Marka WINIARY zaprasza na warsztaty KIS Design Jam
Już 6. grudnia br. odbędą się bezpłatne warsztaty KIS Design Jam, organizowane przez Puławski Park Naukowo-Technologiczny. W ramach wydarzenia uczestnicy zmierzą się z ważnym problemem społeczno-gospodarczym i postarają się znaleźć sposób na jego rozwiązanie. Partnerem najbliższego wyzwania jest marka WINIARY, a tematem przewodnim to, jak wykorzystać technologię, by pomóc ludziom w niemarnowaniu jedzenia. Zgłoszenia trwają do 30. listopada 2022 roku.
Wspieramy innowacyjne podejście
KIS Design Jam to wydarzenie edukacyjne w formie warsztatowej, prowadzone w oparciu o metody design thinking i service design. Do każdej edycji zaproszony jest inny partner – instytucja publiczna, przedsiębiorstwo, czy organizacja społeczna – który określa temat wyzwania i dostarcza merytoryczne materiały, pozwalające go zgłębić. Po zapoznaniu się z wszystkimi najważniejszymi aspektami danej sytuacji, uczestnicy zostają podzieleni na zespoły i ich zadaniem jest wypracowanie kreatywnego i nieszablonowego podejścia, które pomoże rozwiązać ważny problem społeczny lub gospodarczy. Każda grupa przygotowuje propozycję działań dla tzw. person, czy archetypów osób reprezentujących cechy odbiorców usługi lub produktu. Pozwala to poznać wzorce behawioralne, motywacje lub umiejętności konsumentów. Dzięki temu, wypracowane podczas warsztatów rozwiązania uwzględniają różne perspektywy i pozwalają spojrzeć na problem możliwie szeroko.
Razem w walce o niemarnowanie
Najbliższa edycja challenge’u powstaje we współpracy z marką WINIARY i skupia się na tym, Jak wykorzystać technologie, żeby pomoc ludziom w niemarnowaniu jedzenia!
Marka od dwóch lat prowadzi kampanię WINIARY Pomagamy w Gotowaniu i Niemarnowaniu, w ramach której propaguje ideę foodsharingu, czyli dzielenia się jedzeniem, otwiera jadłodzielnie w całej Polsce, tworzy treści poradnikowe i edukacyjne. Dodatkowo, we współpracy z Jagną Niedzielską i Robertem Harną, inspiruje Polaków dzieląc się przepisami w duchu zero waste. Teraz WINIARY zapraszają wszystkich zainteresowanych do udziału w wyzwaniu KIS Design Jam, by wspólnie wypracować pomysły, które w przyszłości mogą mieć globalne znaczenie ekologiczne.
- Termin wydarzenia: 06.12.2022 r.
- Zapisy: do 30.11.2022 r.
- Miejsce: ul. Domaniewska 32, 02-672, Warszawa
- Liczba miejsc jest ograniczona – 30 miejsc
- Zgłoszenia należy dokonać przez formularz zgłoszeniowy dostępny pod poniższym linkiem: https://strefapomyslodawcy.pl/challenge/
Warto nie zwlekać ze zgłoszeniem – liczba miejsc jest ograniczona. Udział w warsztatach KIS Design Jam poszerza horyzonty, rozwija wiedzę i kompetencje. To również szansa na spotkanie z ekspertami i praktykami ze znanych firm czy organizacji publicznych. Dodatkowo, uczestnicy będą mieli możliwość poznania zasad uniwersalnego projektowania i dowiedzą się jak wdrożyć je w swoim codziennym życiu, szkole lub pracy.
Na najlepszy zespół czeka nagroda pieniężna w wysokości 5000 zł oraz nagrody rzeczowe od partnera. Każdy uczestnik otrzyma również certyfikat ukończenia warsztatów.
Więcej informacji o działaniach marki WINIARY można znaleźć na stronie: https://www.winiary.pl/
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”.
OSHEE nawiązuje współpracę z Fundacją SEXEDPL
Najlepsi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024
Program edukacyjny Next Engineers w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.