Komunikaty PR

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

2024-11-29  |  09:00
Biuro prasowe

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025 roku. Tytuł łączy rozrywkę z intensywnymi treningami. Fitness Fables będzie dostępny ekskluzywnie na platformie Meta Quest Store. Przedsprzedaż rozpocznie się w styczniu 2025.

- Z dużą radością i satysfakcją możemy podzielić się informacją, że kończymy pracę nad naszą autorską grą, która zaoferuje nową formę rozrywki. Fitness Fables motywuje do ruchu poprzez zabawę i nieoczywiste interakcje z wirtualnym światem. Dzięki współpracy z Metą, wykorzystaliśmy najnowsze technologie VR, aby stworzyć doświadczenie, które sprawi, że trening stanie się przyjemnością. Nie możemy się doczekać reakcji użytkowników. – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.

Fitness Fables przeniesie graczy do świata Alterterra, gdzie każda aktywność fizyczna przekształca się w potężne zaklęcia, a ćwiczenia znane z siłowni pozwalają graczowi na przemierzanie magicznych światów. Jako uczniowie Akademii Magii w Harmonia, użytkownicy będą wykorzystywać swoje ruchy do walki z przeciwnikami i przywracania równowagi w świecie zagrożonym przez chaos.

- Fitness Fables to pierwsza gra fitness z fabułą i jednocześnie nowy sposób na wprowadzenie ćwiczeń fizycznych do codziennej rutyny. Tworząc ten tytuł inspirowaliśmy się fenomenalnym sukcesem Nintendo Ring Fit. Mamy nadzieję, że gracze docenią naszą propozycję, a Fitness Fables podniesie poprzeczkę dla gier fitnessowych.  Naszym założeniem było stworzenie tytułu, który wyróżni się na tle popularnych, ale powtarzalnych gier fitness na goglach VR. – dodaje Bartosz Rosłoński.

Twórcy gry przygotowali kompleksowy trening całego ciała: ponad 25 różnych ćwiczeń, od przysiadów po boks. Gracze mogą liczyć na intensywną walkę, podczas której zmierzą się z przeciwnikami wykonując ćwiczenia. Nie zabraknie trybu wyzwań i rywalizacji o najwyższą pozycję w globalnym rankingu. Immersion Games zapowiedziało ponad 23 godziny angażującej rozgrywki. Nowością będzie tryb mieszanej rzeczywistości, który łączy świat gry z rzeczywistością gracza, pozwalając tym samym na dużo większą swobodę ruchów względem klasycznej rozgrywki VR.

- Fitness Fables zostało zaprojektowane zarówno dla miłośników fitnessu, jak i casualowych graczy. Dzięki regulowanym poziomom trudności, gra jest idealna dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania. To świetna propozycja zarówno dla rodzin, jak i osób, które szukają sposobu na aktywność fizyczną w domowym zaciszu. – dodaje prezes Immersion Games.

Fitness Fables będzie dostępne na największej platformie VR- Meta Quest Store. Premiera zaplanowana jest na koniec stycznia 2025, dokładna data zostanie ogłoszona w późniejszym terminie.

Link do trailera: Fitness Fables Announcement Trailer

Strona gry: www.fitnessfablesvr.com 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Lotnictwo

Coraz więcej dronów dzieli przestrzeń powietrzną z załogowymi statkami powietrznymi. Powstaje system do koordynacji lotów

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej wspólnie z Centrum Informacji Kryzysowej CBK PAN tworzy system, który ma zapewnić bezpieczną koordynację lotów statków załogowych i bezzałogowych. To priorytetowe zadanie, z uwagi na fakt, iż coraz więcej dronów, zarówno używanych przez cywilnych operatorów, jak i służby, operuje w przestrzeni powietrznej. System wykorzysta zarówno potencjał ekspertów, jak i ułatwiające ich pracę rozwiązania informatyczne.

Ochrona środowiska

Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE

Sześć farm wiatrowych o mocy 83,5 MW znalazło się w portfolio Grupy Enea. Spółka Enea Nowa Energia kupiła je od European Energy Polska i zapowiada, że to nie koniec tego typu transakcji. Ten rok ma być intensywny dla spółki pod względem rozwoju OZE. Celem strategicznym jest osiągnięcie 2,1 GW mocy zainstalowanej w zielonych źródłach w 2030 roku i 4,9 GW pięć lat później.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.