Komunikaty PR

Medieval Dynasty osiąga 1 mln sprzedanych egzemplarzy

2022-06-09  |  10:30
Biuro prasowe

Medieval Dynasty osiąga 1 mln sprzedanych egzemplarzy. Render Cube aktualizuje dane sprzedażowe

Łódzkie studio Render Cube podało oficjalne dane sprzedażowe hitowej produkcji Medieval Dynasty. W ciągu 21 miesięcy od premiery wersji early access grę nabyło 1 mln odbiorców. Tytuł w dalszym ciągu cieszy się dużym zainteresowaniem wśród graczy, a wraz z nowymi aktualizacjami zyskuje kolejnych fanów. W kwietniu bieżącego roku spółka ogłosiła rozpoczęcia prac nad trybem kooperacji, który zostanie zaimplementowany do gry w 2023 r.

- Z dumą możemy ogłosić, że sprzedaż Medieval Dynasty osiągnęła 1 mln sztuk. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, gdyż w ten sposób dołączyliśmy do największych spółek na polskiej scenie gamedev. Chciałbym bardzo podziękować wszystkim fanom gry za zaufanie jakim nas obdarzyli oraz za pomysły jakie w ciągu tych 21 miesięcy od debiutu gry nam przesyłali. Chcemy, aby gracze mieli poczucie, że rozwijają ten tytuł razem z nami. Warto zaznaczyć, że to po namowach społeczności zaczęliśmy testować możliwości zaimplementowania do gry trybu kooperacji. Finalnie w kwietniu ogłosiliśmy rozpoczęcie prac nad nim, a planowany debiut nastąpi w 2023 roku. – komentuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube SA.

Medieval Dynasty wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem wśród graczy na całym świecie, czego dowodem jest osiągnięcie 1 mln sprzedanych sztuk. Wishlista na platformie Steam kształtuje się obecnie na poziomie 1.2 mln zapisów, a liczba komentarzy wynosi niemalże 26 tys. Gra w dalszym ciągu utrzymuje wysoki poziom pozytywnych ocen przekraczający 90%. Tytuł kontynuuje również wysokie peaki graczy, w każdą niedzielę w szczytowym momencie na platformie Steam przekraczał on 2 tys. osób. Milionem sprzedanych egzemplarzy mogą pochwalić się m.in. CD Projekt RED, 11 bit studios, CI Games czy Creepy Jar.

Spółka w połowie maja przedstawiła wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2022 r. Przychody wzrosły o 40% do poziomu 2,4 mln zł, EBITDA w porównaniu do analogicznego okresu 2021 r. osiągnęła 1,7 mln zł, a zysk netto 1,3 mln zł co stanowiło przyrost odpowiednio o 32% oraz 15%.

- Jesteśmy zabezpieczeni finansowo co pokazują nasze sprawozdania. Możemy ze spokojem patrzeć w przyszłość. W dalszym ciągu naszym priorytetem jest rozwój Medieval Dynasty, jednak nie wykluczamy rozpoczęcia prac nad nowym tytułem. Naszym celem jest ciągłe rozwijanie studia oraz zwiększanie skali działalności. Planujemy, aby w najbliższych latach do Medieval Dynasty dołączył nowy tytuł najwyższej jakości. – dodaje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube SA.

Medieval Dynasty to gra, która po 12-miesięcznej obecności w formule early access, 23 września 2021 r. osiągnęła status pełnej wersji. Projekt jest dostępny m. in. na Steam, GOG.com oraz Microsoft Store, a także w Xbox Game Pass dla PC. Render Cube 21 grudnia 2021 r. dołączył do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Studio poza trybem kooperacji pracuje również nad aktualizacją „Dziedzic”, która doda do gry jeszcze więcej kontentu. Poza wersją na PC, spółka rozwija wersję konsolową, a studio Spectral Games, którego Render Cube jest największym udziałowcem pracuje nad wersją VR osadzoną w świecie Medieval Dynasty.

***

Render Cube S.A. to łódzkie studio deweloperskie założone w 2012 r., zatrudniające obecnie 21 osób. W początkowym okresie działalności skupiało się na prowadzeniu prac outsourcingowych, zlecanych głównie przez innych producentów gier, co zaowocowało współpracą z m.in. CD Projekt, Techland czy Platige Image. W ostatnich latach Spółka skupia się na produkcji własnych gier, wydawanych na platformach PC. Największym tytułem studia jest Medieval Dynasty, unikatowa produkcja, łącząca
w sobie najlepsze cechy z tak popularnych gatunków jak survivale, symulatory, buildery, RPG
i strategie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games Biuro prasowe
2024-03-01 | 10:00

Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games

Red Square Games, notowana na rynku NewConnect Spółka, zapowiada drugi tytuł na PC, nad którym pracuje od początku ubiegłego roku razem z Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny,
Gry i aplikacje „Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
2024-02-08 | 08:30

„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem

Stworzona przez notowaną na rynku NewConnect spółkę VR Factory Games gra „Bartender VR Simulator” debiutuje dziś na PS VR2. Ten niezwykle popularny wśród graczy PS
Gry i aplikacje Fantasyexpo nawiązuje współpracę z ESL FACEIT Group
2024-01-30 | 16:00

Fantasyexpo nawiązuje współpracę z ESL FACEIT Group

Fantasyexpo, lider branży gamingowej w Europie Środkowej i Wschodniej nawiązuje wieloletnią współpracę z ESL FACEIT Group, wiodącym organizatorem wydarzeń esportowych i gamingowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.