Komunikaty PR

Jak dyrektorzy szkół widzą przyszłość?

2021-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

Spośród 200 dyrektorów szwedzkich szkół, którzy wzięli udział w badaniu, połowa deklaruje, że zwiększono dystans między krzesłami w salach, a 66% z nich zmieniło meble w stołówkach. Niezależnie od wszystkich niezbędnych zmian, wśród odpowiedzi, czego brakuje w szwedzkich szkołach, wysoko na liście życzeń znalazł się „bardziej elastyczny wystrój wnętrz”. Na pierwszy plan w dobie pandemii wysuwa się znaczenie środowiska fizycznego, a teraz bardziej niż kiedykolwiek ważne stało się rozważenie przyszłej aranżacji przestrzeni do nauki. Jak tworzyć zrównoważone rozwiązania szkolnych wnętrz?

Wraz z pandemią COVID-19 szkoła – rozumiana zarówno jako budynek, jak i metody nauczania – stanęła przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Środowiska edukacyjne musiały zostać szybko przekształcone, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się infekcji, a w niektórych miejscach konieczne było częściowe lub całkowite przestawienie się na nauczanie zdalne. Pojawiły się nowe możliwości nauczania i korzystania ze szkolnych pomieszczeń. Kreatywne i innowacyjne rozwiązania stworzyły nowe, często skuteczniejsze, szanse do nauki, ale dla wielu dostosowanie się do nowych okoliczności było nie lada wyzwaniem.

„Aby stworzyć elastyczne i odporne na wyzwania przyszłości wnętrze do nauki, należy określić priorytety i zaplanować środowisko fizyczne na wczesnym etapie projektowania. Wtedy powstają dobre warunki do wykorzystania przemyślanych rozwiązań, które wspierają uczniów, personel i ogólnie całe otoczenie w szkole. Ważne, aby od samego początku wybrać właściwe rozwiązanie i przyjrzeć się kosztom wyposażenia wnętrza w jego całym cyklu życia. W Kinnarps opracowaliśmy analizę przestrzeni edukacyjnej Next Education®, która może stanowić wsparciem w ważnych pracach przygotowawczych, na etapie planowania nowych lub przekształcania istniejących przestrzeni do nauki” – mówi Anders Larsson, Learning Space Strategist w Kinnarps AB.
 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ I POBIERZ RAPORT NA STRONIE:
 https://www.kinnarps.pl/wiedza/200-dyrektorow-szkol-o-srodowisku-edukacyjnym-przyszlosci/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r. Biuro prasowe
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

IT i technologie

UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.

Prawo

Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.