Aplikacja TomTom AmiGO dostępna na Android Auto
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś dostępność TomTom AmiGO na Android Auto. Kierowcy, którzy posiadają urządzenia z Androidem, mogą teraz korzystać z TomTom AmiGO na ekranie systemu informacyjno-rozrywkowego pojazdu (kompatybilnego z Android Auto).
TomTom AmiGO to bezpłatna aplikacja nawigacyjna, w której kluczową rolę odgrywa społeczność. Kierowcy mogą łatwo zgłaszać i udostępniać informacje o tym, co dzieje się na drodze, korzystać z przejrzystych tras i wskazówek oraz otrzymywać dane w czasie rzeczywistym: ostrzeżenia o fotoradarach, zagrożeniach, korkach oraz zablokowanych i zamkniętych drogach. Komfort użytkowania zapewnia przejrzysty, łatwy w obsłudze i wolny od reklam interfejs użytkownika.
„Nasza społeczność kierowców będzie bardzo zadowolona z aplikacji AmiGO: jest darmowa, ma przejrzysty wygląd i zero reklam, a kierowcy mogą sobie nawzajem pomagać oznaczając, gdy zauważą korek lub fotoradar,” skomentował Mike Schoofs, Managing Director, TomTom Consumer. „Kompatybilność TomTom AmiGO z systemem Android Auto umożliwia teraz większej liczbie kierowców szybsze i bezpieczniejsze dotarcie do celu”.
TomTom AmiGO to jedna z pierwszych aplikacji nawigacyjnych uwzględnionych w nowym portfolio aplikacji dla kierowców (dostarczanych przez firmy zewnętrzne) w systemie Android Auto. Można ją pobrać za darmo w Google Play, App Store oraz Huawei AppGallery.
Philips pomaga w pracy!
Jazda z przyczepą kempingową - co warto wiedzieć? Poradnik Steinhof
Nowy Mio MiVue C595W Dual – bezpieczeństwo samochodu podczas jazdy i postoju
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.