Już 30 października br. zobaczymy najnowsze demo gry Play of Battle
Warszawskie studio gamingowe Play of Battle S.A. pracujące nad unikalną grą o tej samej nazwie - już 30 października br. zaprezentuje najnowsze demo swojego tytułu. Pokaz odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, w godzinach 19:00-21:00. Wydarzenie skierowane jest zarówno do graczy, przedstawicieli mediów, jak i potencjalnych inwestorów, którzy będą mieli okazję zapoznać się z postępami w produkcji gry. Osoby chcące uczestniczyć w prezentacji demo, mogą zarejestrować się na stronie www.playofbattle.com/demo.
- Intensywnie skupiamy się na tym, aby gra Play of Battle wyróżniała się na tle konkurencji m.in. pod względem rozgrywki i realizmu. Jej najnowsze demo, które zaprezentujemy już pod koniec października, pokaże, jak dużo udało nam się osiągnąć. Jest ono wynikiem wielu miesięcy starań i współpracy całego zespołu. Cieszymy się, że po raz kolejny będziemy mogli pokazać nasze postępy. Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału w tym wydarzeniu - mówi Jarosław Kotowski, game director i wiceprezes Play of Battle S.A.
Poza wyczekiwaną prezentacją najnowszego dema, które pokaże 4 kluczowe dla rozgrywki bitwy, podczas wydarzenia przewidziano dyskusję z zarządem Play of Battle S.A. Wezmą w niej udział Jacek Bartosiak - ekspert do spraw geopolityki i prezes studia oraz Jarosław Kotowski - game director Play of Battle i wiceprezes firmy. Twórcy gry opowiedzą również o planach dotyczących jej przyszłego rozwoju.
Play of Battle będzie unikalnym połączeniem Grand Strategy z bitwami RTS, które zaoferuje graczom możliwość pokierowania jednym z państw świata, decydowania o jego losach oraz prowadzenia złożonych bitew w realistycznej scenerii lat współczesnych. W prace nad grą zaangażowani są światowi eksperci militarni, tacy jak Krystian Zięć - pilot F-16, dr George Friedman, gen. Waldemar Skrzypczak oraz prof. Norman Davies. Dzielą się oni swoją unikalną wiedzą z twórcami gry, którzy starają się przenieść ją na ekrany. To jedna z największych przewag konkurencyjnych produkcji.
- Nasz projekt wyróżnia fakt, że łączy elementy strategiczne z dynamicznymi starciami w unikalny sposób. Staramy się, aby każda decyzja gracza miała rzeczywisty wpływ na wynik bitwy, co czyni rozgrywkę bardziej angażującą. Co więcej - wiedza jaką dysponujemy, pozwala nam na tworzenie gry, zgodnej z prawdą i realiami wojny. Wierzymy, że nasze podejście znajdzie uznanie zarówno wśród fanów gier strategicznych, jak i tych, którzy szukają szybkiej, emocjonującej akcji - dodaje Jacek Bartosiak, prezes Play of Battle S.A.
Play of Battle jest jednym z najbardziej oczekiwanych projektów w polskim przemyśle gamingowym. W 2023 r. warszawskie studio zaprezentowało demo gry po raz pierwszy. Prezentacja odniosła ogromny sukces, przyciągając ponad 500 osób. W tym roku spółka liczy na jeszcze większe zainteresowanie.
Serdecznie zapraszamy na wydarzenie. Wejściówki są dostępne na stronie: www.playofbattle.com/demo.
Zapowiedź pokazu demo: https://www.youtube.com/watch?v=HjorKYQqgzM
Planowo najnowsze demo tytułu zostanie udostępnione graczom w 2025 r. Premiera pełnej wersji gry planowana jest w 2026 r. Jej całkowity budżet to niespełna 20 mln zł. W celu zebrania środków finansowych, które pozwolą na ciągłą kontynuację prac nad produkcją - Play of Battle S.A. rozważa przeprowadzenie oferty publicznej akcji. Więcej informacji na temat projektu i planowanej oferty można znaleźć pod adresem: www.playofbattle.com/join.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce
Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.