Komunikaty PR

Huawei przedłuża ofertę cenową na wybrane urządzenia i dodaje nowe promocje

2020-03-25  |  13:00
Biuro prasowe

Huawei przedłuża ofertę cenową na swoje produkty – teraz wybrane smartfony, laptopy i tablety można kupić w nowej cenie do 29 marca. W ofercie klienci mogą znaleźć na przykład smartfony Huawei P30 Pro 128 GB lub Huawei P30 z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3 w prezencie. W ofercie promocyjnej można nabyć teraz również słuchawki, opaski sportowe i smartwatche Huawei. 

 

Do oferty dołączył również smartfon Huawei Y6 2019 w rekomendowanej cenie 499 zł, a także Huawei P smart Z z wysuwanym aparatem do selfie w rekomendowanej cenie 849 zł. Nowością w stosunku do poprzedniej oferty jest również tablet Huawei T3 10 32 GB WiFi w rekomendowanej cenie 479 zł.

 

Urządzenia Huawei w nowych cenach można kupić w sklepach: Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD, x-kom oraz w internetowym sklepie Huawei – huawei.pl. Dostępność oferty może się różnić w zależności od partnera. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.

 

Wszystkie urządzenia objęte promocją znajdują się poniżej:

 

Smartfony:

Nazwa urządzenia:

Rekomendowana cena lub zestaw:

Huawei P30 Pro 128 GB

z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3

Huawei Y6 2019

499 zł

Huawei nova 5T

1499 zł

Huawei P30

z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3

Huawei P30 lite

1099 zł

Huawei P smart Z

849 zł

 

Laptopy:

Nazwa urządzenia:

Rekomendowana cena:

Huawei MateBook D 15

2399 zł

Huawei MateBook D 14

2799 zł

Huawei MateBook 13

3599 zł

 

Tablety:

Nazwa urządzenia:

Rekomendowana cena:

Huawei T3 10 16 GB WiFi

444 zł

Huawei T3 10 32 GB WiFi

479 zł

Huawei T3 10 32 GB LTE

579 zł

Huawei T5 10 16 GB LTE

599 zł

Huawei T5 10 32 GB LTE

699 zł

Huawei M5 lite 10 32 GB LTE

899 zł

 

Słuchawki:

Nazwa urządzenia:

Rekomendowana cena:

Huawei FreeBuds 3

549 zł

Huawei FreeBuds lite

279 zł

 

Smartwatche i opaski sportowe:

Nazwa urządzenia:

Rekomendowana cena:

Huawei Watch GT 2 (42 mm)

799 zł (do 5 kwietnia)

Huawei Watch GT (Sport, Active, Classic)

499 zł (do 26 kwietnia)

Huawei Band 3 Pro

199 zł

Huawei Band 3e

65 zł

Huawei Band 4

149 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta Biuro prasowe
2024-11-26 | 11:00

Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta

Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie banku w rozwój nowoczesnych technologii, które wprowadzają nową jakość w personalizacji doświadczeń
Technologie Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
2024-11-22 | 01:00

Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!

KaraokeKid to idealny towarzysz dla małych wokalistów, którzy chcą śpiewać swoje ulubione piosenki i budować pewność siebie. Z kolei PixelKid to magiczne połączenie
Technologie Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
2024-11-20 | 09:30

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.