Zanurz się w świat majsterkowania - ruszają beta testy Workshop Simulator VR
Notowana na rynku NewConnect spółka VR Factory Games, tworząca gry wykorzystujące technologię wirtualnej rzeczywistości (VR), rozpoczyna beta testy swojego najnowszego tytułu Workshop Simulator VR na platformie Meta Quest 2. Premiera produkcji, w której gracze spróbują swoich sił w majsterkowaniu i odnawianiu przedmiotów z tzw. „duszą”, ma nastąpić do końca 2023 roku.
Workshop Simulator VR to unikalny symulator prowadzenia własnego warsztatu renowacji wyjątkowych przedmiotów. Dzięki dopracowanej immersji tytuł umożliwi użytkownikom zanurzenie się w świat sztuki rzemieślniczej, w którym będą mogli uwolnić swoją kreatywność. Właśnie dziś rozpoczynają się pierwsze zamknięte beta testy produkcji.
- Mamy nadzieję, że beta testy nastawione na bardzo szczegółową współpracę z graczami pozwolą nam dopracować tytuł tak, aby już od premiery, jak największa liczba graczy była zadowolona z tego, co im zaoferujemy. Liczymy, że wsłuchując się w głosy użytkowników, po premierze uzyskamy jak największe grono zadowolonych odbiorców. Wierzymy, że dzięki dopracowanym mechanikom i gameplay nasza produkcja przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom symulatorów, a ci, których szczególnie interesują zagadnienia związane z renowacją i przywracaniem do życia starych przedmiotów, będą po prostu wniebowzięci - mówi Sławomir Matul, CEO VR Factory Games.
Workshop Simulator VR pozwoli graczom na naukę procesu renowacji przedmiotów, począwszy od ich rozłożenia na podstawowe elementy, przez odnowienie każdego z nich, aż po ponowne skompletowanie całkowicie odnowionego przedmiotu. Już od pierwszych zleceń użytkownicy poznają wiele technik renowacji, takich jak przygotowanie powierzchni do malowania, szlifowanie czy malowanie. Wraz ze zdobywaniem nowych doświadczeń i wiedzy, gracze będą mogli przyjmować coraz bardziej skomplikowane i lepiej płatne zlecenia. Wisienką na torcie w grze są wciągające historie, nierozerwalnie powiązane z przedmiotami i ich właścicielami zlecającymi renowację.
- Grając w Workshop Simulator VR, gracz dowie się, do czego są przeznaczone poszczególne narzędzia, jak działają oraz w jakich procesach się sprawdzają. To, czego nauczy się w trakcie rozgrywki, z powodzeniem będzie mógł wykorzystać w realnym świecie - podkreśla Sławomir Matul.
Premierę Workshop Simulator VR na urządzenia Meta Quest (Quest 2, Quest Pro oraz Quest 3) zaplanowano w IV kwartale br. W 2024 r. - po zebraniu informacji zwrotnych od graczy tej platformy sprzętowej - VR Factory Games zamierza wydać grę na PS VR2, Steam i Pico VR.
Równolegle spółka pracuje nad grami: Bartender VR Simulator i Horror Bar VR w wersjach na PlayStation VR2. Ich premiery planowo odbędą się jeszcze w tym roku. Pierwszy tytuł to gra będąca połączeniem symulatora i kursu barmańskiego. Produkcja kilka miesięcy po debiucie w głównym sklepie Meta Quest stała się jednym z hitów sprzedażowych tej platformy. 21 września br. VR Factory Games udostępniło graczom kolejny znaczący update do gry na platformie Meta Quest.
W Horror Bar VR gracze wcielają się w rolę barmana w świecie zombie, serwującego „straszne” dania i pełnokrwiste drinki.
W dniach 6-7 października podczas Game Industry Conference w Poznaniu VR Factory Games będzie promować swoje 3 kluczowe tytuły VR, w tym najnowszy Workshop Simulator VR. Przy okazji promocji jednej z najlepiej sprzedających się gier na Meta Quest Store gry Bartender VR Simulator spółka umożliwi gościom wydarzenia przeniesienie się do wirtualnego baru i sprawdzenie się w roli barmana. Na stanowisku D40 w hali Poznań Congress Center, uczestnicy konferencji będą mogli założyć okulary VR i przygotować wirtualnego drinka. W tym samym czasie w realnym świecie przygotuje go 6-krotny mistrz świata barmanów Tomasz Małek i wręczy go każdemu, kto poradzi sobie jako barman w Bartender VR Simulator. Game Industry Conference to największa w Europie konferencja profesjonalistów z branży gier.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.