Komunikaty PR

Magiczny Dywan onEVO – nowa generacja podłogi interaktywnej

2020-05-29  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Zębik
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl

Stworzona przez polską firmę Funtronic interaktywna podłoga, już od kilku lat pomaga szkołom na całym świecie w prowadzeniu nowoczesnych zajęć. Teraz lekcje z użyciem Magicznego Dywanu będą jeszcze bardziej atrakcyjne. Do szkół i przedszkoli trafi wkrótce Magiczny Dywan onEVO, który zapewnia większą interaktywność oraz lepszą jakość wyświetlanych na podłodze gier i quizów edukacyjnych. Z możliwości urządzenia placówki będą mogły skorzystać w pełni dopiero po powrocie do normalnego trybu zajęć, ale już teraz mogą składać zamówienia. Funtronic nie zapomina też o swoich dotychczasowych klientach - oferuje im wsparcie serwisowe, aktualizacje aplikacji, a także niespodziankę z okazji swoich piątych urodzin.

Obecnie z Magicznego Dywanu korzysta niemal 10. tysięcy placówek w 20. krajach świata. Urządzenie łączy nowoczesną technologię i tradycyjne metody nauczania, dzięki czemu może być stosowane w każdym systemie pedagogicznym. Jego największą zaletą jest to, że spaja aktywność umysłową z fizyczną, pełni rolę edukacyjną i socjalizuje, a dzięki bezdotykowej obsłudze zapewnia bezpieczeństwo i higienę. Magiczny Dywan onEVO to kolejny etap ewolucji urządzenia, które już teraz jest wykorzystywane przez setki polskich szkół, przedszkoli, świetlic czy innych placówek.

Technologia dla edukacji

Technologie w edukacji stają się coraz bardziej powszechne, a branża edu-tech rozwija się niezwykle dynamicznie. Funtronic nie pozostaje w tyle i na bieżąco podąża za najnowszymi trendami w tym obszarze. W styczniu tego roku wzięliśmy udział w najważniejszym wydarzeniu branży edukacyjno-technologicznej w Europie targach BETT SHOW w Londynie. W ich trakcie zaprezentowaliśmy Magiczny Dywan, a pozytywne reakcje, z jakimi spotkał się on ze strony odwiedzających, utwierdziły nas w przekonaniu, że zmiany jakie proponuje Magiczny Dywan onEVO to krok w dobrym kierunku – mówi Wojciech Muliński, członek zarządu firmy Funtronic.

Czego możemy spodziewać się po zmodernizowanej wersji urządzenia? Przede wszystkim jest to lepsza grafika gier i quizów, które zostały stworzone specjalnie z myślą o nowej platformie. Ułatwieniem dla użytkowników ma być wygodne i funkcjonalne menu. Nauka na interaktywnej podłodze będzie bardziej atrakcyjna nie tylko ze względu na większą rozdzielczość wyświetlanego obrazu, ale także dzięki wbudowanym głośnikom stereo. Magiczny Dywan EVO został wyposażony w pakiet 100 startowy gier, a jego bardziej ergonomiczna konstrukcja oraz komponenty – dostosowane do najnowszych, międzynarodowych standardów.

Magiczny Dywan jest inteligentną odpowiedzią na potrzebę cyfryzacji szkół. Podnoszenie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli jest dziś nie tylko potrzebą, ale i koniecznością. Doskonale pokazał to okres kwarantanny i zdalnego nauczania, kiedy na technologii musiał oprzeć się cały system edukacyjny. We wrześniu dzieci i młodzież będą już przyzwyczajone do innych form nauki niż te, które były stosowane do tej pory. Warto wykorzystać zdobyte w ostatnim czasie umiejętności, by po powrocie do normalnych lekcji wprowadzić do nich więcej nowoczesnych rozwiązań. To dobry moment, by pokazać jak mądrze i odpowiedzialnie korzystać z technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji. Zwłaszcza, jeśli technologie te przyczyniają się nie tylko do pogłębiania wiedzy, ale też rozwijania umiejętności społecznych, integracji czy ucznia pracy w grupie.

Z myślą o wszystkich użytkownikach

Nowe pakiety aplikacji edukacyjnych Funtronic będą pisane pod kątem Magicznego Dywanu EVO, użytkownicy jego starszej wersji nie mają jednak powodów do niepokoju. Producent zapewnia im wsparcie serwisowe oraz aktualizacje aplikacji. Co więcej, z okazji swoich piątych urodzin, Funtronic przygotował dla użytkowników Magicznego Dywanu specjalny, jubileuszowy pakiet gier. W celu otrzymania bezpłatnego pakietu 12 gier muszą oni jedynie wejść na stronę www.magicznydywanna5.pl i pozostawić dane kontaktowe swojej placówki.

Funtronic, który w tym roku świętuje 5-lecie zaczynał jako technologiczny start-up. W ciągu zaledwie kilku lat, polska firma przekształciła się w producenta o zasięgu globalnym. Dziś sprzedaje swoje urządzenie w większości krajów europejskich, ale też w USA, krajach arabskich oraz w południowej Afryce. Firma nieustannie rozwija się i zdobywa kolejne rynki. Funtronic regularnie wprowadza nowe pakiety aplikacji, aktualizuje oprogramowanie oraz dba o to, by urządzenie spełniało wszelkie najnowsze normy.


Funtronic to polska firma, która rozpoczęła swoją działalność w 2014 roku. Jest producentem i dystrybutorem Magicznego Dywanu – interaktywnego urządzenia projekcyjnego (podłogi oraz stołu), które stanowi innowacyjną pomoc dydaktyczną i rehabilitacyjną. Urządzenie zawiera zestaw multimedialnych ćwiczeń, gier
i zabaw ruchowych oraz aplikacji rewalidacyjnych, przeznaczonych do pracy z dziećmi w wieku szkolnym
i przedszkolnym, a także rehabilitacji dorosłych i seniorów. Funtronic jest liderem w dostarczaniu takiego rozwiązania zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Z okazji swojego jubileuszu, Funtronic przygotował dla użytkowników Magicznego Dywanu specjalny pakiet gier. W celu otrzymania bezpłatnego pakietu 12 gier należy wejść na stronę www.magicznydywanna5.pl i pozostawić dane kontaktowe swojej placówki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjny ośrodek doskonalenia zawodowego dla nauczycieli i specjalistów Biuro prasowe
2024-04-17 | 13:00

Innowacyjny ośrodek doskonalenia zawodowego dla nauczycieli i specjalistów

Na początku marca firma otrzymał akredytację Pomorskiego Kuratora Oświaty i jako EduKaPol Szkolenia Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli została wpisana do rejestru placówek
Edukacja Niemal połowa Polaków zapomina o spożywaniu wody, a 35 proc. nie lubi jej smaku
2024-03-21 | 12:40

Niemal połowa Polaków zapomina o spożywaniu wody, a 35 proc. nie lubi jej smaku

Wyniki zeszłorocznej analizy ukazały, że nawet 68 proc. Polaków pije maksymalnie litr wody dziennie. Najnowsze badanie przeprowadzone przez austriacką markę Waterdrop ujawnia powody
Edukacja Na pionierów miast przyszłości w Pułtusku czeka innowacyjna makieta od Skriware
2024-03-20 | 01:00

Na pionierów miast przyszłości w Pułtusku czeka innowacyjna makieta od Skriware

Już 22 i 23 marca Zamek w Pułtusku stanie się areną wymiany doświadczeń przedstawicieli samorządów, biznesu i mieszkańców uczestniczących w Smart Town Congress. Praktycznym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.