Magazyn CD-Action wydaje numer specjalny o kultowej dla Polaków grze
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Seria Heroes of Might and Magic to temat nowego wydania specjalnego magazynu CD-Action. Wydanie zostanie poświęcone w całości uwielbianemu w Polsce od niemal 30 lat cyklowi gier strategicznych. Wydawca magazynu, Gaming Tech Esports Media S.A., podkreśla, że to kolejny etap w rozwoju dla będącej na rynku od ponad 27 lat marki CD-Action.
Po przejściu na kwartalny cykl wydawniczy magazynu CD-Action oraz wznowieniu czasopisma Retro, przeznaczonego dla fanów dawnej elektronicznej rozrywki, firma szuka kolejnych możliwości rozwoju.
– Przez 3 lata przeszliśmy naprawdę długą drogę – mówi Lidia Ukleja, prezes Gaming Tech Esports Media S.A. – Od wykupienia CD-Action od Wydawnictwa Bauer, przez uruchomienie kanału YouTube, modernizację strony internetowej i start serwisu CD-Action Family, po emisję cotygodniowych podcastów i w końcu organizację dużych targów CD-Action Expo w Hali Stulecia we Wrocławiu.
Targi odbyły się w dniach 1-2 lipca, przez dwa dni pojawiło się tam ponad 12 tysięcy osób. Wśród licznych atrakcji znalazły się finały Pucharu Polski w Heroes III, organizowane przez CD-Action oraz H3.gg, a także symfoniczny koncert Heroes Orchestra.
– Heroes III to gra łącząca kilka pokoleń graczy, a zarówno nasz Puchar Polski, jak i koncert, zainteresowały mnóstwo ludzi. To wszystko zainspirowało nas do tego, aby przygotować wydanie specjalne CD-Action – tłumaczy Barnaba Siegel, szef mediów cyfrowych w GTEM S.A.. – Chcemy zrobić niespodziankę dla tych, którzy mile wspominają rozgrywanie przed laty „jeszcze jednej tury”, ale też podsumować olbrzymi wkład fanów w rozwój “Herosów” i całej zbudowanej wokół tego sceny.
CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic ukaże się we wrześniu 2023 roku. Magazyn będzie miał 132 strony i wypełnią go teksty zarówno redaktorów i współpracowników CD-Action, jak i społeczności skupionej wokół Heroes III. Wydawca zdecydował się po raz pierwszy na dystrybucję magazynu własnymi kanałami sprzedaży. Pismo w cenie 27,99 zł można kupić jedynie w sklepie CD-Action lub na Allegro.
– Parafrazując klasyka, „pogłoski o śmierci druku są mocno przesadzone”. Dowodem na to jest zainteresowanie, jakim cieszy się od momentu pierwszej zapowiedzi nasz magazyn o Heroes of Might and Magic. – mówi Witold Tłuchowski, szef mediów drukowanych w GTEM. – Widzimy, że na rynku nie brakuje osób chętnych na zakup tradycyjnych czasopism, ale sprawdzamy też inne formy dystrybucji. Najnowszy numer CD-Action dostępny jest zarówno w wydaniu papierowym jak i w formie audiobooka oraz ebooka.
Dla wszystkich, którzy zdecydują się na preorder, szykowana jest specjalna, wysokiej jakości grafika z ilustracją z gry oraz dodatkowy bonus. CD-Action szykuje także linię limitowanych gadżetów inspirowanych kultowym tytułem.
CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic III w sklepie cdaction.pl: https://sklep.cdaction.pl/shop/cd-action-wydanie-specjalne-heroes-of-might-and-magic-iii-preorder/
CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic III na Allegro.pl: https://allegro.pl/oferta/wydanie-specjalne-heroes-of-might-and-magic-iii-13981004543
Więcej informacji o wydaniu specjalnym: https://www.cdaction.pl/newsy/robimy-wydanie-specjalne-cd-action-o-heroes-of-might-and-magic-iii
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.