Aplikacja TomTom AmiGO dostępna na Android Auto
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś dostępność TomTom AmiGO na Android Auto. Kierowcy, którzy posiadają urządzenia z Androidem, mogą teraz korzystać z TomTom AmiGO na ekranie systemu informacyjno-rozrywkowego pojazdu (kompatybilnego z Android Auto).
TomTom AmiGO to bezpłatna aplikacja nawigacyjna, w której kluczową rolę odgrywa społeczność. Kierowcy mogą łatwo zgłaszać i udostępniać informacje o tym, co dzieje się na drodze, korzystać z przejrzystych tras i wskazówek oraz otrzymywać dane w czasie rzeczywistym: ostrzeżenia o fotoradarach, zagrożeniach, korkach oraz zablokowanych i zamkniętych drogach. Komfort użytkowania zapewnia przejrzysty, łatwy w obsłudze i wolny od reklam interfejs użytkownika.
„Nasza społeczność kierowców będzie bardzo zadowolona z aplikacji AmiGO: jest darmowa, ma przejrzysty wygląd i zero reklam, a kierowcy mogą sobie nawzajem pomagać oznaczając, gdy zauważą korek lub fotoradar,” skomentował Mike Schoofs, Managing Director, TomTom Consumer. „Kompatybilność TomTom AmiGO z systemem Android Auto umożliwia teraz większej liczbie kierowców szybsze i bezpieczniejsze dotarcie do celu”.
TomTom AmiGO to jedna z pierwszych aplikacji nawigacyjnych uwzględnionych w nowym portfolio aplikacji dla kierowców (dostarczanych przez firmy zewnętrzne) w systemie Android Auto. Można ją pobrać za darmo w Google Play, App Store oraz Huawei AppGallery.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.