Komunikaty PR

Mateusz „Hax” Ogonowski: z rozgrywek na Tarczyński Studio Live można się nauczyć

2020-04-03  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania jpg ( 0.51 MB )

Mateusz „Hax” Ogonowski: oglądając rozgrywki na Tarczyński Studio Live, można się wiele nauczyć

Znany komentator e-sportowy, Mateusz „Hax” Ogonowski, został prowadzącym w nowym kanale studyjnym Tarczyński Studio Live na platformie Twitch. „Innowacją w stosunku do innych kanałów jest to, że podczas komentowania jestem też bardzo aktywny na czacie, rozmawiam z widzami i pomagam im. Dzięki tej aktywizacji jesteśmy w stanie wspólnymi siłami ustalić co się wydarzyło i jaki to przyniesie skutek w kolejnych rundach” – podkreśla Ogonowski.

W czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób. Na transmisjach obecni są różnorodni goście ze świata gamingu, którzy wraz z prowadzącym komentują rozgrywki. Oglądając transmisje na platformie Twitch, fani mogą obserwować eliminacje i turnieje rozgrywane przez polskie i zagraniczne zespoły, testować gry czy brać udział w dyskusjach i wygrywać nagrody od „Haxa”, które funduje Tarczyński SA oraz partnerzy projektu. Wśród nich znajdziemy profesjonalny sprzęt do gamingu oraz wysokobiałkowe przekąski dla graczy – Chipsy Mięsne.

– Komu poleciłbyś transmisje Tarczyński Studio Live?

– Absolutnie każdemu, bez wyjątku. Na kanale Tarczyński Studio Live transmitujemy treści dla każdej grupy wiekowej. To też dobre miejsce, aby najmłodsi widzowie pokazali trochę „swojego świata" rodzinie, a bardzo duża aktywizacja widzów, którą pobudzamy, tylko to ułatwia.

– Jakie rozgrywki budzą u widzów największe emocje?

– Stawiałbym zdecydowanie na turnieje w takie gry jak Counter Strike: Global Offensive czy League Of Legends. Jednym z ciekawszych, jakie ostatnio miałem możliwość komentować, była pierwsza tura kwalifikacji do Esport Tour, czyli profesjonalnych rozgrywek przeznaczonych dla amatorskich i półprofesjonalnych drużyn. Zawody przyciągnęły mnóstwo fanów nie tylko z Polski, ale i Europy, a emocje towarzyszące zarówno mi, jak i widzom można było zobaczyć gołym okiem. Nie mógłbym nie wspomnieć także o ostatnim meczu Cyberwolves z drużyną WonderKids z Belgii, na łamach ESEA Main. Piekielnie ważne spotkanie dla Polaków o awans do wyższej ligi i mecz, który do samego końca nie wiadomo, jak się zakończy. Pamiętam fale nadciągających tłumów oraz doping osób na czacie. W pewnym momencie pojawił się nawet fanclub z Belgii, to było naprawdę coś. 

– Podczas jakich rozgrywek gromadzi się najliczniejsza widownia?

– Ciężko to określić, bo duże znaczenie w tym przypadku ma dzień imprezy oraz goście czy zespoły występujące na transmisji. Jeżeli w tym samym terminie rozgrywane są inne turnieje, to widownia wybiera zespół, któremu kibicuje. Gdybym jednak miał obstawiać na coś konkretnego, to postawiłbym na turnieje europejskie i przede wszystkim starcia Polska vs zagranica, oraz – co może być zaskakujące – testy premierowych gier. To zawsze przyciąga mnóstwo widzów przed ekrany, bo przed ewentualnym zakupem produktu chcą zobaczyć, jak pokazuje go ich ulubiony streamer.

– Jakich gości miałeś już okazję spotkać w Tarczyński Studio Live?

– Tarczyński Studio Live działa od niedawna, więc lista nie będzie przesadnie długa, ale za to bardzo treściwa. Przede wszystkim jedną z największych gwiazd i jednocześnie mojego idola z młodości, czyli Grzegorza „Dakann” Barańskiego. Miałem także możliwość skonfrontowania moich umiejętności w różnych grach z Bartkiem „xBiedron” Bieroniem. Studio nie działa jednak tylko w Warszawie stacjonarnie – zabraliśmy je do domu. Jesteśmy w pełni zaangażowani w akcję #zostańwdomu i we własnych kątach udało nam się zorganizować wspólne transmisje z Mariką „Ikusiaa” Gąsiorowską czy Aleksandrą „Al3ksandras” Hanulą. Gości jednak będzie jeszcze więcej, a przypominam – to był dopiero pierwszy miesiąc.

– Możesz podzielić się radami dla początkujących graczy – czego mogą nauczyć się z transmisji? Dlaczego warto je oglądać?

– Myślę, że przede wszystkim – jeżeli mówimy o meczach turniejowych – to rzetelnych analiz i informacji w temacie drużyn. Dobra analiza spotkania to podstawa sukcesu nie tylko w zespołach niszowych, dlatego oglądając rozgrywki na Tarczyński Studio Live można naprawdę się wiele nauczyć. Innowacją w stosunku do innych kanałów jest to, że podczas komentowania jestem też bardzo aktywny na czacie, rozmawiam z widzami i pomagam im. Dzięki tej aktywizacji jesteśmy w stanie wspólnymi siłami ustalić, co się wydarzyło i jaki to przyniesie skutek w kolejnych rundach. Jednym z najlepszych przykładów, które potwierdzają, że to działa, jest wspólny komentarz rozgrywek z wcześniej wspomnianym przeze mnie Dakannem. Grzesiek nie miał kompletnie żadnego pojęcia o grze, a po jednym dniu treningu ze mną, już kolejnego udało mu się skomentować samemu kilka rund i wyciągnąć bardzo poprawne wnioski, za które nawet profesjonalni zawodnicy, będący wtedy widzami, go pochwalili. 

– Jak oceniłbyś poziom polskich zespołów w transmitowanych rozgrywkach? W czym nasze drużyny są najlepsze?

– Poziom jak zwykle jest zaskakujący. Jestem komentatorem od blisko 5 lat i gdybym miał ocenić występy zespołów Tier II, III, IV i w dół, to w porównaniu do tego samego w innych krajach wypadamy naprawdę świetnie. Przede wszystkim nasze drużyny są dobrze zmotywowane i przygotowane – większość z nich za każdym razem podchodzi do rywali bardzo poważnie. Ciężko jednak odpowiedzieć jednoznacznie, w czym jesteśmy najlepsi, uważam, że to wszystko jest kwestią indywidualną każdej drużyny. 

– Jaka rozgrywka, którą transmitowałeś, najbardziej zapadła Ci w pamięć?

– W całym moim życiu było ich ponad tysiąc, dlatego ciężko wybrać mi akurat jedną. Zważając jednak na czas i moją krótką pamięć, zdecydowanie ESEA Main i mecz o którym wcześniej wspomniałem, czyli Cyberwolves vs WonderKids. Emocje, jakie pojawiły się na czacie to jedno, ale to jak sam byłem przerażony wynikiem to już kompletnie inna historia. W pewnym momencie dostałem nawet wiadomość od mojej mamy, która chociaż kompletnie nie interesuje się e-sportem, napisała, że ogląda ostatnią mapę od początku i mimo iż nie zna szczegółów rozgrywki, to słuchając przekazywanych przeze mnie emocji i patrząc na wynik sama jest strasznie zestresowana. Rywalizacja jest domeną nie tylko tradycyjnego sportu i ten przykład idealnie to obrazuje. 

– Rzeczywiście, to celny wniosek. Pozostaje nam zatem życzyć Ci samych takich emocji! Dziękujemy za wywiad.

– Dziękuję również.

Start projektu Tarczyński Studio Live związany jest z rynkową premierą Chipsów Mięsnych, produktu dla pasjonatów gamingu. Dzięki procesowi suszenia nie brudzą rąk i klawiatury, a do tego dzięki wysokiej zawartości białka dostarczają energii, która pozwala na rozgrywanie meczów i turniejów bez konieczności odchodzenia od komputera czy konsoli.

Studio, z którego transmitowane są nagrania, mieści się w Warszawie. Poza regularnymi transmisjami organizowane będą również turnieje dla amatorów pod nazwą Tarczyński ChampionChips. Zapisy na pierwszą edycję turnieju zakończyły się w ciągu 24 godzin, a do gry zgłosiło się ponad 700 osób. Głównym partnerem Tarczyński Studio Live jest zespół Cyberwolves, specjalizujący się w organizacji działań i komunikacji skierowanej do gamerów. Miejsce zostało wyposażone tak, by umożliwić chętnym regularne treningi e-sportowe. Partnerami studia są Optimus, I-BOX i PRO-Gamer. Patronami medialnymi akcji są Ja, rock!, weszło esport, esporter oraz IZAK.tv. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania

Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.

Infrastruktura

Ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej wchodzi w życie. Najważniejszym zadaniem przygotowanie społeczeństwa na zagrożenia

1 stycznia weszła w życie większość zapisów ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej. MSWiA i MON, autorzy przepisów, podkreślają, że pozwolą one stworzyć nowy system reagowania na różnego typu zagrożenia w czasie pokoju i wojny. Legislacja to jednak pierwszy etap tego procesu, który teraz wymaga wysiłków w praktyce, również w obszarze edukacji społeczeństwa. Kwestie ochrony ludności i obrony cywilnej mają być jednym z priorytetów polskiej prezydencji w UE w obszarze spraw wewnętrznych.

Prawo

Hazard coraz poważniejszym problemem dla zdrowia publicznego. Najbardziej zagrożone są dzieci

Z badania Komisji Zdrowia Publicznego „Lancet” ds. hazardu wynika, że na całym świecie stanowi on większe zagrożenie dla zdrowia publicznego, niż do tej pory sądzono. Jego szybki rozwój za pośrednictwem telefonów komórkowych i internetu sprawia, że kasyno można mieć dziś w kieszeni, dlatego zdaniem naukowców należy go traktować podobnie jak tytoń i alkohol. Zaburzenia związane z hazardem dotykają niemal 16 proc. dorosłych korzystających z kasyn online lub automatów, coraz częściej narażone są na nie także dzieci.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.