Komunikaty PR

Ipsos dla Huawei: Ponad 50% Polaków chce poprawić kondycję fizyczną

2021-11-24  |  15:10
Biuro prasowe

Ponad połowa Polaków przyznaje, że w czasie pandemii odłożyła na później realizację planów, w tym również tych związanych z poprawą swojej kondycji fizycznej. Po miesiącach spędzonych w domu, aż 60% badanych czuje potrzebę pracy nad swoim zdrowiem fizycznym. Jak wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei, aż 44% badanych wierzy, że smartwatch lub opaska sportowa może pomóc im osiągnąć ten cel, czyli zrzucić zbędne kilogramy lub poprawić kondycję.

Badanie zostało wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei w sierpniu 2021 roku. Badanie zostało przeprowadzone w 10 krajach, w Polsce, Austrii, Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Grecji, Węgrzech, Rumunii, Serbii i Turcji na grupie reprezentatywnej.

Pilna potrzeba poprawy stanu zdrowia

Obostrzenia i restrykcje związane z pandemią, szczególnie ograniczenie aktywności fizycznej, wywołały szereg negatywnych skutków. Po miesiącach pandemii Polacy chcą skupić się na poprawie swojego stanu zdrowia. Aż 54% badanych zamierza wykonać rutynowe badania (krwi, ciśnienia), a 52% Polaków wybiera się lekarza, by dokładnie ocenić swój ogólny stan zdrowia. Z kolei 41% deklaruje, że zamierza zrzucić zbędne kilogramy, których, według badania Ipsos, przybyło Polakom średnio 6,4 kg.

Sportowy powrót do formy

Ponad 70% Polaków wskazuje zwiększenie regularnej aktywności fizycznej jako ich sposób na poprawę stanu zdrowia, 66% uważa, że konieczna jest utrata wagi, a 62% badanych uważa, że sposobem na powrót do formy jest podejmowanie sportowych aktywności, takich jak wycieczki rowerowe czy spacery po górach. Wśród najpopularniejszych aktywności fizycznych, które już podejmują Polacy znalazły się właśnie spacery - aż 70% badanych wymieniło je jako ulubioną formę aktywnego spędzania czasu i jazda na rowerze – na tę aktywność postawiło 58% biorących udział w badaniu Ipsos.

Sposobem na zbudowanie dobrych nawyków i utrzymanie regularności treningów, według prawie 40% Polaków, jest korzystanie ze smartwatcha lub opaski sportowej. Zakupem nowych urządzeń tego typu najmocniej interesują się rodzice z dziećmi i mężczyźni (w obu tych grupach chęć zakupu smartwatcha lub opaski sportowej zadeklarowało aż 46% badanych).  Najnowsze smartwatche Huawei wyposażone są w szereg funkcji, które mogą pomóc z powrocie do formy i zadbaniu o zdrowie – zarówno to psychiczne, jak i fizyczne. Urządzenia pozwalają monitorować poziom stresu, jakość snu, a także zadbać o kondycję, dzięki licznym trybom sportowym pozwalającym dopasować trening do własnych preferencji, a także funkcji liczenia kalorii, mierzenia tętna czy zapisywania i analizowania wyników w aplikacji Huawei Zdrowie.

Na początku listopada Huawei wprowadził do sprzedaży w Polsce nową serię smartwatchy Huawei Watch GT 3 w wersji 46 mm i 42 mm. Nowe, inteligentne zegarki wyróżniają się uniwersalnym, stylowym designem, długim czasem pracy na jednym ładowaniu oraz ulepszonymi funkcjami monitorującymi zdrowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność? Biuro prasowe
2024-10-28 | 15:00

Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność?

Sezon jesienny trwa w najlepsze. Kiepskie warunki pogodowe, niskie temperatury, a także początek sezonu grypowego, kiedy wirusy rozpoczynają swoje triumfalne żniwa, stanowią spore
Hobby Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”
2024-10-21 | 13:00

Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”

W ramach kampanii “Prosta Decyzja - Epicki Wybór” Pepsi Zero Cukru przedstawia nowy podcast zatytułowany „OD ZERA”. Pierwszy odcinek pojawił się 16 września, a
Hobby Polska baristka na międzynarodowej arenie!
2024-09-23 | 11:00

Polska baristka na międzynarodowej arenie!

Już za kilka dni w Londynie Coffee Masterzy z regionu Europy i Afryki w Starbucks staną jak co roku do rywalizacji o tytuł najlepszego. Nasz kraj reprezentować będzie utalentowana Wiktoria

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.