Komunikaty PR

Hardmade – You can but you don't have to. Hardmade z nowymi smakami i 0% presji

2022-04-11  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

Hardmade — marka piwa dla nowej generacji młodych dorosłych, wraca w tym sezonie z nowym spotem, by jeszcze mocniej podkreślić — Możesz wszystko, ale nie musisz nic. Drugi sezon Hardmade na rynku piw smakowych to przy okazji nowy rozdział — bez alkoholu i bez presji!


Pojawienie się wariantów bezalkoholowych Hardmade jest rozwinięciem strategii „You can but you don’t have to”. Marka nadal niczego nie narzuca, ale zachęca do próbowania nowego. Tworzy przestrzeń, w której wszystkie decyzje są dobre, o ile podejmuje się je w zgodzie ze sobą. Dba o powiew świeżości w świecie pełnym oczekiwań i sprawia, że wolny czas smakuje jeszcze lepiej.

Nowości pojawią się na półkach i w nowym spocie reklamowym. Hardmade pokazuje w nim świat, w którym nie ma dobrych i złych decyzji. Jeżeli robisz to, co naprawdę sprawia Ci radość masz pełne wsparcie ze strony marki. A dzięki pojawieniu się Hardmade 0,0% możliwości jest jeszcze więcej. Możesz biegać, ale nie musisz zawsze maratonów, możesz podróżować, ale nie musisz na koniec świata. Po prostu – kiedy możesz wszystko, ale nie musisz nic – każdy wybór jest dobry, a obawa, że źle wybierzesz znika. To manifest rzeczywistości pozbawionej wygórowanych oczekiwań, pełnej wolności i różnorodności oraz dowód na to, że marka doskonale rozumie świat młodych dorosłych i presję, której doświadczają na co dzień.

Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję
i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna CUKIER. Materiał wideo wyreżyserował Pedro Pinto, jego realizacją zajęło się OTO Film, a postprodukcja należała do Televisora. Komunikację Public Relations wykonuje Tailor Made PR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Poland.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5 Biuro prasowe
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Najlżejszy model w obecnej serii X. Wyposażony w zaawansowane funkcje zarówno w zakresie zdjęć, jak i wideo. Przyjemne fotografowanie każdego dnia. TOKIO, 14 października 2024 r.
Foto i wideo Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II. Ok. 37% lżejszy od poprzednika, z ulepszoną wydajnością optyczną i nowymi możliwościami w zakresie wideofilmowania. Tokio,
Foto i wideo Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR Arcydzieło w kategorii super teleobiektywów, na nowo definiujące mobilność Połączenie najwyższej wydajności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

Farmacja

Na horyzoncie nowe terapie w leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni. Rosną wyzwania w opiece nad dorosłymi pacjentami w Polsce

Polska należy do światowej czołówki w diagnostyce i leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni (SMA). Do tego sukcesu przyczyniły się m.in. badania przesiewowe noworodków, dostęp do terapii oraz przełomowa decyzja o włączaniu do leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży. Teraz trwają prace nad nowymi cząsteczkami, które mogą jeszcze bardziej poprawić sytuację pacjentów. Mimo wielu sukcesów eksperci wskazują na konieczność rozwiązania kilku istotnych kwestii, które utrudniają opiekę nad chorymi, zwłaszcza dorosłymi.

Prawo

Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów

Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.