Royale Festival - event Fortnite
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Aktualizacja Fortnite i powrót do klasycznego trybu wywołała istotny ruch wśród niemałej społeczności tego tytułu. Dzień po premierze był rekordowy w sześcioletniej historii Fortnite - przyciągnął ponad 44 miliony graczy, którzy łącznie spędzili w grze 102 miliony godzin. Wraz z nowym sezonem ruszył projekt Royale Festival - turniej dla społeczności Fortnite. Jego organizatorami są marki należące do Fantasyexpo - GX Studio oraz WE!RE Fantasy.
Royale Festival to projekt łączący różne wydarzenia aktywizujące społeczność Fortnite. To inicjatywa mająca na celu stworzenie specjalnej i dedykowanej przestrzeni dla graczy, influencerów oraz twórców map i fanów tej gry. Koncentruje się przede wszystkim na komunikacji i docieraniu do społeczności, a także generowaniu różnorodnych treści związanych z grą. To idealne miejsce dla wszystkich, którzy chcą dotrzeć do generacji Z i Alfa poprzez gaming. Royale Festival może zrealizować następujące cele:
-
Komunikacja i zaangażowanie społeczności: Royale Festival zapewnia własną przestrzeń do interakcji z graczami, umożliwiając zaspokajanie ich potrzeb.
-
Tworzenie treści: Platforma umożliwia tworzenie treści związanych z grą na różnych platformach, na które można nałożyć dowolny branding.
-
Dostosowanie do aktualizacji gry: W przypadku nowych funkcji gry, Royale Festival może szybko dostosować się do zmian i zorganizować odpowiednie aktywacje lub turnieje związane z aktualizacjami
Harmonogram eventu obejmuje aktywności dla szerokiego i międzynarodowego grona graczy oraz twórców związanych z grą. Wśród nich znajdują się między innymi:
-
Royale Festival Duo Cup - turniej rozgrywany w trybie duo bez budowania. Rozgrywki przeznaczone są dla graczy sceny profesjonalnej oraz półprofesionalnej oraz dla amatorów. Pula nagród dla tej aktywności to 15 000 USD. Rywalizacja drużyn rozpocznie się już 16 listopada, do której przystąpi ponad 2000 zapisanych dwuosobowych teamów czyli ponad 4000 graczy.
-
Royale Festival Invitational - turniej przeznaczony dla zaproszonych influencerów i streamerów z Polski, Czech, Słowacji, Rumunii oraz Węgier. Rywalizacja przebiega w formacie squad (4 osobowe drużyny) w ramach Zero Build a pula nagród wynosi 25 000 USD. Rozgrywki odbędą się w dniach 16 i 17 grudnia.
W ramach Royale Festival dotychczas odbył się już jeden turniej Invitational - Wielka Bitwa Streamerów o charakterze międzynarodowym dla zaproszonych twórców z Polski, Czech oraz Słowacji. W rozgrywkach wzięło udział 99 twórców, którzy streamowali rozgrywki na swoich kanałach Twitch oraz Youtube. Wyniki oglądalności są imponujące - 66 531 osób oglądających jednocześnie (peak). Łącznie treści związane z turniejem oglądane były przez prawie 17 milionów minut.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.