Magazyn CD-Action wydaje numer specjalny o kultowej dla Polaków grze
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Seria Heroes of Might and Magic to temat nowego wydania specjalnego magazynu CD-Action. Wydanie zostanie poświęcone w całości uwielbianemu w Polsce od niemal 30 lat cyklowi gier strategicznych. Wydawca magazynu, Gaming Tech Esports Media S.A., podkreśla, że to kolejny etap w rozwoju dla będącej na rynku od ponad 27 lat marki CD-Action.
Po przejściu na kwartalny cykl wydawniczy magazynu CD-Action oraz wznowieniu czasopisma Retro, przeznaczonego dla fanów dawnej elektronicznej rozrywki, firma szuka kolejnych możliwości rozwoju.
– Przez 3 lata przeszliśmy naprawdę długą drogę – mówi Lidia Ukleja, prezes Gaming Tech Esports Media S.A. – Od wykupienia CD-Action od Wydawnictwa Bauer, przez uruchomienie kanału YouTube, modernizację strony internetowej i start serwisu CD-Action Family, po emisję cotygodniowych podcastów i w końcu organizację dużych targów CD-Action Expo w Hali Stulecia we Wrocławiu.
Targi odbyły się w dniach 1-2 lipca, przez dwa dni pojawiło się tam ponad 12 tysięcy osób. Wśród licznych atrakcji znalazły się finały Pucharu Polski w Heroes III, organizowane przez CD-Action oraz H3.gg, a także symfoniczny koncert Heroes Orchestra.
– Heroes III to gra łącząca kilka pokoleń graczy, a zarówno nasz Puchar Polski, jak i koncert, zainteresowały mnóstwo ludzi. To wszystko zainspirowało nas do tego, aby przygotować wydanie specjalne CD-Action – tłumaczy Barnaba Siegel, szef mediów cyfrowych w GTEM S.A.. – Chcemy zrobić niespodziankę dla tych, którzy mile wspominają rozgrywanie przed laty „jeszcze jednej tury”, ale też podsumować olbrzymi wkład fanów w rozwój “Herosów” i całej zbudowanej wokół tego sceny.
CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic ukaże się we wrześniu 2023 roku. Magazyn będzie miał 132 strony i wypełnią go teksty zarówno redaktorów i współpracowników CD-Action, jak i społeczności skupionej wokół Heroes III. Wydawca zdecydował się po raz pierwszy na dystrybucję magazynu własnymi kanałami sprzedaży. Pismo w cenie 27,99 zł można kupić jedynie w sklepie CD-Action lub na Allegro.
– Parafrazując klasyka, „pogłoski o śmierci druku są mocno przesadzone”. Dowodem na to jest zainteresowanie, jakim cieszy się od momentu pierwszej zapowiedzi nasz magazyn o Heroes of Might and Magic. – mówi Witold Tłuchowski, szef mediów drukowanych w GTEM. – Widzimy, że na rynku nie brakuje osób chętnych na zakup tradycyjnych czasopism, ale sprawdzamy też inne formy dystrybucji. Najnowszy numer CD-Action dostępny jest zarówno w wydaniu papierowym jak i w formie audiobooka oraz ebooka.
Dla wszystkich, którzy zdecydują się na preorder, szykowana jest specjalna, wysokiej jakości grafika z ilustracją z gry oraz dodatkowy bonus. CD-Action szykuje także linię limitowanych gadżetów inspirowanych kultowym tytułem.
CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic III w sklepie cdaction.pl: https://sklep.cdaction.pl/shop/cd-action-wydanie-specjalne-heroes-of-might-and-magic-iii-preorder/
CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic III na Allegro.pl: https://allegro.pl/oferta/wydanie-specjalne-heroes-of-might-and-magic-iii-13981004543
Więcej informacji o wydaniu specjalnym: https://www.cdaction.pl/newsy/robimy-wydanie-specjalne-cd-action-o-heroes-of-might-and-magic-iii
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.