Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect producent i wydawca gier z segmentu Indie Premium na PC, konsole i urządzenia mobilne – Play2Chill. Ponadto Spółka wypracowała zysk netto w wysokości blisko 157 tys. zł, jednocześnie odnotowując 62 procentowy wzrost w porównaniu r/r. Początek 2024 roku upłynął głównie pod znakiem prac produkcyjnych nad najnowszymi projektami z portfolio dewelopera – Aztecs The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator, których premiera zaplanowana jest na 2024 rok.
- Pierwszy kwartał 2024 roku był okresem intensywnej pracy całego zespołu, a także kluczowych decyzji, które będą kształtowały przyszłość Play2Chill. W ostatnich miesiącach koncentrowaliśmy się głównie na osiągnięciu kolejnych kamieni milowych w produkcji „Azteków” i symulatora mechanika rajdowego, których premiery już wkrótce. Ponadto nadal pracujemy nad utrzymaniem wydanej wcześniej naszej flagowej gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021, dostępnej na PC i konsolach oraz Bugvasion TD na Nintendo Switch - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill SA.
Jeszcze w maju br. zespół Play2Chill powinien zakończyć produkcję Aztecs The Last Sun w wersji Alfa. Zarząd Spółki liczy na to, że gra zadebiutuje w formule Early Access jeszcze w tym roku, a chiński partner wydawniczy – 663 Games, przychyli się do oczekiwań producenta gry. Prace nad finalną wersją Rally Mechanic Simulator, która także zadebiutuje w formie wczesnego dostępu, przebiegają bez zakłóceń. Play2Chill aktualnie skupia się na tworzeniu darmowego prologu. Gracze będą mogli w nim przetestować m.in. nową mechanikę jazdy i testowania samochodu rajdowego na torze wyścigowym.
W Q1 2024 r. Play2Chill SA wypracowała ponad 701 tys. zł przychodów ze sprzedaży netto. W porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku, wartość tej pozycji wyniosła 838 tys. zł. Ponadto w analizowanym kwartale Spółka osiągnęła zysk netto w wysokości prawie 157 tys. zł, co wobec zysku netto z Q1 ub. r. w wysokości blisko 97 tys. zł. stanowi lepszy o ponad 62 proc. wynik.
Dodatkowo Play2Chill aktywnie wspiera oragnizację oraz proces developerski towarzyszący projektowi Permafrost, realizowany przez SpaceRocket Games, w której Play2Chill posiada 20 proc. udziałów. Zadaniem spółki stowarzyszonej jest realizacja gry survivalowej tworzonej na silniku Unreal Engine 5, przy współpracy z wydawcą Toplitz Production GmbH.
***
O spółce:
Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier
z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych).
Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.