Komunikaty PR

True Games Syndicate we współpracy z Pyramid Games wyprodukuje nową grę

2022-03-16  |  10:00

Dwie spółki notowane na NewConnect podpisały umowę na stworzenie i komercjalizację gry wpisującej się w portfolio True Games Syndicate o roboczym tytule District. Za jej produkcję odpowiedzialne będzie studio Pyramid Games S.A., a za komercjalizację – True Games Syndicate S.A.

True Games Syndicate S.A. sfinalizowała połączenie z True Games S.A. Spółki będą funkcjonować pod nazwą True Games Syndicate S.A. Zgodnie ze strategią, True Games Syndicate produkuje gry o tematyce gangsterskiej. W trakcie rozgrywki gracze poznają blaski i cienie gangsterskiego życia. Do ich zadań należeć będą kradzieże, przekupstwa, czy też dostarczanie podejrzanych paczek. W grach pojawią się również elementy modnego ostatnio parkouru.

Jedną z gier wpisujących się w tę strategię wyprodukuje lubelskie studio Pyramid Games S.A.

Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu i doświadczenia Pyramid Games. Cieszy mnie nawiązanie współpracy ze studiem o tak dużych i potwierdzonych kompetencjach. Już na etapie rozmów o projekcie wspólnie opracowaliśmy jego koncepcję. Mogę zdradzić, że gra będzie realistycznym symulatorem. Więcej szczegółów ujawnimy na etapie preprodukcji. Mogę jednak zapewnić, że świat gry, mechaniki i fabuła w pełni wpisują się w naszą strategię – mówi Szymon Westfal, Prezes Zarządu True Games Syndicate S.A.

Zespół Pyramid Games uważa, że praca przy produkcji gry pozwoli mu na zdobycie nowych doświadczeń, co wpłynie na kolejne tytuły autorstwa studia.

– Gra, którą będziemy produkować dla True Games Syndicate, jest dla nas kolejnym bardzo ciekawym wyzwaniem. Zespół dedykowany do wykonania District (tytuł roboczy) mocno zaangażował się w opracowanie założeń produkcyjnych. Warto nadmienić, że nasza nowa produkcja będzie współdzieliła technologie i mechaniki rozgrywki z naszymi innymi tytułami, takimi jak Urban Explorer - w szczególności w kwestii poruszania się postaci oraz parkouru – podkreśla Jacek Wyszyński, Prezes Zarządu Pyramid Games S.A.

Wydawcą gry będzie Movie Games S.A., znaczący akcjonariusz True Games Syndicate i twórca popularnego tytułu Drug Dealer Simulator.

Warto podkreślić, że District (tytuł roboczy) to gra z zapewnionym finansowaniem i doświadczonym zespołem, który ją wyprodukuje. Dodatkowo przy jej marketingu będziemy mogli skorzystać z doświadczeń i zasięgów naszego wcześniejszego hitu - Drug Dealer Simulator. To etap realizacji strategii True Games opracowanej wraz z nowym prezesem – zaznacza Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.

Po sfinalizowaniu fazy koncepcyjnej projektu - District wejdzie w etap preprodukcji. Wtedy też opracowana zostanie strategia marketingowa, w tym ogłoszenie oficjalnego tytułu i wprowadzenie go na platformę Steam.

 

O True Games Syndicate:

True Games Syndicate S.A. to spółka założona w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, często nielegalne. Uniwersum zostało zapoczątkowane przez świetnie przyjętego przez graczy Drug Dealer Symulatora. Zyski ze sprzedaży pozwoliły pokryć koszty produkcji w niespełna godzinę od udostępnienia gry na platformie Steam, a po 20 dniach osiągnęły wartość ponad 1 mln USD. Gra w dniu premiery znajdowała się również na pierwszym miejscu światowej listy bestsellerów platformy Valve.

O Pyramid Games:

Pyramid Games to działające od 2010 roku studio, zajmujące się tworzeniem gier komputerowych, założone przez Jacka Wyszyńskiego. Główna siedziba firmy mieści się w Lublinie. Celem studia jest produkcja dużej liczby ambitnych gier oraz zbudowanie wokół nich dużej społeczności graczy. Zespół Pyramid Games tworzą pasjonaci nauki i Science-Fiction, dlatego tworzone przez nich produkcje nastawione są na kierunek popularnonaukowy - gry koncentrują się na tematyce odkrywania nieznanego i zdobywania wiedzy. Od sierpnia 2020 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

O Movie Games:

Movie Games to wywodzący się z Polski globalny wydawca gier wideo, notowany na NewConnect. Spółka została założona przez fanów gier z doświadczeniem w branżach finansów, gamingu i mediów. Łączy nowe talenty z cenionymi weteranami branży, takimi jak Maciej Miąsik, kluczowy developer gry Wiedźmin; David Jaffe, twórca God of War; Tobiasz Piątkowski, jeden z najsłynniejszych polskich twórców komiksu i art directorów; oraz Piotr Gnyp, wieloletni dziennikarz branży gamedev i ekspert ds. nowych technologii. Portfolio Movie Games zawiera gry przygodowe (seria „Lust”), symulatory („Drug Dealer Simulator", „Gas Station Simulator”, „MythBusters” i „Alaskan Truck Simulator”), a także gry strategiczne czy city buildery. W roku 2021, wraz ze studiem produkcji, postprodukcji i efektów specjalnych Platige Image, spółka założyła Image Games, studio developerskie indie premium skupiające się na grach role-playing klasy indie AA.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.