Komunikaty PR

Mateusz „Hax” Ogonowski: z rozgrywek na Tarczyński Studio Live można się nauczyć

2020-04-03  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania jpg ( 0.51 MB )

Mateusz „Hax” Ogonowski: oglądając rozgrywki na Tarczyński Studio Live, można się wiele nauczyć

Znany komentator e-sportowy, Mateusz „Hax” Ogonowski, został prowadzącym w nowym kanale studyjnym Tarczyński Studio Live na platformie Twitch. „Innowacją w stosunku do innych kanałów jest to, że podczas komentowania jestem też bardzo aktywny na czacie, rozmawiam z widzami i pomagam im. Dzięki tej aktywizacji jesteśmy w stanie wspólnymi siłami ustalić co się wydarzyło i jaki to przyniesie skutek w kolejnych rundach” – podkreśla Ogonowski.

W czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób. Na transmisjach obecni są różnorodni goście ze świata gamingu, którzy wraz z prowadzącym komentują rozgrywki. Oglądając transmisje na platformie Twitch, fani mogą obserwować eliminacje i turnieje rozgrywane przez polskie i zagraniczne zespoły, testować gry czy brać udział w dyskusjach i wygrywać nagrody od „Haxa”, które funduje Tarczyński SA oraz partnerzy projektu. Wśród nich znajdziemy profesjonalny sprzęt do gamingu oraz wysokobiałkowe przekąski dla graczy – Chipsy Mięsne.

– Komu poleciłbyś transmisje Tarczyński Studio Live?

– Absolutnie każdemu, bez wyjątku. Na kanale Tarczyński Studio Live transmitujemy treści dla każdej grupy wiekowej. To też dobre miejsce, aby najmłodsi widzowie pokazali trochę „swojego świata" rodzinie, a bardzo duża aktywizacja widzów, którą pobudzamy, tylko to ułatwia.

– Jakie rozgrywki budzą u widzów największe emocje?

– Stawiałbym zdecydowanie na turnieje w takie gry jak Counter Strike: Global Offensive czy League Of Legends. Jednym z ciekawszych, jakie ostatnio miałem możliwość komentować, była pierwsza tura kwalifikacji do Esport Tour, czyli profesjonalnych rozgrywek przeznaczonych dla amatorskich i półprofesjonalnych drużyn. Zawody przyciągnęły mnóstwo fanów nie tylko z Polski, ale i Europy, a emocje towarzyszące zarówno mi, jak i widzom można było zobaczyć gołym okiem. Nie mógłbym nie wspomnieć także o ostatnim meczu Cyberwolves z drużyną WonderKids z Belgii, na łamach ESEA Main. Piekielnie ważne spotkanie dla Polaków o awans do wyższej ligi i mecz, który do samego końca nie wiadomo, jak się zakończy. Pamiętam fale nadciągających tłumów oraz doping osób na czacie. W pewnym momencie pojawił się nawet fanclub z Belgii, to było naprawdę coś. 

– Podczas jakich rozgrywek gromadzi się najliczniejsza widownia?

– Ciężko to określić, bo duże znaczenie w tym przypadku ma dzień imprezy oraz goście czy zespoły występujące na transmisji. Jeżeli w tym samym terminie rozgrywane są inne turnieje, to widownia wybiera zespół, któremu kibicuje. Gdybym jednak miał obstawiać na coś konkretnego, to postawiłbym na turnieje europejskie i przede wszystkim starcia Polska vs zagranica, oraz – co może być zaskakujące – testy premierowych gier. To zawsze przyciąga mnóstwo widzów przed ekrany, bo przed ewentualnym zakupem produktu chcą zobaczyć, jak pokazuje go ich ulubiony streamer.

– Jakich gości miałeś już okazję spotkać w Tarczyński Studio Live?

– Tarczyński Studio Live działa od niedawna, więc lista nie będzie przesadnie długa, ale za to bardzo treściwa. Przede wszystkim jedną z największych gwiazd i jednocześnie mojego idola z młodości, czyli Grzegorza „Dakann” Barańskiego. Miałem także możliwość skonfrontowania moich umiejętności w różnych grach z Bartkiem „xBiedron” Bieroniem. Studio nie działa jednak tylko w Warszawie stacjonarnie – zabraliśmy je do domu. Jesteśmy w pełni zaangażowani w akcję #zostańwdomu i we własnych kątach udało nam się zorganizować wspólne transmisje z Mariką „Ikusiaa” Gąsiorowską czy Aleksandrą „Al3ksandras” Hanulą. Gości jednak będzie jeszcze więcej, a przypominam – to był dopiero pierwszy miesiąc.

– Możesz podzielić się radami dla początkujących graczy – czego mogą nauczyć się z transmisji? Dlaczego warto je oglądać?

– Myślę, że przede wszystkim – jeżeli mówimy o meczach turniejowych – to rzetelnych analiz i informacji w temacie drużyn. Dobra analiza spotkania to podstawa sukcesu nie tylko w zespołach niszowych, dlatego oglądając rozgrywki na Tarczyński Studio Live można naprawdę się wiele nauczyć. Innowacją w stosunku do innych kanałów jest to, że podczas komentowania jestem też bardzo aktywny na czacie, rozmawiam z widzami i pomagam im. Dzięki tej aktywizacji jesteśmy w stanie wspólnymi siłami ustalić, co się wydarzyło i jaki to przyniesie skutek w kolejnych rundach. Jednym z najlepszych przykładów, które potwierdzają, że to działa, jest wspólny komentarz rozgrywek z wcześniej wspomnianym przeze mnie Dakannem. Grzesiek nie miał kompletnie żadnego pojęcia o grze, a po jednym dniu treningu ze mną, już kolejnego udało mu się skomentować samemu kilka rund i wyciągnąć bardzo poprawne wnioski, za które nawet profesjonalni zawodnicy, będący wtedy widzami, go pochwalili. 

– Jak oceniłbyś poziom polskich zespołów w transmitowanych rozgrywkach? W czym nasze drużyny są najlepsze?

– Poziom jak zwykle jest zaskakujący. Jestem komentatorem od blisko 5 lat i gdybym miał ocenić występy zespołów Tier II, III, IV i w dół, to w porównaniu do tego samego w innych krajach wypadamy naprawdę świetnie. Przede wszystkim nasze drużyny są dobrze zmotywowane i przygotowane – większość z nich za każdym razem podchodzi do rywali bardzo poważnie. Ciężko jednak odpowiedzieć jednoznacznie, w czym jesteśmy najlepsi, uważam, że to wszystko jest kwestią indywidualną każdej drużyny. 

– Jaka rozgrywka, którą transmitowałeś, najbardziej zapadła Ci w pamięć?

– W całym moim życiu było ich ponad tysiąc, dlatego ciężko wybrać mi akurat jedną. Zważając jednak na czas i moją krótką pamięć, zdecydowanie ESEA Main i mecz o którym wcześniej wspomniałem, czyli Cyberwolves vs WonderKids. Emocje, jakie pojawiły się na czacie to jedno, ale to jak sam byłem przerażony wynikiem to już kompletnie inna historia. W pewnym momencie dostałem nawet wiadomość od mojej mamy, która chociaż kompletnie nie interesuje się e-sportem, napisała, że ogląda ostatnią mapę od początku i mimo iż nie zna szczegółów rozgrywki, to słuchając przekazywanych przeze mnie emocji i patrząc na wynik sama jest strasznie zestresowana. Rywalizacja jest domeną nie tylko tradycyjnego sportu i ten przykład idealnie to obrazuje. 

– Rzeczywiście, to celny wniosek. Pozostaje nam zatem życzyć Ci samych takich emocji! Dziękujemy za wywiad.

– Dziękuję również.

Start projektu Tarczyński Studio Live związany jest z rynkową premierą Chipsów Mięsnych, produktu dla pasjonatów gamingu. Dzięki procesowi suszenia nie brudzą rąk i klawiatury, a do tego dzięki wysokiej zawartości białka dostarczają energii, która pozwala na rozgrywanie meczów i turniejów bez konieczności odchodzenia od komputera czy konsoli.

Studio, z którego transmitowane są nagrania, mieści się w Warszawie. Poza regularnymi transmisjami organizowane będą również turnieje dla amatorów pod nazwą Tarczyński ChampionChips. Zapisy na pierwszą edycję turnieju zakończyły się w ciągu 24 godzin, a do gry zgłosiło się ponad 700 osób. Głównym partnerem Tarczyński Studio Live jest zespół Cyberwolves, specjalizujący się w organizacji działań i komunikacji skierowanej do gamerów. Miejsce zostało wyposażone tak, by umożliwić chętnym regularne treningi e-sportowe. Partnerami studia są Optimus, I-BOX i PRO-Gamer. Patronami medialnymi akcji są Ja, rock!, weszło esport, esporter oraz IZAK.tv. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.