Yacht Mechanic Simulator zadebiutuje w 2022 r.
Stołeczne studio Image Power S.A. poinformowało, że zapowiadana pierwotnie na koniec 2021 roku gra Yacht Mechanic Simulator ukaże się w I kwartale 2022 r. W wyniku rozmów z testerami oraz graczami na targach PGA zespół deweloperów zdecydował się przesunąć premierę gry, między innymi po to, by dodać nowe mechaniki do gry skierowanej do miłośników tematyki marynistycznej.
Image Power zdecydowało o przesunięciu daty premiery, aby dostarczyć w pełni dopracowaną i rozbudowaną produkcję. Twórcy zapowiedzieli zwiększenie budżetu wyczekiwanego przez fanów symulatora oraz wdrożenie do niego nowych mechanik. Wprowadzone innowacje mają przełożyć się na lepszą grywalność tytułu oraz wyższe wyniki sprzedaży, co ucieszy nie tylko graczy, ale i inwestorów. Obecnie trwają zaawansowane testy jakościowe gry, a zmiany wprowadzane są na bieżąco.
W trakcie targów Poznań Game Arena dostaliśmy mnóstwo ciepłego i pozytywnego feedbacku od graczy, ale i kilka naprawdę ciekawych sugestii. Między innymi w wyniku tych rozmów planujemy wprowadzić do gry nowe rozwiązania, które uczynią rozgrywkę bardziej emocjonującą. Dajemy sobie parę miesięcy na wdrożenie dodatkowych mechanik, które urozmaicą naprawę jachtów. Oprócz tego chcemy wprowadzić intuicyjny samouczek dla początkujących graczy, a także wskaźnik podpowiadający im, gdzie powinni szukać usterek do naprawy w swoich łodziach. Jednocześnie zwiększyliśmy budżet na produkcję Yacht Mechanic Simulator, co pozwoli zespołowi projektantów rozwinąć pozycję i wprowadzić niezbędne ulepszenia. Nie chcielibyśmy powielić błędów innych firm i przedwcześnie udostępnić grę. Zależy nam na doszlifowaniu produkcji, aby nie zawieść oczekiwań fanów gier symulacyjnych, których jest w Polsce bardzo dużo – powiedział Marcin Zaleński, Creative Director Image Power S.A.
Yacht Mechanic Simulator przeniesie entuzjastów gier video na teren stoczni, gdzie będą przywracać dawny blask podniszczonym jachtom. W swoim warsztacie gracze naprawią pęknięte kadłuby, silniki oraz dokupią nowe części, nie będzie im też obce odkręcanie śrub mocujących silnik. Odrestaurowane łodzie będzie można sprzedawać z zyskiem i zostać milionerem zarządzającym własnym imperium jachtowym. Stopień trudności kolejnych zleceń będzie rósł wprost proporcjonalnie do tempa rozwoju naszego biznesu.
W grze miłośnicy yachtingu dostaną również możliwość wejścia w buty profesjonalnego projektanta statków. Tytuł będzie oferował opcję bogatej aranżacji wnętrz z wykorzystaniem luksusowych materiałów. Cechą charakterystyczną Yacht Mechanic Simulator jest rozbudowany tryb pływania, dzięki któremu gracz będzie mógł przetestować jak wyremontowany jacht zachowuje się na wodzie.
Warszawskie studio Image Power nieustannie kontynuuje prace nad realizacją planu wydawniczego i dalszym rozwojem portfolio gier video. Niedawno ukazała się zapowiedź kolejnego symulatora poruszającego tematykę marynistyczną - Cruise Ship Manager.
Cechy gry Yacht Mechanic Simulator:
- Wiele różnorodnych jachtów do naprawy i dekoracji.
- Realistyczna grafika.
- Różnorodne mechaniki łatania kadłubów, naprawiania silników i ulepszania nawigacji.
- Najróżniejsze części, które można albo naprawić samodzielnie, albo kupić nowe.
- Zbiornik wodny, na którym można przetestować swoje jachty.
- Tryb kariery z misjami fabularnymi.
- System aukcyjny.
- Losowo generowane misje.
- Możliwość ulepszenia warsztatu i powiększenia floty jachtów.
- Elementy dekoracyjne, którymi stworzysz zarówno przytulne, jak i luksusowe wnętrza.
- Narzędzia do malowania i różne materiały do użycia.
- Niekończąca się zabawa.
Trailer gry:
https://www.youtube.com/watch?v=XspLgQvPIJw
Strona gry na Steam:
https://store.steampowered.com/app/1263620/Yacht_Mechanic_Simulator_2021/
***
Początek Image Power S.A. sięga 2012 roku, kiedy Paweł Graniak, aktualnie Prezes Zarządu Spółki, założył pierwszą w Polsce szkołę Concept Artu i Digital Paintingu (http://www.potegaobrazu.pl). Jej działalność została zwieńczona stworzeniem pierwszego polskiego podręcznika Concept Artu. Publikacja ujrzała światło dzienne w 2018 roku i obecnie jest dostępna w salonach Empiku w całej Polsce. Dziś Potęga Obrazu współpracuje z najlepszymi artystami tworzącymi gry video.
Produkcją gier video Image Power S.A. zajął się w 2019 r. Wówczas wspólnie z Marcinem Zaleńskim, obecnie Dyrektorem Kreatywnym i Przewodniczącym Rady Nadzorczej, rozpoczęto współpracę ze spółką PlayWay S.A., w ramach której Image Power pracuje z najbardziej doświadczonymi przedstawicielami branży gamingowej. Spółka skupia się głównie na produkcji symulatorów oraz niskobudżetowych produkcjach autorskich. Wyróżnia ją podejście do wyboru tematyki nowych tytułów: często oparta jest ona o pasje i hobby poszczególnych członków zespołu, które następnie bardzo pieczołowicie przenoszone są na grunt gier video, po uprzednim sprawdzeniu ich potencjału na rynku.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.