Huawei przedłuża ofertę cenową na wybrane urządzenia i dodaje nowe promocje
Huawei przedłuża ofertę cenową na swoje produkty – teraz wybrane smartfony, laptopy i tablety można kupić w nowej cenie do 29 marca. W ofercie klienci mogą znaleźć na przykład smartfony Huawei P30 Pro 128 GB lub Huawei P30 z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3 w prezencie. W ofercie promocyjnej można nabyć teraz również słuchawki, opaski sportowe i smartwatche Huawei.
Do oferty dołączył również smartfon Huawei Y6 2019 w rekomendowanej cenie 499 zł, a także Huawei P smart Z z wysuwanym aparatem do selfie w rekomendowanej cenie 849 zł. Nowością w stosunku do poprzedniej oferty jest również tablet Huawei T3 10 32 GB WiFi w rekomendowanej cenie 479 zł.
Urządzenia Huawei w nowych cenach można kupić w sklepach: Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD, x-kom oraz w internetowym sklepie Huawei – huawei.pl. Dostępność oferty może się różnić w zależności od partnera. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.
Wszystkie urządzenia objęte promocją znajdują się poniżej:
Smartfony:
Nazwa urządzenia: | Rekomendowana cena lub zestaw: |
Huawei P30 Pro 128 GB | z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3 |
Huawei Y6 2019 | 499 zł |
Huawei nova 5T | 1499 zł |
Huawei P30 | z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3 |
Huawei P30 lite | 1099 zł |
Huawei P smart Z | 849 zł |
Laptopy:
Nazwa urządzenia: | Rekomendowana cena: |
Huawei MateBook D 15 | 2399 zł |
Huawei MateBook D 14 | 2799 zł |
Huawei MateBook 13 | 3599 zł |
Tablety:
Nazwa urządzenia: | Rekomendowana cena: |
Huawei T3 10 16 GB WiFi | 444 zł |
Huawei T3 10 32 GB WiFi | 479 zł |
Huawei T3 10 32 GB LTE | 579 zł |
Huawei T5 10 16 GB LTE | 599 zł |
Huawei T5 10 32 GB LTE | 699 zł |
Huawei M5 lite 10 32 GB LTE | 899 zł |
Słuchawki:
Nazwa urządzenia: | Rekomendowana cena: |
Huawei FreeBuds 3 | 549 zł |
Huawei FreeBuds lite | 279 zł |
Smartwatche i opaski sportowe:
Nazwa urządzenia: | Rekomendowana cena: |
Huawei Watch GT 2 (42 mm) | 799 zł (do 5 kwietnia) |
Huawei Watch GT (Sport, Active, Classic) | 499 zł (do 26 kwietnia) |
Huawei Band 3 Pro | 199 zł |
Huawei Band 3e | 65 zł |
Huawei Band 4 | 149 zł |
Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta
Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.