Komunikaty PR

„Instagram dla zwierząt” przedłuża termin emisji akcji do 2 grudnia 2022 r.

2022-11-03  |  09:30
Biuro prasowe

Warszawski startup Petgram S.A., który jako pierwszy na świecie połączył portal dedykowany miłośnikom i właścicielom zwierząt z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS, przedłuża termin oferty publicznej akcji w formie kampanii crowdinvestingowej do 2 grudnia br. W ramach emisji akcji oferowanych jest maksymalnie 448.000 akcji serii B po cenie emisyjnej ustalonej na poziomie 6,70 zł za jedną akcję. Emisja prowadzona jest na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. Zapisy w ramach transzy CrowdConnect będą przyjmowane do 30 listopada br.

Celem oferty publicznej akcji spółki Petgram S.A. jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł. Jeszcze w październiku firma poinformowała o tym, że zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy skierowanej do dużych inwestorów, zakończyły się sukcesem. W dwa dni zapisami objętych zostało 149.253 akcji serii B, o wartości wynoszącej blisko 1 mln zł.

- Podjęliśmy decyzję o przedłużeniu terminu emisji naszych akcji po to, żeby wszystkim zainteresowanym dać więcej czasu na poznanie naszej spółki oraz spokojne złożenie zapisów. Do tej pory pozyskaliśmy środki, które pozwolą nam m.in. na finalizację przejęcia portalu adopcyjnego Petopo.com, co jest jednym z naszych celów emisyjnych - mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.

Poza przejęciem spółki Petopo.com zebrane od inwestorów pieniądze Petgram S.A. planuje przeznaczyć na rozwój aplikacji oraz intensywne działania marketingowe, które pomogą firmie w ekspansji zagranicznej.

- Do tej pory wokół aplikacji zgromadziliśmy niespełna 27 tysięcy użytkowników. Co ciekawe - pomimo braku jej anglojęzycznej wersji, pochodzą Oni nie tylko z Polski, ale też ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii czy Szwecji. To pokazuje, że proponowane przez nas rozwiązanie ma duży potencjał i może podbić rynki zagraniczne. Pozyskane od inwestorów środki wesprą nas w działaniach i akcjach promocyjnych, dzięki którym staniemy się jeszcze bardziej widoczni - podkreśla Monika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A.

Twórcy „Instagrama dla zwierząt” zapowiadają też wzbogacenie aplikacji o liczne funkcjonalności, takie jak możliwość tworzenia postów i relacji wideo, forum dyskusyjne oraz monitoring zdrowia. W przyszłym roku planowane jest także uruchomienie anglojęzycznej wersji aplikacji, a w dalszej kolejności również hiszpańskojęzycznej.

- Szacunki pokazują, że tylko Europejczycy mają około 113 mln kotów i około 92 mln psów. To dowodzi, do jak wielkiej grupy docelowej skierowana jest nasza aplikacja, która w połączeniu z lokalizatorem GPS pozwala nie tylko na rozrywkę, ale również na zadbanie o to, co jest najważniejsze dla właścicieli czworonogów, czyli bezpieczeństwo. Od lat obserwujemy, że sposób myślenia o zwierzętach zmienia się i coraz większa liczba osób traktuje je jako pełnoprawnych członków rodziny. Właściciele na całym świecie wydają także coraz więcej pieniędzy, aby zapewnić swoim pupilom jak najlepszą opiekę. Jesteśmy przekonani, że to, co oferujemy, może im w tym realnie pomóc - podsumowuje Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.

Kampania crowdinvestingowa Petgram na platformie CrowdConnect potrwa do 30 listopada, a cała oferta do 2 grudnia br. Wycena spółki przed emisją wynosi 16 mln zł.

Spółka Petgram S.A. w przyszłości zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Rozpoczęcie przez firmę procedury związanej z debiutem planowane jest w 2023 r.

Więcej informacji o trwającej kampanii:

https://crowdconnect.pl/campaigns/petgram

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zdrowie

Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem

Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.

Ochrona środowiska

Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen

Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują  wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.