W VIVO! Piła rusza Wielka Strefa Gier. Galerię odwiedzi też Naruciak
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W sobotę, 21 sierpnia, w VIVO! Piła ruszyło BIG GAME ZONE, czyli 9-dniowe wydarzenie dedykowane miłośnikom gier. Na miejscu udostępnionych jest 5 tematycznych stref ze stanowiskami gamerskimi. Gościem specjalnym będzie jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – Naruciak. Wstęp jest bezpłatny.
W VIVO! aż do niedzieli, 29 sierpnia, funkcjonowało będzie 5 świetnie zaaranżowanych przestrzeni do gier konsolowych i planszowych oraz wypoczynku. Na miejscu bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie! Fani survivalu powinni koniecznie odwiedzić Strefę Gry Minecraft wyposażoną w 4 stanowiska gamerskie, natomiast amatorzy gier sportowych - Gaming Zone FIFA. Nieco starszych uczestników wydarzenia z pewnością zachwyci Strefa Retro Game, w której dostępnych jest – bagatela – 50 kultowych gier, takich jak Super Mario, Donkey Kong czy Contra III. Funkcjonuje tu również Strefa Gier Planszowych, które od kilku lat przeżywają swój renesans. Po intensywnych pojedynkach gamerskich można odpocząć w strefie relaksu - Chillout Zone - wyposażonej w wygodne sofy i pufy, a także punkty przeznaczone do ładowania sprzętu elektronicznego.
- Bardzo miło jest mi zaprosić naszych gości do BIG GAME ZONE. Serdecznie zachęcam do aktywnego udziału w wydarzeniu oraz śledzenia rozgrywek na dużych ekranach, usytuowanych w poszczególnych strefach – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. - Wszystko to oczywiście z zachowaniem norm bezpieczeństwa sanitarnego – dodaje.
Event BIG GAME ZONE w VIVO! Piła potrwa w dniach 21-29 sierpnia w godzinach otwarcia obiektu. Wstęp wolny.
Gość specjalny w VIVO! Piła: Naruciak
Pilskie centrum handlowe, w ramach BIG GAME ZONE, odwiedzi Adam Zimmerman, szerszej publiczności znany jako Naruciak. Internetowy twórca może pochwalić się ponad 3 mln subskrypcji oraz łącznie prawie 737 mln wyświetleń filmów na swoim głównym kanale w serwisie YouTube. W VIVO! jego fani będą mieli okazję do rozmowy, wykonania pamiątkowego zdjęcia z idolem czy udziału we wspólnych gamerskich rozgrywkach.
- W VIVO! zapowiada się świetna impreza zarówno dla osób, które podobnie jak ja są miłośnikami gier, jak również tych, którzy chcą w kreatywny sposób spędzić ostatnie dni wakacji – mówi Naruciak. - Oczywiście serdecznie zachęcam wszystkich do udziału w wydarzeniu i sprawdzenia dostępnych tu rozwiązań. Do zobaczenia na miejscu! – dodaje.
Spotkanie z Naruciakiem odbędzie się w sobotę, 28 sierpnia, w godz. 14:00-18:00. Wstęp wolny.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.