Komunikaty PR

Amazon Music już dostępny w TomTom IndiGO

2022-01-04  |  10:30
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji ogłosił, że Amazon Music jest już dostępny w TomTom IndiGO. 

TomTom IndiGO – pierwsze i jedyne na świecie otwarte oprogramowanie cyfrowego kokpitu - oferuje producentom samochodów, integratorom systemów, firmom tworzącym rozwiązania softwarowe i dostawcom treści otwarte i bezpieczne środowisko do opracowywania oprogramowania i aplikacji. Zapewnia producentom samochodów możliwość wyboru, a kierowcom oraz pasażerom przyjemne i bezpieczne doświadczenia z jazdy autem.

Amazon Music zmienia sposób słuchania muzyki, umożliwiając klientom odblokowanie milionów utworów i tysięcy list odtwarzania oraz stacji za pomocą głosu. Dzięki Amazon Music, członkowie Prime mają dostęp do wolnego od reklam odsłuchu dwóch milionów utworów bez dodatkowych kosztów członkostwa. Użytkownicy mogą również korzystać z usługi subskrypcji premium, Amazon Music Unlimited, która zapewnia dostęp do ponad 75 milionów utworów i najnowszych nagrań. Klientom został udostępniony także bezpłatny pakiet z reklamami, w którym można słuchać najlepszych list odtwarzania i stacji na Amazon Music.

„Cieszymy się, że możemy powitać Amazon Music w TomTom IndiGO, dodając wiodącego, globalnego dostawcę muzyki do już silnej i zróżnicowanej grupy partnerów”, powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive. „Dzięki wsparciu firm takich jak Amazon Music, producenci samochodów mogą wybierać spośród szerokiej gamy gotowych do użycia aplikacji i usług, które można łatwo połączyć za pośrednictwem TomTom IndiGO, aby zaoferować użytkownikom bezproblemowe korzystanie z cyfrowego kokpitu”.

Dzięki rozwiązaniu TomTom dostawcy tacy jak Amazon Music mają nowy sposób na wprowadzenie swoich rozwiązań do kokpitu. Firma TomTom ułatwia programistom rozpoczęcie pracy z TomTom IndiGO, oferując im wszechstronny zestaw do tworzenia oprogramowania, który obejmuje wydajne interfejsy API, dokumentację pomocniczą i przykładowy kod.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie. Biuro prasowe
2024-11-20 | 01:00

Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.

Hulajnogi, deskorolki, hooverboardy lub monocykle elektryczne, segwaye, samochody autonomiczne – na chodnikach i drogach można znaleźć coraz więcej nowych pojazdów, choć drogi
Motoryzacja TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
2024-11-07 | 11:50

TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że na drogi wyjeżdżają pierwsze modele marek Grupy Volkswagen wyposażone we wspólnie opracowane
Motoryzacja Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
2024-10-31 | 23:45

Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC

Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.