TVN Style i insbay – kolejny program dostępny w aplikacji
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Już od 17 kwietnia, co tydzień, będzie można znaleźć w aplikacji kwiaty, dekoracje z programu oraz moc inspiracji, by stworzyć piękne i zielone otoczenie we własnym domu.
Jakie rośliny wybrać na taras i jak o nie dbać? Które są mało wymagające, a które potrzebują więcej uwagi? Co zrobić, jeśli nie mamy pomysłu na ich aranżację? Dzięki nowemu programowi TVN Style każdy będzie mógł zaprzyjaźnić się na nowo z zielenią i poczuć w swoim domu świeży powiew!
Magdalena Psiuk - nowa prowadząca TVN Style to pasjonatka natury oraz właścicielka firmy, która przekształca mieszkania, biura i sklepy w zielone oazy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wie wszystko o kompozycji, aranżacji, kolorach i roślinach. W swoim programie pokaże jak samodzielnie wykonać niektóre elementy dekoracyjne na taras oraz udowodni, że nie trzeba na to wszystko wydawać fortuny. Będziemy również pokazywać, jak można wprowadzić w domu małe, ekologiczne zmiany. Pierwszy odcinek już w sobotę 17 kwietnia o godz. 15:00 w TVN Style! Jedno jest pewne! W aplikacji insbay czeka na Was wiele zielonych inspiracji.
insbay jest aplikacją mobilną, w której można przeglądać inspirujące aranżacje wnętrz, ogrodów oraz ciekawe lifestylowe rozwiązania i kupić produkty z programów telewizyjnych.
Zadebiutowała w Polsce 10 października 2020 roku. Aplikacja oferuje możliwość przejrzenia i zakupu produktów formatów TVN Grupa Discovery: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty”, „Remont razem”, "Wymarzone ogrody", "Weekendowa metamorfoza", "Polowanie na ogród", "Nowa Maja w ogrodzie", "Pani Gadżet". Jest to rozwiązanie dla fanów programów lifestyle, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych.
Aplikacja jest darmowa, dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.