Komunikaty PR

The Wizards kolejny rok z rzędu w rankingu Steam Awards

2021-12-29  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Tytuł The Wizards Enhanced Edition z serii The Wizards od Carbon Studio – notowanego na NewConnect dewelopera technologii Virtual Reality – piąty rok z rzędu znalazł się w globalnym rankingu najpopularniejszych gier VR Steam. Po raz drugi wyróżniono także najnowszą część serii – The Wizards Dark Times. Oba projekty zostały nominowane w kategorii Brąz. Aktualnie Studio szykuje się do udostępnienia trybu Co-Op Multiplayer do The Wizards Dark Times.

- Najważniejsza jest dla nas satysfakcja graczy. Cieszymy się więc, że nasz projekt The Wizards Enhanced Edition, od pięciu lat zwiększa swoje community i co edycję zdobywa uznanie w konkursie najlepszych gier VR na Steam. Jednocześnie, w brązowej kategorii, już po raz drugi, wyróżnienie otrzymała nasza najnowsza część pt. The Wizards Dark Times. To dla nas duża satysfakcja, kiedy możemy obserwować jak nasze oba produkty niezmiennie są doceniane przez odbiorców na całym świecie – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio.

 

The Wizards stanowi serię przygodowych gier akcji VR. To także kampania fabularna z podróżą w czasie, epickimi bitwami w Królestwie Meliora i bogatą historią. Podstawową mechaniką jest rzucanie zaklęć poprzez wykonywanie prostych gestów rąk. System ten pozwala graczom na głęboką immersję, gdyż przywoływanie magii wymaga naturalnych ruchów dłoni zamiast zapamiętywania kombinacji przycisków na kontrolerze.

Najnowszą częścią z serii gier jest The Wizards Dark Times. Rozgrywka pozwala graczom poruszać się w świecie fantasy, który został zaprojektowany z większym naciskiem na interakcję z użytkownikiem. Projekt od początku osiąga pozytywny feedback od mediów z USA, krajów europejskich, a także Ameryki Południowej. Spółka planuję także ekspansję na kraje azjatyckie.

Obie gry z serii The Wizards notują wysoki poziom ocen na Steam. Recenzje graczy na tej platformie są w ok. 80 procentach pozytywne. Do 5 stycznia 2022 r. trwa Zimowa Wyprzedaż na Steam, w ramach której oba tytuły można nabyć z ponad 50 procentową zniżką. 

Cała seria gier The Wizards trafiła już do przeszło 250 tys. odbiorców, a sprzedaż pierwszej części The Wizards kilka miesięcy temu przekroczyła 1 mln USD brutto na samej platformie Oculus Quest. – Oculus oraz Steam to nasze główne kanały dystrybucji, choć nie jedyne. Dla przykładu The Wizards Dark Times dostępny jest na PC VR, goglach Oculus Store, Oculus Quest, Viveport i Rift. Aktualnie natomiast jesteśmy na finiszu opracowywania trybu Co-Op Multiplayer na PC VR. Poza możliwością rozgrywki wieloosobowej chcemy dodać nowe areny, nowych przeciwników i nowe klasy postaci. Liczymy na to, że pozytywnie wpłynie to na dalsze wyniki sprzedażowe tytułu – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.

The Wizards to nie jedyny popularny projekt od Carbon Studio. Największym tytułem Spółki jest Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Gra VR trafiła na rynek w listopadzie br., a już w grudniu twórcy projektu dodali do niego nowy tryb Hardcore Mode. Aktualnie Studio pracuje nad adaptacją gry na gogle Meta Quest/Oculus Quest.

W nadchodzącym, 2022 roku, Carbon Studio planuje przeniesienie notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Obecnie Spółka przygotowuje Prospekt Emisyjny, który następnie złoży do KNF w Warszawie.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.