Komunikaty PR

Magazyn CD-Action wydaje numer specjalny o kultowej dla Polaków grze

2023-07-28  |  17:30
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Seria Heroes of Might and Magic to temat nowego wydania specjalnego magazynu CD-Action. Wydanie zostanie poświęcone w całości uwielbianemu w Polsce od niemal 30 lat cyklowi gier strategicznych. Wydawca magazynu, Gaming Tech Esports Media S.A., podkreśla, że to kolejny etap w rozwoju dla będącej na rynku od ponad 27 lat marki CD-Action.

Po przejściu na kwartalny cykl wydawniczy magazynu CD-Action oraz wznowieniu czasopisma Retro, przeznaczonego dla fanów dawnej elektronicznej rozrywki, firma szuka kolejnych możliwości rozwoju.

– Przez 3 lata przeszliśmy naprawdę długą drogę – mówi Lidia Ukleja, prezes Gaming Tech Esports Media S.A. – Od wykupienia CD-Action od Wydawnictwa Bauer, przez uruchomienie kanału YouTube, modernizację strony internetowej i start serwisu CD-Action Family, po emisję cotygodniowych podcastów i w końcu organizację dużych targów CD-Action Expo w Hali Stulecia we Wrocławiu.

Targi odbyły się w dniach 1-2 lipca, przez dwa dni pojawiło się tam ponad 12 tysięcy osób. Wśród licznych atrakcji znalazły się finały Pucharu Polski w Heroes III, organizowane przez CD-Action oraz H3.gg, a także symfoniczny koncert Heroes Orchestra. 

– Heroes III to gra łącząca kilka pokoleń graczy, a zarówno nasz Puchar Polski, jak i koncert, zainteresowały mnóstwo ludzi. To wszystko zainspirowało nas do tego, aby przygotować wydanie specjalne CD-Action – tłumaczy Barnaba Siegel, szef mediów cyfrowych w GTEM S.A.. – Chcemy zrobić niespodziankę dla tych, którzy mile wspominają rozgrywanie przed laty „jeszcze jednej tury”, ale też podsumować olbrzymi wkład fanów w rozwój “Herosów” i całej zbudowanej wokół tego sceny.

CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic ukaże się we wrześniu 2023 roku. Magazyn będzie miał 132 strony i wypełnią go teksty zarówno redaktorów i współpracowników CD-Action, jak i społeczności skupionej wokół Heroes III. Wydawca zdecydował się po raz pierwszy na dystrybucję magazynu własnymi kanałami sprzedaży. Pismo w cenie 27,99 zł można kupić jedynie w sklepie CD-Action lub na Allegro.

– Parafrazując klasyka, „pogłoski o śmierci druku są mocno przesadzone”. Dowodem na to jest zainteresowanie, jakim cieszy się od momentu pierwszej zapowiedzi nasz magazyn o Heroes of Might and Magic. – mówi Witold Tłuchowski, szef mediów drukowanych w GTEM. – Widzimy, że na rynku nie brakuje osób chętnych na zakup tradycyjnych czasopism, ale sprawdzamy też inne formy dystrybucji. Najnowszy numer CD-Action dostępny jest zarówno w wydaniu papierowym jak i w formie audiobooka oraz ebooka.

Dla wszystkich, którzy zdecydują się na preorder, szykowana jest specjalna, wysokiej jakości grafika z ilustracją z gry oraz dodatkowy bonus. CD-Action szykuje także linię limitowanych gadżetów inspirowanych kultowym tytułem.

CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic III w sklepie cdaction.pl: https://sklep.cdaction.pl/shop/cd-action-wydanie-specjalne-heroes-of-might-and-magic-iii-preorder/

CD-Action – wydanie specjalne: Heroes of Might and Magic III na Allegro.pl: https://allegro.pl/oferta/wydanie-specjalne-heroes-of-might-and-magic-iii-13981004543

Więcej informacji o wydaniu specjalnym: https://www.cdaction.pl/newsy/robimy-wydanie-specjalne-cd-action-o-heroes-of-might-and-magic-iii

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Przemysł

Robotyzacja i automatyzacja stają się codziennością w produkcji i logistyce. To odpowiedź na wyzwania demograficzne

Stale rosnący w społeczeństwie udział osób w wieku poprodukcyjnym i zmniejszająca się baza osób aktywnych zawodowo sprawiają, że automatyzacja i robotyzacja znacznie przyspieszają. Eksperci uspokajają, że nie oznacza to redukcji zatrudnienia, tylko dostosowywanie działalności, zwłaszcza produkcji, magazynów i centrów logistycznych, do potrzeb zmieniającego się świata i rynku pracy. Dla pracowników może to oznaczać potrzebę wypracowania nowych kompetencji, ale też szansę na rozwój – podkreślają eksperci IKEA.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.