Marek Piekarski w onesano
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marek Piekarski został dyrektorem operacyjnym w onesano, firmie produkującej naturalne suplementy diety. W nowej roli będzie odpowiedzialny między innymi za rozwój biznesu, organizację produkcji, logistykę i zakupy oraz kontrolę jakości.
Marek Piekarski posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży produkcyjnej. W ostatnich latach pełnił funkcję plant managera w GEMO POLAND. Kierował zakładem zatrudniającym do 420 osób oraz zarządzał działami HR, finansów, controllingu, produkcji, utrzymania ruchu, jakości, R&D, zakupów i logistyki.
Moim znakiem rozpoznawczym jest tworzenie kultury organizacyjnej i atmosfery pracy prowadzącej do pełnego zaangażowania w firmę, utrzymania wysokiego poziomu entuzjazmu i motywacji kadry kierowniczej oraz pracowników poprzez wysoki poziom niezależności członków zespołu, napędzany wzajemnym zaufaniem i jasną wizją połączoną z silną komunikacją. Specjalizuję się również w opracowywaniu i wdrażaniu zrównoważonych strategii biznesowych z wyraźnym naciskiem na klienta – mówi Marek Piekarski, dyrektor operacyjny w onesano.
Onesano jest firmą biotechnologiczną, innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. Zakłady produkcyjne są zlokalizowane w Czechowicach-Dziedzicach. Ponadto, firma posiada własne laboratorium oraz wykwalifikowaną kadrę specjalistów. Onesano realizuje produkcję w oparciu o autorskie receptury, opatentowane składy i nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.