Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025 roku. Tytuł łączy rozrywkę z intensywnymi treningami. Fitness Fables będzie dostępny ekskluzywnie na platformie Meta Quest Store. Przedsprzedaż rozpocznie się w styczniu 2025.
- Z dużą radością i satysfakcją możemy podzielić się informacją, że kończymy pracę nad naszą autorską grą, która zaoferuje nową formę rozrywki. Fitness Fables motywuje do ruchu poprzez zabawę i nieoczywiste interakcje z wirtualnym światem. Dzięki współpracy z Metą, wykorzystaliśmy najnowsze technologie VR, aby stworzyć doświadczenie, które sprawi, że trening stanie się przyjemnością. Nie możemy się doczekać reakcji użytkowników. – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.
Fitness Fables przeniesie graczy do świata Alterterra, gdzie każda aktywność fizyczna przekształca się w potężne zaklęcia, a ćwiczenia znane z siłowni pozwalają graczowi na przemierzanie magicznych światów. Jako uczniowie Akademii Magii w Harmonia, użytkownicy będą wykorzystywać swoje ruchy do walki z przeciwnikami i przywracania równowagi w świecie zagrożonym przez chaos.
- Fitness Fables to pierwsza gra fitness z fabułą i jednocześnie nowy sposób na wprowadzenie ćwiczeń fizycznych do codziennej rutyny. Tworząc ten tytuł inspirowaliśmy się fenomenalnym sukcesem Nintendo Ring Fit. Mamy nadzieję, że gracze docenią naszą propozycję, a Fitness Fables podniesie poprzeczkę dla gier fitnessowych. Naszym założeniem było stworzenie tytułu, który wyróżni się na tle popularnych, ale powtarzalnych gier fitness na goglach VR. – dodaje Bartosz Rosłoński.
Twórcy gry przygotowali kompleksowy trening całego ciała: ponad 25 różnych ćwiczeń, od przysiadów po boks. Gracze mogą liczyć na intensywną walkę, podczas której zmierzą się z przeciwnikami wykonując ćwiczenia. Nie zabraknie trybu wyzwań i rywalizacji o najwyższą pozycję w globalnym rankingu. Immersion Games zapowiedziało ponad 23 godziny angażującej rozgrywki. Nowością będzie tryb mieszanej rzeczywistości, który łączy świat gry z rzeczywistością gracza, pozwalając tym samym na dużo większą swobodę ruchów względem klasycznej rozgrywki VR.
- Fitness Fables zostało zaprojektowane zarówno dla miłośników fitnessu, jak i casualowych graczy. Dzięki regulowanym poziomom trudności, gra jest idealna dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania. To świetna propozycja zarówno dla rodzin, jak i osób, które szukają sposobu na aktywność fizyczną w domowym zaciszu. – dodaje prezes Immersion Games.
Fitness Fables będzie dostępne na największej platformie VR- Meta Quest Store. Premiera zaplanowana jest na koniec stycznia 2025, dokładna data zostanie ogłoszona w późniejszym terminie.
Link do trailera: Fitness Fables Announcement Trailer
Strona gry: www.fitnessfablesvr.com
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europejskie miasta planują wzrost inwestycji w infrastrukturę społeczną. Wydatki na niskoemisyjny transport wciąż są niewystarczające [DEPESZA]
W ciągu najbliższych trzech lat 56 proc. gmin miejskich w UE planuje zwiększyć nakłady na redukcję emisji gazów cieplarnianych, a 53 proc. – na infrastrukturę społeczną – wynika z badania EBI. Dotacje krajowe i unijne pozostają głównym źródłem finansowania inwestycji, choć samorządy szukają także innych form finansowania. O potrzebach w tym obszarze eksperci i samorządowcy rozmawiali w trakcie panelu „Fundusze unijne w rozwoju miast i regionów”, który odbył się w ramach EKG w Katowicach.
Farmacja
Właściciele psów i kotów szczególnie narażeni na choroby odkleszczowe. Nie decydują się jednak na profilaktyczne szczepienia

Eksperci ostrzegają, że Polska znajduje się w czołówce krajów Europy Środkowej pod względem liczby zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu, a mimo to poziom zaszczepienia przeciwko tej chorobie pozostaje dramatycznie niski. Tymczasem zmiany klimatyczne, coraz wyższe temperatury, migracje kleszczy i zanik sezonowości ich aktywności powodują, że ryzyko zakażenia jest coraz większe – nie tylko w lesie, ale i w mieście, parku czy ogrodzie, a nawet w domu, szczególnie tam, gdzie mieszkają zwierzęta.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.