Eurowag wprowadza narzędzie do faktoringu w Polsce
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Eurowag, wiodąca platforma płatnicza i mobilna dla sektora komercyjnego transportu drogowego, uruchomiła usługę faktoringu w Polsce. EW Cash umożliwia klientom korzystanie z nowoczesnego narzędzia finansowego, które w praktyce pomaga w szybszej zamianie zaległych faktur na pieniądze. Rozwiązanie jest już dostępne na Łotwie i Litwie, gdzie jest częścią kompleksowej oferty usług mobilnych i finansowych Eurowag. W innych krajach, faktoring zostanie wprowadzony w 2022 roku.
Faktoring to narzędzie online, które usprawnia przepływ gotówki klientów. To rozwiązanie zapewnia faktury do natychmiastowej zapłaty, których termin płatności często wynosi 30, a czasem nawet 180 dni. Usługa jest obsługiwana przez partnera Eurowag, firmę Factris.
„Już od dawna, jedną z misji firmy Eurowag jest wspieranie i poprawa rentowności naszych klientów. Wiemy, że niezawodny i terminowy harmonogram przepływów pieniężnych może pomóc im w jeszcze skuteczniejszym prowadzeniu działalności” – powiedział Jakub Malý, wiceprezes ds. usług finansowych i płatniczych, Eurowag.
Proces wdrożenia EW Cash przez klientów jest prosty. Wszystkie niezbędne dokumenty, w tym ankieta zgłoszeniowa, znajdują się w Portalu Klienta w kategorii EW Cash. Po złożeniu wniosku, klient czeka jedynie na akceptację wniosku, a następnie na umowę.
Więcej informacji znajduje się tutaj:
Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.
TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.