AkzoNobel wprowadza na rynek nową powłokę proszkową dla jednośladów
Nowy produkt, będący pierwszym jednowarstwowym lakierem proszkowym firmy dla motocykli, może pomóc klientom przyspieszyć wzrost wydajności, bez uszczerbku dla wykonania i estetyki.
Interpon A3000 koncentruje się w szczególności na kluczowym rynku indyjskim, na którym znajduje się ponad 200 milionów pojazdów dwukołowych! Szacuje się, że tylko w ubiegłym roku w Indiach sprzedano ponad 18 milionów jednośladów! Nowa powłoka proszkowa jednak będzie dostępna nie tylko w Indiach, ale i na całym świecie.
"Nowa gama produktów Interpon zapewnia producentom motocykli i ich dostawcom idealne połączenie zrównoważonego rozwoju, trwałości i stylu w ich nowoczesnych projektach" – wyjaśnia Jeff Jirak, dyrektor AkzoNobel Powder Coatings. "Dzięki systemowi jednowarstwowemu możemy pomóc obniżyć koszty naszym klientom, bowiem czas aplikacji jest znacznie krótszy. To z kolei przyczynia się także do zmniejszenia śladu węglowego".
Dostępny w szerokiej gamie kolorów i efektów metalicznych, Interpon A3000 został zaprojektowany
w celu ochrony i wzmocnienia części karoserii, kół i wykończenia każdego pojazdu dwukołowego, zgodnie z poziomami osiągów określonymi, przetestowanymi i zatwierdzonymi przez producentów OEM. Wpisuje się również w trend designu „naked”, w którym widoczny jest silnik oraz inne części motocykla (takie jak rama nadwozia, zbiornik paliwa, dźwignie hamulców i głowice cylindrów).
Jedną z kluczowych cech tej gamy produktów jest jego trwałość. Pomaga zapobiegać korozji, przeciwdziała uszkodzeniom powodowanym przez paliwo, olej i inne chemikalia oraz zapewnia wysoką odporność na odpryski kamieni i kamyków – wszystko to sprawia, że pojazdy dłużej wyglądają lepiej.
Dostępna będzie również wersja niskoenergetyczna, umożliwiająca utwardzanie proszku
w niższej temperaturze i dalsze zmniejszanie zużycia energii. Odgrywa to ważną rolę
w osiągnięciu przez firmę ambitnego celu, jakim jest zmniejszenie o połowę emisji dwutlenku węgla
w całym łańcuchu wartości do 2030 roku.
Aby dowiedzieć się więcej o farbach proszkowych AkzoNobel, odwiedź stronę https://www.interpon.com/nl/en/products/automotive/interpon-a

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.