GX Studio zorganizuje Mistrzostwa Polski
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
GX Studio, część grupy Fantasyexpo, przejmuje organizację Mistrzostw Polski w Teamfight Tactics po tym. jak w czerwcu ogłoszono wyniki przetargu zorganizowanego przez RIOT Games. Już w sierpniu rozpoczną się pierwsze rozgrywki, z planowanymi innowacjami, które będą atrakcyjne zarówno dla społeczności graczy, jak i dla marek zainteresowanych zaangażowaniem się w ten format turniejowy. Rozgrywki będą nosić nazwę GX Teamfight Tactics Mistrzostwa Polski.
Teamfight Tactics i jego społeczność w Polsce
Teamfight Tactics, wydany przez Riot Games w 2019 roku, szybko zdobył serca graczy na całym świecie jako jedna z najbardziej innowacyjnych gier strategicznych. Polska społeczność TFT charakteryzuje się niezwykłą pasją i zaangażowaniem. Gracze regularnie uczestniczą w turniejach, aktywnie rozwijając lokalną scenę. To właśnie z myślą o społeczności przygotowany został nowy format rozgrywek, który ma szansę stać się nowym standardem TFT.
GX Teamfight Tactics Mistrzostwa Polski
Nowy, innowacyjny format turniejowy GX Teamfight Tactics Mistrzostwa Polski stanowi przełom na polskiej scenie TFT, oferując starannie opracowany model, który umożliwia udział jak największej liczbie uczestników w walce o tytuł Mistrza Polski. W ramach tego formatu oprócz rozgrywek zasadniczych planowane są także Mid Set Cup jako turnieje "drugiej szansy" umożliwiające graczom rywalizację o miejsce w finałach. Rozgrywki finałowe planowane są offline, w formie LANa, co podkreśla zaangażowanie organizatorów w budowanie bliskich więzi w community oraz zapewnienie niezapomnianych doświadczeń dla graczy i widzów. Dodatkowo, by jeszcze bardziej zapełnić kalendarz rozgrywkami, wprowadzone zostaną turnieje dla społeczności, gdzie każdy gracz będzie miał szansę powalczyć o atrakcyjną pulę nagród.
"Jako przedstawiciel Riot Games ale również wielki fan gry jestem niezwykle podekscytowany nowym formatem Mistrzostw Polski. Mam nadzieję, że przyczyni się on znacząco w osiąganiu kolejnych sukcesów polskich zawodników na scenie międzynarodowej - komentuje Grzegorz Szabla, Supervisor, Brand Management EE | Riot Games
Transmisje rozgrywek będa realizowane przez ekipę GX Studio, która słynie z dostarczania najwyższej jakości relacji najważniejszych turniejów esportowych w Polsce i na świecie, z dedykowanego studia, które otwiera wiele możliwości dla marek chcących zaangażować się w rozwój polskiej sceny TFT.
Głównym kanałem transmisji GX Teamfight Tactics Mistrzostw Polski będzie kanał znanego i docenionego przez społeczność streamera BlackFireIce na platformie Twitch. GX Studio realizując transmisje najważniejszych turniejów esportowych na świecie współpracuje z liderami społeczności, takimi jak Izak czy Nervarien, dlatego naturalnym wyborem jest połączenie sił z czołowymi postaciami TFT. BlackFireIce idealnie łączy merytoryczność, profesjonalizm oraz autentyczną popularność wśród fanów, co czyni jego kanał doskonałym wyborem do transmisji GX Teamfight Tactics Mistrzostwa Polski. Dzięki temu posunięciu gwarantowana będzie wysoka jakość contentu, lepsza oglądalność i zaangażowanie widzów, a także powiew świeżość i lekkość do relacji z rozgrywek.
To wszystko zapowiada, że GX Teamfight Tactics Mistrzostwa Polski będą nie tylko emocjonującymi rozgrywkami pełnymi niezapomnianych momentów esportowej rywalizacji na, ale także atrakcyjną platformą dla marek poszukujących nowych możliwości dotarcia do szerokiej i zaangażowanej publiczności esportowej.
Co może zyskać marka angażująca się w tę gałąź esportu?
Przyłączając się do GX Teamfight Tactics Mistrzostw Polski, firmy zyskają unikalną okazję do wzmocnienia swojej obecności w dynamicznym świecie esportu. Rozgrywki zapewniają emocjonującą rywalizację i niezapomniane chwile dla fanów, oferując jednocześnie atrakcyjną platformę dla marek poszukujących nowych sposobów dotarcia do szerokiej i zaangażowanej publiczności esportowej.
Partnerstwo z turniejem o nazwie "Mistrzostwa Polski" pozwala markom wspierać prestiżowe struktury, co przekłada się na budowanie świadomości i zaufania oraz partycypację w najważniejszych rozgrywkach krajowych. Riot Games, jako renomowany wydawca wielu gier, gwarantuje profesjonalizm i bezpieczeństwo współpracy, a Teamfight Tactics, jako najbardziej rozpoznawalna gra strategiczna na świecie i w Polsce, zapewnia poważne i wiarygodne partnerstwo. Dodatkowo, współpraca z BlackFireIce i zaproszonymi gośćmi maksymalizuje zasięg w społeczności esportowej, co zwiększa zaangażowanie klientów oraz integrację z entuzjastami esportu - mówi Bartosz Wilczek, Head of esports , GX Studio.
Więcej informacji o GX Teamfight Tactics Mistrzostwach polski można przeczytać na stronie http://gxtft.pl/ oraz w social mediach:
X: https://x.com/gx_tft
IG: https://www.instagram.com/gx_tft?igsh=MXc0eXVkN2ZjY2d3cA==
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.