Lexmark uznany za światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku
Firma Lexmark została uznana za światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku przez Quocirca, ogólnoświatową firmę analityczną, zajmującą się badaniami rynku druku.
Z raportu The Print Security Landscape 2020 wynika, że bezpieczeństwo infrastruktury druku w środowisku zarówno biurowym, jak i domowym musi być „podstawowym priorytetem” dla użytkownika. Firma Lexmark uznana została za lidera, oferującego kompleksową ofertę produktów i usług w zakresie bezpieczeństwa druku.
W raporcie zostało docenione podejście Lexmarka do bezpiecznego projektowania oraz zaangażowanie firmy w SSDL (Cykl Bezpiecznego Rozwoju Oprogramowania). Jest to seria procesów utworzonych z myślą o wszystkich aspektach bezpieczeństwa związanych z opracowaniem oprogramowania, od planowania przez projekt, do wdrożenia, w tym zapewnianiu wysokiej jakości, zwalnianiu wydruków i utrzymania oprogramowania.
W raporcie odnotowano również, że Lexmark jest pierwszym producentem drukarek, który uzyskał certyfikat ISO 24243 przyznany dla całego urządzenia drukującego. Uznanie potwierdza bezpieczeństwo łańcucha dostaw firmy Lexmark, od etapu projektowania, poprzez produkcję i dystrybucję produktów.
- Uznanie ze strony firmy Quocirca potwierdza głębokie zaangażowanie firmy Lexmark w zapewnianie bezpieczeństwa naszych produktów i narzędzi. - mówi Grzegorz Najda, Managing Director Lexmark Central Europe. – Jeśmy dumni, że po raz kolejny zostaliśmy liderem w tej dziedzinie, a nasi klienci ufają nam jako sprawdzonemu partnerowi w zakresie bezpieczeństwa druku – dodaje.
Aby dowiedzieć sie więcej: https://www.lexmark.com/en_us/analyst-insights/report-quocirca-print-security-landscape-2021.html
Państwowy Instytut Geologiczny wzmacnia bezpieczeństwo cyfrowe z Secfense
Zabezpieczenie placów budowy - co warto wiedzieć?
Ekspert komentuje: Kradzieże na placach budowy zwiększają koszty inwestycji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.