Barwa światła jak w żarówkach halogenowych!
W przypadku serii Ultinon Classic, konstruktorom chodziło o jak najdokładniejsze zastąpienie tradycyjnych żarówek halogenowych odpowiednikami LED, tak aby z jednej strony umożliwić bezproblemowy montaż do reflektorów, a z drugiej pozostać przy tradycyjnej barwie światła, co jest szczególnie ważne dla miłośników samochodów klasycznych. Pod względem temperatury barwowej światła (3500 K) samochód z takimi retrofitami świeci niemal tak samo, jakby miał założone klasyczne żarówki.
Nowa linia Ultinon Classic występuje w wielu typowych wersjach - H11, H4, H7. Zapewnia nawet do 80% więcej światła w porównaniu z przepisowym minimum dla żarówki halogenowej. Przewidywana żywotność to ok. 1500 godzin świecenia, Philips gwarantuje bezproblemowe działanie przez okres dwóch lat.
Tak wszystkie najnowsze retrofity LED Philips, linia Ultinon Classic jest wyposażona w zaawansowany system chłodzenia AirCool technology (z wbudowanym wentylatorem), który skutecznie chroni zarówno retrofit, jak też reflektor.
Bezproblemowy montaż nawet w małych reflektorach
Linia Classic, tak jak cała rodzina retrofitów Philips Ultinon Access pod względem gabarytów nie różni się w zasadzie od tradycyjnych żarówek, nie wymaga rezystorów zewnętrznych i dzięki temu idealnie mieści się w reflektorach. Wymiana jest zatem banalnie prosta - wystarczy wyjąć starą żarówkę i w jej miejsce włożyć nowy retrofit.
Nowe zestawy mogą zainteresować znacznie szerszą grupę odbiorców, ponieważ dzięki ultrakompaktowym wymiarom nadają się także do tych modeli samochodów, w których reflektory są bardzo ciasno zabudowane i z tego powodu montaż większych retrofitów starszego typu jest niemożliwy.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.