Komunikaty PR

TikTok wspiera branżę gamingową w Polsce i na świecie

2021-05-06  |  12:00

TikTok, wiodąca platforma krótkich filmów wideo, aktywnie promuje branżę gamingu w Polsce i na świecie. Różnorodność form reklamy, angażowania odbiorców i wspierania twórców sprawia, że TikTok to miejsce zarówno dla producentów gier, drużyn e-sportowych, miłośników mini-gier czy nawet popularnych międzynarodowych wydarzeń takich jak Gamescom.

„Na TikToku liczy się przede wszystkim przygoda, autentyczność, kreowanie pozytywnych emocji i dobra zabawa. Dlatego gaming, który jednocześnie angażuje i inspiruje swoją wizualną opowieścią, idealnie wpisuje się w wartości naszej platformy” – mówi Anna Błaszczyk, Content Strategist & Partnership Manager w TikTok Polska.

Gaming to istotny element strategii dla TikToka na 2021 rok. Na platformie swoje profile posiadają twórcy gier, sklepy ze sprzętem elektronicznym (@x-kompl), zawodowi gracze (@lotharhr, @inetsaju, @donpago3, @ewron, @izaklive) oraz miłośnicy tej formy rozrywki znani m.in. z YouTube’a czy Twitcha. Zaobserwować można także wiele edukacyjno-newsowych profili e-sportowych, które chętnie dzielą się branżowymi nowinkami i trendami – jak profil Polskiej Ligi Esportowej (@ple.gg) czy redakcji @esportnow.

Ponadto do gamingu na TikToku zaliczają się również efekty AR i stickery, które stanowią część ekosystemu w aplikacji jako mini-gry – do najpopularniejszych należą m.in. doskonale znany #submarinegamechallenge, piłkarski efekt #rzutykarne czy Wielkanocna #pisanka.

Polska społeczność gamingowa na TikToku

Polscy użytkownicy TikToka chętnie biorą udział w hashtag challengach –  dzięki partycypacji w globalnych i lokalnych wyzwaniach zyskują możliwość kreatywnego zmierzenia się z graczami z całego świata w ramach jednego motywu – tak jak w przypadku #PlayTogether, który zachęcał do pokazania grania w grach typu co-op i multiplayer. To także możliwość do podzielenia się uniwersalnymi motywami czy emocjami, które towarzyszą graniu w TikTokowych memach, gdzie mamy możliwość z jednej strony pośmiania się ze stereotypów, z drugiej – kreatywnego obalania ich.

Jak rozpocząć przygodę na TikToku?

Pierwszym krokiem jest oczywiście założenie konta w aplikacji. Przygodę z TikTokiem warto zacząć od personalizacji treści, czyli interakcji z takim typem video, który najbardziej nas interesuje. Można również wyszukać treści przez wyszukiwarkę, wpisując frazy związane z grami czy powiązane z nimi hashtagi. Kolejnym krokiem jest już przygoda związana z byciem twórcą, czyli uczestniczenie w trendach, które znajdziemy podczas przeglądania video z Dla Ciebie oraz tych oficjalnych, programowanych w sekcji Odkryj z ikoną lupki.

TikTok Polska zaprasza także wszystkie agencje gamingowe i influencerskie do współpracy. Firma otwarta jest na pozyskiwanie i aktywne wspieranie nowych talentów w ramach rozwoju gamingu jako kategorii contentowej.

Wybrani influencerzy tworzący treści na platformie mogą skorzystać ze wsparcia merytorycznego TikToka w formie spersonalizowanych szkoleń lub doradztwa strategicznego. Firma inwestuje w edukację i chętnie dzieli się ekspercką wiedzą w zakresie zwiększania efektywności działań na platformie – tak, aby docierać do odpowiedniej grupy odbiorców z angażującymi i interesującymi treściami, nie rezygnując z jakości.

Twórcy mają także możliwość dołączenia do elitarnego grona ambasadorów, których TikTok na bieżąco informuje o trendach, viralach i trendującej muzyce. Dodatkowo twórcy zachęcani są do regularnego udziału w transmisjach na żywo, które mają również opcję monetyzacji, czyli tzw. tipów. Takie spotkania na żywo z fanami są możliwe zarówno dla indywidualnych twórców, jak i w formie dedykowanej aktywacji z mocnym wsparciem promocyjnym w aplikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.