi tej korzystają producenci samochodów, twórcy aplikacji i przedsiębiorstwa w wielu różnych rozwiązaniach związanych z mobilnością.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków Biuro prasowe
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Media i PR

Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa

Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.

Ochrona środowiska

Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne

Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji COoraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.