Medieval Dynasty 6 października zadebiutuje na konsolach nowej generacji!
Flagowy tytuł notowanej na NewConnect spółki Render Cube już 6 października zadebiutuje na PlayStation5 oraz Xbox Series X/S. Po raz pierwszy Medieval Dynasty w konsolowej wersji będzie prezentowany na targach Gamescom, w Kolonii, na stoisku wydawcy gry – Toplitz Productions. Jednocześnie Render Cube prowadzi proces walidacji w zakresie możliwość wydania projektu na PlayStation 4 oraz Xbox One.
- Wydanie naszego flagowego tytułu na konsole to kolejny ważny milestone w historii studia. Bardzo czekaliśmy na ten dzień. W końcu możemy oficjalnie potwierdzić terminu debiutu Medieval Dynasty na konsole nowej generacji. Włożyliśmy w ten port wiele pracy, liczymy, że gracze konsolowi docenią nasz tytuł w podobnym stopniu, jak zrobili to gracze PC. Teraz także możemy skoncentrować się na pracach nad trybem kooperacji, który ukaże się w przyszłym roku. – komentuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube
Medieval Dynasty jest kluczowym projektem spółki. Dzięki doskonałej sprzedaży gry, po II kwartale br., spółka wypracowała 2,7 mln zł przychodów, co oznacza 59 proc. wzrost w porównaniu z tożsamym okresem ub. roku. Od kwietnia do czerwca EBITDA oraz zysk netto łódzkiego studia wyniosły odpowiednio 1,8 mln zł oraz 1,5 mln zł. Na koniec II kwartału spółka posiadała 15,5 mln zł środków pieniężnych.
W czerwcu sprzedaż Medieval Dynasty przekroczyła 1 mln sztuk. Ocena tytułu na platformie Steam wynosi ponad 90 proc. pozytywnych opinii. Projekt jest obecnie dostępny na Steam, GOG.com oraz Microsoft Store, Epic Store, a także w Xbox Game Pass dla PC
Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO!
Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.