Komunikaty PR

Finansowanie KINTO One od Toyota Leasing najlepsze na Fleet Derby 2024

2024-07-03  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Leasing z dumą ogłasza, że podczas 13. edycji Gali Fleet Derby 2024, produkt KINTO One został nagrodzony pierwszym miejscem w kategorii "Program Finansowy Importera". To prestiżowe wyróżnienie potwierdza pozycję lidera firmy na rynku oraz innowacyjność w zakresie elastycznych form finansowania.

Tegoroczna gala Fleet Derby przyniosła Toyota Leasing wyjątkowe wyróżnienie. Po intensywnym okresie głosowania, podczas którego dotychczasowi oraz potencjalni klienci mieli okazję oceniać produkty dostępne na rynku, okazało się, że finansowanie KINTO One zdobyło najwięcej głosów i tym samym zwyciężyło w kategorii „Program Finansowy Importera”.

- Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy oddali głos na produkt KINTO One, który jest wspólnym sukcesem Zespołów: Toyota Financial Services Polska, Toyota Central Europe oraz KINTO Polska. Nie spoczywamy jednak na laurach i już teraz pracujemy nad kolejnymi innowacjami, które przyniosą nam sukces w przyszłorocznej edycji konkursu – komentuje Dominika Cepek, Członek Zarządu Toyota Leasing Polska Sp. z o.o.

Nagrodę podczas gali odebrali: Krzysztof Krakowiak, Członek Zarządu Toyota Bank Polska S.A. i Prokurent Toyota Leasing Polska Sp. z o.o., Dawid Stawinoga, General Manager KINTO Polska oraz Renata Drużyńska, Kierownik Wydziału Sprzedaży Flotowej.

KINTO – Elastyczna forma finansowania

KINTO to możliwość wyboru samochodów z gamy dostępnych modeli marek Toyota i Lexus w tym aut dostawczych oraz używanych w jednej z kilku elastycznych form finansowania, dopasowanych do różnych potrzeb klientów.

  • Wynajem długoterminowy dla klientów oczekujących kompleksowej oferty wraz z możliwościami zarządzania flotą pojazdów
  • Leasing konsumencki dla klientów indywidualnych
  • Leasing niższych rat KINTO One dla firm

 

KINTO to elastyczna umowa bez konieczności wpłaty własnej, z różnymi formami zakończenia kontraktu – to klient decyduje. Finansowanie charakteryzuje się niezwykle przejrzystymi kosztami, z jedną stałą miesięczną ratą, obejmującą finansowanie pojazdu oraz wszystkie usługi związane z użytkowaniem auta – od serwisu, przez ubezpieczenie, po Pakiet Mobilności. Kompleksowa rata może obejmować m. in.:

  • Pełną obsługę serwisową ASO
  • Pakiet ubezpieczenia AC/OC/NNW
  • Wymianę i przechowywanie opon
  • Opiekę Assistance
  • Wynajem auta zastępczego

 

KINTO to także wybór bardziej zrównoważonego sposobu użytkowania auta, z myślą o klimacie i środowisku. W ramach finansowania Toyota Leasing oferuje najnowsze, niskoemisyjne modele hybrydowe, elektryczne oraz wodorowe marki Toyota i Lexus.

 

 

Informacja o firmie:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie. Biuro prasowe
2024-11-20 | 01:00

Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.

Hulajnogi, deskorolki, hooverboardy lub monocykle elektryczne, segwaye, samochody autonomiczne – na chodnikach i drogach można znaleźć coraz więcej nowych pojazdów, choć drogi
Motoryzacja TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
2024-11-07 | 11:50

TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że na drogi wyjeżdżają pierwsze modele marek Grupy Volkswagen wyposażone we wspólnie opracowane
Motoryzacja Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
2024-10-31 | 23:45

Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC

Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.