Wejdź do biznesowego świata AR dzięki MeetAR
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Meetlify, polska firma technologiczna specjalizująca się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań dla branży eventowej (MICE), opracowała czuły i inteligentny system do komunikacji B2B w rozszerzonej rzeczywistości (AR). Unikalna aplikacja MeetAR wykrywa fizyczną bliskość innych osób, podpowiada temat pierwszej rozmowy i precyzyjnie nawiguje otoczenie biznesowe. To pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie, które jest już gotowe do komercjalizacji. Projekt powstał w ramach funduszy unijnych, we współpracy z Instytutem Informatyki Teoretycznej i Stosowanej Polskiej Akademii Nauk (PAN). Pierwsza odsłona tej technologii odbędzie się 20 maja br. podczas “Nocy muzeów” w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich we Wrocławiu.
- Ostatnie lata pokazały, że branża eventowa musi być bardzo dobrze przygotowana na ew. kryzysowe sytuacje komunikacyjne i dysponować coraz to nowocześniejszymi rozwiązaniami usprawniającymi turystykę biznesową. Naszym zdaniem MeetAR ma szansę zrewolucjonizować networking i na nowo zdefiniować spotkania live. To inteligentna aplikacja rozszerzonej rzeczywistości (AR) do precyzyjnej nawigacji fizycznej bliskości najbliższego otoczenia biznesowego z ciekawą funkcją podpowiadania tematu pierwszej rozmowy. Naszym zdaniem to nie tylko usprawni organizację targów, czy konferencji, ale i efektywnie podniesie jakość interakcji między samymi uczestnikami wydarzenia. Wierzymy w to, że nasz produkt stanie się kluczowym elementem dla firm i profesjonalistów zajmujących się branżą MICE, otwierając przed nimi zupełnie nowy poziom komunikacji w świecie AR. – mówi Rafał Orlicki, CEO w Meetlify. – Produkt jest już gotowy do komercjalizacji. – dodaje.
Aplikacja MeetAR łączy w sobie aplikację eventową i społecznościową. Produkt wykorzystuje najnowocześniejszą obecnie usługę nawigacji dostępną w rozszerzonej rzeczywistości (AR), która charakteryzuje się precyzyjną lokacją bazującą na technologii Ultra WideBand.
Pierwsza odsłona rozwiązania MeetAR odbędzie się już jutro, 20 maja br., podczas “Nocy muzeów” organizowanej w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, Wrocław.
Unikalny projekt od Meetlify ma szansę stać się atrakcyjnym rozwiązaniem dla szeroko pojętego środowiska biznesowego. Produkt kierowany jest do organizatorów, wystawców, właścicieli obiektów eventowych oraz samych uczestników wydarzeń biznesowych. Technologia powstała w ramach funduszy unijnych, we współpracy z Instytutem Informatyki Teoretycznej i Stosowanej Polskiej Akademii Nauk (PAN).
– Branża MICE od lat boryka się z natłokiem komunikatów i zaszumionymi kanałami społecznościowymi, co często przekłada się na spadek jakości komunikacji. Chcemy to zmienić. Wierzymy, że dzięki MeetAR, każde spotkanie przebiegnie sprawniej i efektywniej, pozwalając profesjonalistom na nowoczesną komunikację XXI wieku. – komentuje Jakub Duda, współzałożyciel i Dyrektor Techniczny w Meetlify.
Wg. raportu firmy analitycznej Statista, światowy rynek AR do 2025 r. ma wzrosnąć z 5,91 mld do 198 mld USD.
***
Film promocyjny: https://bit.ly/meetar-demo
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.