Komunikaty PR

Już 30 października br. zobaczymy najnowsze demo gry Play of Battle

2024-10-17  |  08:20
Biuro prasowe

Warszawskie studio gamingowe Play of Battle S.A. pracujące nad unikalną grą o tej samej nazwie - już 30 października br. zaprezentuje najnowsze demo swojego tytułu. Pokaz odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, w godzinach 19:00-21:00. Wydarzenie skierowane jest zarówno do graczy, przedstawicieli mediów, jak i potencjalnych inwestorów, którzy będą mieli okazję zapoznać się z postępami w produkcji gry. Osoby chcące uczestniczyć w prezentacji demo, mogą zarejestrować się na stronie www.playofbattle.com/demo.

- Intensywnie skupiamy się na tym, aby gra Play of Battle wyróżniała się na tle konkurencji m.in. pod względem rozgrywki i realizmu. Jej najnowsze demo, które zaprezentujemy już pod koniec października, pokaże, jak dużo udało nam się osiągnąć. Jest ono wynikiem wielu miesięcy starań i współpracy całego zespołu. Cieszymy się, że po raz kolejny będziemy mogli pokazać nasze postępy. Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału w tym wydarzeniu - mówi Jarosław Kotowski, game director i wiceprezes Play of Battle S.A.

Poza wyczekiwaną prezentacją najnowszego dema, które pokaże 4 kluczowe dla rozgrywki bitwy, podczas wydarzenia przewidziano dyskusję z zarządem Play of Battle S.A. Wezmą w niej udział Jacek Bartosiak - ekspert do spraw geopolityki i prezes studia oraz Jarosław Kotowski - game director Play of Battle i wiceprezes firmy. Twórcy gry opowiedzą również o planach dotyczących jej przyszłego rozwoju.

Play of Battle będzie unikalnym połączeniem Grand Strategy z bitwami RTS, które zaoferuje graczom możliwość pokierowania jednym z państw świata, decydowania o jego losach oraz prowadzenia złożonych bitew w realistycznej scenerii lat współczesnych. W prace nad grą zaangażowani są światowi eksperci militarni, tacy jak Krystian Zięć - pilot F-16, dr George Friedman, gen. Waldemar Skrzypczak oraz prof. Norman Davies. Dzielą się oni swoją unikalną wiedzą z twórcami gry, którzy starają się przenieść ją na ekrany. To jedna z największych przewag konkurencyjnych produkcji.

- Nasz projekt wyróżnia fakt, że łączy elementy strategiczne z dynamicznymi starciami w unikalny sposób. Staramy się, aby każda decyzja gracza miała rzeczywisty wpływ na wynik bitwy, co czyni rozgrywkę bardziej angażującą. Co więcej - wiedza jaką dysponujemy, pozwala nam na tworzenie gry, zgodnej z prawdą i realiami wojny. Wierzymy, że nasze podejście znajdzie uznanie zarówno wśród fanów gier strategicznych, jak i tych, którzy szukają szybkiej, emocjonującej akcji - dodaje Jacek Bartosiak, prezes Play of Battle S.A.

Play of Battle jest jednym z najbardziej oczekiwanych projektów w polskim przemyśle gamingowym. W 2023 r. warszawskie studio zaprezentowało demo gry po raz pierwszy. Prezentacja odniosła ogromny sukces, przyciągając ponad 500 osób. W tym roku spółka liczy na jeszcze większe zainteresowanie.

Serdecznie zapraszamy na wydarzenie. Wejściówki są dostępne na stronie: www.playofbattle.com/demo.

Zapowiedź pokazu demo: https://www.youtube.com/watch?v=HjorKYQqgzM

Planowo najnowsze demo tytułu zostanie udostępnione graczom w 2025 r. Premiera pełnej wersji gry planowana jest w 2026 r. Jej całkowity budżet to niespełna 20 mln zł. W celu zebrania środków finansowych, które pozwolą na ciągłą kontynuację prac nad produkcją - Play of Battle S.A. rozważa przeprowadzenie oferty publicznej akcji. Więcej informacji na temat projektu i planowanej oferty można znaleźć pod adresem: www.playofbattle.com/join.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.