Marek Piekarski w onesano
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marek Piekarski został dyrektorem operacyjnym w onesano, firmie produkującej naturalne suplementy diety. W nowej roli będzie odpowiedzialny między innymi za rozwój biznesu, organizację produkcji, logistykę i zakupy oraz kontrolę jakości.
Marek Piekarski posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży produkcyjnej. W ostatnich latach pełnił funkcję plant managera w GEMO POLAND. Kierował zakładem zatrudniającym do 420 osób oraz zarządzał działami HR, finansów, controllingu, produkcji, utrzymania ruchu, jakości, R&D, zakupów i logistyki.
Moim znakiem rozpoznawczym jest tworzenie kultury organizacyjnej i atmosfery pracy prowadzącej do pełnego zaangażowania w firmę, utrzymania wysokiego poziomu entuzjazmu i motywacji kadry kierowniczej oraz pracowników poprzez wysoki poziom niezależności członków zespołu, napędzany wzajemnym zaufaniem i jasną wizją połączoną z silną komunikacją. Specjalizuję się również w opracowywaniu i wdrażaniu zrównoważonych strategii biznesowych z wyraźnym naciskiem na klienta – mówi Marek Piekarski, dyrektor operacyjny w onesano.
Onesano jest firmą biotechnologiczną, innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. Zakłady produkcyjne są zlokalizowane w Czechowicach-Dziedzicach. Ponadto, firma posiada własne laboratorium oraz wykwalifikowaną kadrę specjalistów. Onesano realizuje produkcję w oparciu o autorskie receptury, opatentowane składy i nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji

Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Polityka
Polska może dołączyć do globalnych liderów sztucznej inteligencji. Jednym z warunków jest wsparcie od sektora publicznego

Polska w niedługim czasie może dołączyć do grona światowych liderów w obszarze sztucznej inteligencji – oceniają eksperci i podkreślają, że jest to możliwe w ciągu dwóch–trzech lat. Ważne jest jednak szybkie podjęcie działań w tym kierunku jako państwo. W tym kontekście nabiera na znaczeniu aktualizacja „Polityki rozwoju sztucznej inteligencji w Polsce” i uruchomienie funduszu rozwoju sztucznej inteligencji, który mimo wcześniejszych zapowiedzi wciąż nie został utworzony. Głównym zasobem Polski są specjaliści od AI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.