Lexmark uznany za światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku

Firma Lexmark została uznana za światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku przez Quocirca, ogólnoświatową firmę analityczną, zajmującą się badaniami rynku druku.
Z raportu The Print Security Landscape 2020 wynika, że bezpieczeństwo infrastruktury druku w środowisku zarówno biurowym, jak i domowym musi być „podstawowym priorytetem” dla użytkownika. Firma Lexmark uznana została za lidera, oferującego kompleksową ofertę produktów i usług w zakresie bezpieczeństwa druku.
W raporcie zostało docenione podejście Lexmarka do bezpiecznego projektowania oraz zaangażowanie firmy w SSDL (Cykl Bezpiecznego Rozwoju Oprogramowania). Jest to seria procesów utworzonych z myślą o wszystkich aspektach bezpieczeństwa związanych z opracowaniem oprogramowania, od planowania przez projekt, do wdrożenia, w tym zapewnianiu wysokiej jakości, zwalnianiu wydruków i utrzymania oprogramowania.
W raporcie odnotowano również, że Lexmark jest pierwszym producentem drukarek, który uzyskał certyfikat ISO 24243 przyznany dla całego urządzenia drukującego. Uznanie potwierdza bezpieczeństwo łańcucha dostaw firmy Lexmark, od etapu projektowania, poprzez produkcję i dystrybucję produktów.
- Uznanie ze strony firmy Quocirca potwierdza głębokie zaangażowanie firmy Lexmark w zapewnianie bezpieczeństwa naszych produktów i narzędzi. - mówi Grzegorz Najda, Managing Director Lexmark Central Europe. – Jeśmy dumni, że po raz kolejny zostaliśmy liderem w tej dziedzinie, a nasi klienci ufają nam jako sprawdzonemu partnerowi w zakresie bezpieczeństwa druku – dodaje.
Aby dowiedzieć sie więcej: https://www.lexmark.com/en_us/analyst-insights/report-quocirca-print-security-landscape-2021.html

Zwycięstwo dla całej branży: Axis dodaje obsługę standardu kodowania AV1

Zakłady przemysłowe inwestują w nowoczesne instalacje przeciwpożarowe

DORA uderza w fintechy: Czy nowe przepisy zagrożą innowacyjnym firmom?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.