Amazon Music już dostępny w TomTom IndiGO
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji ogłosił, że Amazon Music jest już dostępny w TomTom IndiGO.
TomTom IndiGO – pierwsze i jedyne na świecie otwarte oprogramowanie cyfrowego kokpitu - oferuje producentom samochodów, integratorom systemów, firmom tworzącym rozwiązania softwarowe i dostawcom treści otwarte i bezpieczne środowisko do opracowywania oprogramowania i aplikacji. Zapewnia producentom samochodów możliwość wyboru, a kierowcom oraz pasażerom przyjemne i bezpieczne doświadczenia z jazdy autem.
Amazon Music zmienia sposób słuchania muzyki, umożliwiając klientom odblokowanie milionów utworów i tysięcy list odtwarzania oraz stacji za pomocą głosu. Dzięki Amazon Music, członkowie Prime mają dostęp do wolnego od reklam odsłuchu dwóch milionów utworów bez dodatkowych kosztów członkostwa. Użytkownicy mogą również korzystać z usługi subskrypcji premium, Amazon Music Unlimited, która zapewnia dostęp do ponad 75 milionów utworów i najnowszych nagrań. Klientom został udostępniony także bezpłatny pakiet z reklamami, w którym można słuchać najlepszych list odtwarzania i stacji na Amazon Music.
„Cieszymy się, że możemy powitać Amazon Music w TomTom IndiGO, dodając wiodącego, globalnego dostawcę muzyki do już silnej i zróżnicowanej grupy partnerów”, powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive. „Dzięki wsparciu firm takich jak Amazon Music, producenci samochodów mogą wybierać spośród szerokiej gamy gotowych do użycia aplikacji i usług, które można łatwo połączyć za pośrednictwem TomTom IndiGO, aby zaoferować użytkownikom bezproblemowe korzystanie z cyfrowego kokpitu”.
Dzięki rozwiązaniu TomTom dostawcy tacy jak Amazon Music mają nowy sposób na wprowadzenie swoich rozwiązań do kokpitu. Firma TomTom ułatwia programistom rozpoczęcie pracy z TomTom IndiGO, oferując im wszechstronny zestaw do tworzenia oprogramowania, który obejmuje wydajne interfejsy API, dokumentację pomocniczą i przykładowy kod.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.