SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation. Tytuł wydawany przez Gaming Factory od 6 listopada będzie już dostępny dla graczy w sklepach Microsoftu oraz Sony. Cena regularna gry została ustalona na 17,99 USD, a w pierwszych dniach po premierze tytuł na Xbox będzie można nabyć z 20 proc. zniżką.
- Cieszymy się, że będziemy mogli rozszerzyć dystrybucję gry SlavicPunk: Oldtimer o najpopularniejsze konsole, która daje nam możliwość zwiększenia sprzedaży i popularności naszej produkcji. Tytuł od 6 listopada br. będzie dostępny na urządzeniach od Sony, Microsoftu. To kolejny projekt, który Red Square Games realizuje dla partnera zewnętrznego, co jest jednym z filarów naszej działalności, czyli portowanie gier. Oczywiście liczymy na to, że pojawienie się naszej gry na nowych platformach będzie miało wpływ na wyniki sprzedaży również na PC. SlavicPunk: Oldtimer to projekt długofalowy, który chcemy rozwijać, dlatego planujemy w najbliższym czasie dystrybucję nowych dodatków do gry, o których będziemy informować wkrótce - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
SlavicPunk: Oldtimer, produkcji krakowskiego studia Red Square Games, po premierze w czerwcu 2023 roku na PC, już 6 listopada pojawi się w wersji na konsole od Microsoftu oraz Sony. Cena pojedynczego egzemplarza gry to 17,99 USD, natomiast tuż po premierze wersję na Xbox będzie można nabyć 20 proc. taniej . Tytuł aktualnie jest dostępny w dystrybucji na platformach Steam, GOG, Epic Games Store oraz STOVE Indie.
W ramach podpisanej umowy Gaming Factory został wydawcą wspomnianego tytułu na PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz Xbox Series X i Xbox Series S. Dodatkowo Red Square Games przysługuje umowne wynagrodzenie z tytułu portowania gry na platformy objęte umową. Gaming Factory będzie odpowiedzialne za dystrybucję, promocję oraz marketing portowanej gry.
- Segment wydawniczy stanowi istotny filar naszej działalności, dlatego starannie podchodzimy do doboru projektów, mając na uwadze nie tylko potencjalne zainteresowanie graczy, ale również możliwości sprzedażowe. SlavicPunk: Oldtimer to produkcja, która idealnie wpisuje się w tę strategię i przy odpowiednim wsparciu marketingowym ma szansę zyskać popularność wśród konsolowych graczy nie tylko w Polsce, ale także na rynkach międzynarodowych. Wciągająca fabuła autorstwa uznanego pisarza oraz złożona mechanika gry sprawiają, że tytuł ten wyróżnia się na tle konkurencji i oferuje unikalne doświadczenia dla graczy szukających rozbudowanej rozgrywki - podsumowuje Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory S.A.
SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy. To właśnie współzałożyciel i przewodniczący rady nadzorczej Red Square Games stworzył historię Yanusa – prywatnego detektywa z burzliwą przeszłością, który próbuje rozwiązać sprawę skradzionych danych, walcząc ze swoimi wewnętrznymi demonami, miejskimi gangami i wszechpotężną korporacją odpowiedzialną za rozkład miasta, które kiedyś nazywał swoim. Gra jest wyjątkową mieszanką motywów cyberpunkowych i neo-noir z wpływami słowiańskimi, która zawiera responsywne systemy walki i poruszania się, bazuje na elementach battlehackingu, a przede wszystkim wprowadza autentyczną atmosferę ukazując ponurą i czarująco chaotyczną wizję tego, jak mogłoby wyglądać hipotetyczne środkowoeuropejskie miasto w cyberpunkowej scenerii.
Ponadto w trakcie październikowej edycji Festiwalu Steam Next, Red Square Games zaprezentowało swój najnowszy tytuł produkowany dla Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny, mroczny slasher TPP z segmentu indie premium z elementami rogue-lite. Produkcja stanowi rozszerzenie historii książkowego uniwersum Komornik autorstwa Michała Gołkowskiego. Twórcy gry zapowiadają premierę w ramach wczesnego dostępu na początku 2025 roku. Dla krakowskiego studia to kolejna część działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat
Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Lotnictwo
Coraz więcej dronów dzieli przestrzeń powietrzną z załogowymi statkami powietrznymi. Powstaje system do koordynacji lotów

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej wspólnie z Centrum Informacji Kryzysowej CBK PAN tworzy system, który ma zapewnić bezpieczną koordynację lotów statków załogowych i bezzałogowych. To priorytetowe zadanie, z uwagi na fakt, iż coraz więcej dronów, zarówno używanych przez cywilnych operatorów, jak i służby, operuje w przestrzeni powietrznej. System wykorzysta zarówno potencjał ekspertów, jak i ułatwiające ich pracę rozwiązania informatyczne.
Ochrona środowiska
Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE

Sześć farm wiatrowych o mocy 83,5 MW znalazło się w portfolio Grupy Enea. Spółka Enea Nowa Energia kupiła je od European Energy Polska i zapowiada, że to nie koniec tego typu transakcji. Ten rok ma być intensywny dla spółki pod względem rozwoju OZE. Celem strategicznym jest osiągnięcie 2,1 GW mocy zainstalowanej w zielonych źródłach w 2030 roku i 4,9 GW pięć lat później.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.