Eurowag wprowadza narzędzie do faktoringu w Polsce
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Eurowag, wiodąca platforma płatnicza i mobilna dla sektora komercyjnego transportu drogowego, uruchomiła usługę faktoringu w Polsce. EW Cash umożliwia klientom korzystanie z nowoczesnego narzędzia finansowego, które w praktyce pomaga w szybszej zamianie zaległych faktur na pieniądze. Rozwiązanie jest już dostępne na Łotwie i Litwie, gdzie jest częścią kompleksowej oferty usług mobilnych i finansowych Eurowag. W innych krajach, faktoring zostanie wprowadzony w 2022 roku.
Faktoring to narzędzie online, które usprawnia przepływ gotówki klientów. To rozwiązanie zapewnia faktury do natychmiastowej zapłaty, których termin płatności często wynosi 30, a czasem nawet 180 dni. Usługa jest obsługiwana przez partnera Eurowag, firmę Factris.
„Już od dawna, jedną z misji firmy Eurowag jest wspieranie i poprawa rentowności naszych klientów. Wiemy, że niezawodny i terminowy harmonogram przepływów pieniężnych może pomóc im w jeszcze skuteczniejszym prowadzeniu działalności” – powiedział Jakub Malý, wiceprezes ds. usług finansowych i płatniczych, Eurowag.
Proces wdrożenia EW Cash przez klientów jest prosty. Wszystkie niezbędne dokumenty, w tym ankieta zgłoszeniowa, znajdują się w Portalu Klienta w kategorii EW Cash. Po złożeniu wniosku, klient czeka jedynie na akceptację wniosku, a następnie na umowę.
Więcej informacji znajduje się tutaj:

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.