Komunikaty PR

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

2024-11-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation. Tytuł wydawany przez Gaming Factory od 6 listopada będzie już dostępny dla graczy w sklepach Microsoftu oraz Sony. Cena regularna gry została ustalona na 17,99 USD, a w pierwszych dniach po premierze tytuł na Xbox będzie można nabyć z 20 proc. zniżką.

- Cieszymy się, że będziemy mogli rozszerzyć dystrybucję gry SlavicPunk: Oldtimer o najpopularniejsze konsole, która daje nam możliwość zwiększenia sprzedaży i popularności naszej produkcji. Tytuł od 6 listopada br. będzie dostępny na urządzeniach od Sony, Microsoftu. To kolejny projekt, który Red Square Games realizuje dla partnera zewnętrznego, co jest jednym z filarów naszej działalności, czyli portowanie gier. Oczywiście liczymy na to, że pojawienie się naszej gry na nowych platformach będzie miało wpływ na wyniki sprzedaży również na PC. SlavicPunk: Oldtimer to projekt długofalowy, który chcemy rozwijać, dlatego planujemy w najbliższym czasie dystrybucję nowych dodatków do gry, o których będziemy informować wkrótce - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.

SlavicPunk: Oldtimer, produkcji krakowskiego studia Red Square Games, po premierze w czerwcu 2023 roku na PC, już 6 listopada pojawi się w wersji na konsole od Microsoftu oraz Sony. Cena pojedynczego egzemplarza gry to 17,99 USD, natomiast tuż po premierze wersję na Xbox będzie można nabyć 20 proc. taniej . Tytuł aktualnie jest dostępny w dystrybucji na platformach Steam, GOG, Epic Games Store oraz STOVE Indie.

W ramach podpisanej umowy Gaming Factory został wydawcą wspomnianego tytułu na PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz Xbox Series X i Xbox Series S. Dodatkowo Red Square Games przysługuje umowne wynagrodzenie z tytułu portowania gry na platformy objęte umową. Gaming Factory będzie odpowiedzialne za dystrybucję, promocję oraz marketing portowanej gry.

- Segment wydawniczy stanowi istotny filar naszej działalności, dlatego starannie podchodzimy do doboru projektów, mając na uwadze nie tylko potencjalne zainteresowanie graczy, ale również możliwości sprzedażowe. SlavicPunk: Oldtimer to produkcja, która idealnie wpisuje się w tę strategię i przy odpowiednim wsparciu marketingowym ma szansę zyskać popularność wśród konsolowych graczy nie tylko w Polsce, ale także na rynkach międzynarodowych. Wciągająca fabuła autorstwa uznanego pisarza oraz złożona mechanika gry sprawiają, że tytuł ten wyróżnia się na tle konkurencji i oferuje unikalne doświadczenia dla graczy szukających rozbudowanej rozgrywki - podsumowuje Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory S.A.

SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy. To właśnie współzałożyciel i przewodniczący rady nadzorczej Red Square Games stworzył historię Yanusa – prywatnego detektywa z burzliwą przeszłością, który próbuje rozwiązać sprawę skradzionych danych, walcząc ze swoimi wewnętrznymi demonami, miejskimi gangami i wszechpotężną korporacją odpowiedzialną za rozkład miasta, które kiedyś nazywał swoim. Gra jest wyjątkową mieszanką motywów cyberpunkowych i neo-noir z wpływami słowiańskimi, która zawiera responsywne systemy walki i poruszania się, bazuje na elementach battlehackingu, a przede wszystkim wprowadza autentyczną atmosferę ukazując ponurą i czarująco chaotyczną wizję tego, jak mogłoby wyglądać hipotetyczne środkowoeuropejskie miasto w cyberpunkowej scenerii.

Ponadto w trakcie październikowej edycji Festiwalu Steam Next, Red Square Games zaprezentowało swój najnowszy tytuł produkowany dla Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny, mroczny slasher TPP z segmentu indie premium z elementami rogue-lite. Produkcja stanowi rozszerzenie historii książkowego uniwersum Komornik autorstwa Michała Gołkowskiego. Twórcy gry zapowiadają premierę w ramach wczesnego dostępu na początku 2025 roku. Dla krakowskiego studia to kolejna część działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.