Zbuduj wymarzony dom - "Builder Simulator VR" z najnowszym trailerem
Spółka EpicVR pracuje nad przeniesieniem do świata wirtualnej rzeczywistości popularnego tytułu od Live Motion Games „Builder Simulator”. W grze użytkownicy będą mogli spełnić swoje marzenia i stworzyć własne konstrukcje budowlane całkowicie od podstaw. Krakowska firma przygotowująca port VR do gry udostępniła jej najnowszy trailer, gdzie prezentuje m.in. nowe mechaniki, które pojawią się w produkcji.
„Builder Simulator VR” będzie symulatorem, który pozwoli graczom wcielić się w rolę budowlańców projektujących i stawiających od podstaw domy i obiekty przemysłowe krok po kroku, a tym samym całkowicie zanurzyć się w fascynującym świecie budownictwa. Spółka EpicVR udostępniła przyszłym użytkownikom najnowszy trailer produkcji w technologii wirtualnej rzeczywistości.
- W przygotowanym przez nas zwiastunie zamieściliśmy wiele mechanik i scen z gry, które nie były dostępne w poprzednim wydaniu trailera. Są to m.in. montowanie ścian działowych i dachów, tynkowanie, malowanie, wstawianie mebli, schodów i obrazów czy kładzenie podłogi. Wierzymy, że nowy trailer „Builder Simulator VR” rozbudzi ciekawość graczy i sprawi, że z chęcią w przyszłości sięgną po ten tytuł - mówi Adrian Łapczyński, prezes EpicVR.
W zwiastunie pojawiają się także nowe scenerie, w których powstaną przyszłe konstrukcje. Gracze będą mogli budować np. w amerykańskich przedmieściach, w górach czy na stepach. Odsłona gry w wersji VR dostarczy im nowych, w pełni realistycznych wrażeń, a wszelkie czynności i wyzwania, które pojawią się w tytule, będą mocno realistyczne.
- Przeniesienie gry do świata wirtualnej rzeczywistości pozwala odkrywać ją na nowo i dostarcza użytkownikom niezapomnianych wrażeń. Wszystko przez to, iż technologia VR sprawia, że dana produkcja staje się bardziej realna. Uważam, że wspólnie z zespołem wypracowaliśmy satysfakcjonujący poziom rzeczywistego odwzorowania interakcji i obiektów w grze, dzięki czemu gracze poczują się, jakby naprawdę zmagali się z budowlanymi wyzwaniami - podkreśla Adrian Łapczyński.
Dokładna data premiery „Builder Simulator VR” nie jest jeszcze znana. Tytuł w wersji desktopowej zadebiutował na platformie Steam 9 czerwca 2022 r. Gra została wydana w 11 wersjach językowych. Łączny koszt jej powstania i marketingu przekroczył 2 mln zł.
W lipcu br. spółka EpicVR udostępniła graczom zwiastun autorskiej produkcji „Reptile Park VR” inspirowanej filmem „Park Jurajski” i serialem „Lost - Zagubieni”. Firma zakończyła już proces przekształcenia w spółkę akcyjną i zamierza dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Oprócz założyciela udziałowcami EpicVR są również giełdowe spółki: Grupa PlayWay i Arts Alliance oraz fundusz Satus Games.
Builder Simulator VR - najnowszy trailer: https://youtu.be/0oAnhT4K_mM
Builder Simulator VR - Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/2270940/Builder_Simulator_VR/
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.