Wejdź do biznesowego świata AR dzięki MeetAR
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Meetlify, polska firma technologiczna specjalizująca się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań dla branży eventowej (MICE), opracowała czuły i inteligentny system do komunikacji B2B w rozszerzonej rzeczywistości (AR). Unikalna aplikacja MeetAR wykrywa fizyczną bliskość innych osób, podpowiada temat pierwszej rozmowy i precyzyjnie nawiguje otoczenie biznesowe. To pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie, które jest już gotowe do komercjalizacji. Projekt powstał w ramach funduszy unijnych, we współpracy z Instytutem Informatyki Teoretycznej i Stosowanej Polskiej Akademii Nauk (PAN). Pierwsza odsłona tej technologii odbędzie się 20 maja br. podczas “Nocy muzeów” w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich we Wrocławiu.
- Ostatnie lata pokazały, że branża eventowa musi być bardzo dobrze przygotowana na ew. kryzysowe sytuacje komunikacyjne i dysponować coraz to nowocześniejszymi rozwiązaniami usprawniającymi turystykę biznesową. Naszym zdaniem MeetAR ma szansę zrewolucjonizować networking i na nowo zdefiniować spotkania live. To inteligentna aplikacja rozszerzonej rzeczywistości (AR) do precyzyjnej nawigacji fizycznej bliskości najbliższego otoczenia biznesowego z ciekawą funkcją podpowiadania tematu pierwszej rozmowy. Naszym zdaniem to nie tylko usprawni organizację targów, czy konferencji, ale i efektywnie podniesie jakość interakcji między samymi uczestnikami wydarzenia. Wierzymy w to, że nasz produkt stanie się kluczowym elementem dla firm i profesjonalistów zajmujących się branżą MICE, otwierając przed nimi zupełnie nowy poziom komunikacji w świecie AR. – mówi Rafał Orlicki, CEO w Meetlify. – Produkt jest już gotowy do komercjalizacji. – dodaje.
Aplikacja MeetAR łączy w sobie aplikację eventową i społecznościową. Produkt wykorzystuje najnowocześniejszą obecnie usługę nawigacji dostępną w rozszerzonej rzeczywistości (AR), która charakteryzuje się precyzyjną lokacją bazującą na technologii Ultra WideBand.
Pierwsza odsłona rozwiązania MeetAR odbędzie się już jutro, 20 maja br., podczas “Nocy muzeów” organizowanej w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, Wrocław.
Unikalny projekt od Meetlify ma szansę stać się atrakcyjnym rozwiązaniem dla szeroko pojętego środowiska biznesowego. Produkt kierowany jest do organizatorów, wystawców, właścicieli obiektów eventowych oraz samych uczestników wydarzeń biznesowych. Technologia powstała w ramach funduszy unijnych, we współpracy z Instytutem Informatyki Teoretycznej i Stosowanej Polskiej Akademii Nauk (PAN).
– Branża MICE od lat boryka się z natłokiem komunikatów i zaszumionymi kanałami społecznościowymi, co często przekłada się na spadek jakości komunikacji. Chcemy to zmienić. Wierzymy, że dzięki MeetAR, każde spotkanie przebiegnie sprawniej i efektywniej, pozwalając profesjonalistom na nowoczesną komunikację XXI wieku. – komentuje Jakub Duda, współzałożyciel i Dyrektor Techniczny w Meetlify.
Wg. raportu firmy analitycznej Statista, światowy rynek AR do 2025 r. ma wzrosnąć z 5,91 mld do 198 mld USD.
***
Film promocyjny: https://bit.ly/meetar-demo
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.