Zbuduj wymarzony dom - "Builder Simulator VR" z najnowszym trailerem
Spółka EpicVR pracuje nad przeniesieniem do świata wirtualnej rzeczywistości popularnego tytułu od Live Motion Games „Builder Simulator”. W grze użytkownicy będą mogli spełnić swoje marzenia i stworzyć własne konstrukcje budowlane całkowicie od podstaw. Krakowska firma przygotowująca port VR do gry udostępniła jej najnowszy trailer, gdzie prezentuje m.in. nowe mechaniki, które pojawią się w produkcji.
„Builder Simulator VR” będzie symulatorem, który pozwoli graczom wcielić się w rolę budowlańców projektujących i stawiających od podstaw domy i obiekty przemysłowe krok po kroku, a tym samym całkowicie zanurzyć się w fascynującym świecie budownictwa. Spółka EpicVR udostępniła przyszłym użytkownikom najnowszy trailer produkcji w technologii wirtualnej rzeczywistości.
- W przygotowanym przez nas zwiastunie zamieściliśmy wiele mechanik i scen z gry, które nie były dostępne w poprzednim wydaniu trailera. Są to m.in. montowanie ścian działowych i dachów, tynkowanie, malowanie, wstawianie mebli, schodów i obrazów czy kładzenie podłogi. Wierzymy, że nowy trailer „Builder Simulator VR” rozbudzi ciekawość graczy i sprawi, że z chęcią w przyszłości sięgną po ten tytuł - mówi Adrian Łapczyński, prezes EpicVR.
W zwiastunie pojawiają się także nowe scenerie, w których powstaną przyszłe konstrukcje. Gracze będą mogli budować np. w amerykańskich przedmieściach, w górach czy na stepach. Odsłona gry w wersji VR dostarczy im nowych, w pełni realistycznych wrażeń, a wszelkie czynności i wyzwania, które pojawią się w tytule, będą mocno realistyczne.
- Przeniesienie gry do świata wirtualnej rzeczywistości pozwala odkrywać ją na nowo i dostarcza użytkownikom niezapomnianych wrażeń. Wszystko przez to, iż technologia VR sprawia, że dana produkcja staje się bardziej realna. Uważam, że wspólnie z zespołem wypracowaliśmy satysfakcjonujący poziom rzeczywistego odwzorowania interakcji i obiektów w grze, dzięki czemu gracze poczują się, jakby naprawdę zmagali się z budowlanymi wyzwaniami - podkreśla Adrian Łapczyński.
Dokładna data premiery „Builder Simulator VR” nie jest jeszcze znana. Tytuł w wersji desktopowej zadebiutował na platformie Steam 9 czerwca 2022 r. Gra została wydana w 11 wersjach językowych. Łączny koszt jej powstania i marketingu przekroczył 2 mln zł.
W lipcu br. spółka EpicVR udostępniła graczom zwiastun autorskiej produkcji „Reptile Park VR” inspirowanej filmem „Park Jurajski” i serialem „Lost - Zagubieni”. Firma zakończyła już proces przekształcenia w spółkę akcyjną i zamierza dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Oprócz założyciela udziałowcami EpicVR są również giełdowe spółki: Grupa PlayWay i Arts Alliance oraz fundusz Satus Games.
Builder Simulator VR - najnowszy trailer: https://youtu.be/0oAnhT4K_mM
Builder Simulator VR - Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/2270940/Builder_Simulator_VR/
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.