Komunikaty PR

Rover Mechanic Simulator od Pyramid Games debiutuje na Nintendo Switch

2022-02-18  |  09:33
Biuro prasowe

Miłośnicy Nintendo Switch od dziś mogą zagrać na swojej konsoli w Rover Mechanic Simulator. Producentem gry jest Pyramid Games - studio notowane na rynku NewConnect. Produkcja na platformie Steam posiada około 90% pozytywnych recenzji, a jej cena wynosi 11.99 USD. Przez najbliższe 14 dni kupujący wersję Switch otrzymają 30 proc. zniżkę. Gra pozwala graczom przenieść się na Marsa, gdzie ich najważniejszym zadaniem jest naprawa łazików marsjańskich. Za port na konsole odpowiada ConsoleWay, a rolę wydawcy pełni Ultimate Games.

- Rover Mechanic Simulator na Nintendo Switch to istotne wydarzenie w „życiu” projektu. Wierzę, że fani japońskiej konsoli z chęcią sięgną po tę propozycję. Od momentu premiery gry na PC w 2020 roku, tytuł cieszy się ciągłym zainteresowaniem. Liczymy, że rozszerzenie dystrybucji o nową platformę umożliwi nam jeszcze większą sprzedaż tej gry - mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.

Wydawcą gry jest notowana na głównym rynku GPW spółka Ultimate Games. Jej przedstawiciele podkreślają, że do graczy trafił wysokiej jakości produkt, który spełni ich oczekiwania. Port konsolowy produkcji przygotowało ConsoleWay.

- Oddajemy w ręce graczy najnowszy projekt wydawniczy Ultimate Games. Jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego gry, a nasza współpraca z Pyramid Games przebiegła bardzo pozytywnie - mówi Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games. - Gra do tej pory była dostępna na PC, od niedawna także na konsolach PlayStation i Xbox. Mamy nadzieję, że Rover Mechanic Simulator na Nintendo Switch, podobnie jak na pozostałych platformach będzie chętnie wybieranym przez graczy tytułem - dodaje Mateusz Zawadzki.

 

W Rover Mechanic Simulator gracze wcielają się w rolę inżynierów, którzy muszą zmierzyć się z awariami i innymi przeszkodami powstałymi na skutek udziału łazików w misjach realizowanych na Marsie. Do ich głównych zadań należy naprawa kosmicznych pojazdów. Wraz ze zdobywaniem nowych umiejętności i rozwojem kompetencji, realizują projekty o zróżnicowanym poziomie trudności. Gra stanowi połączenie elementów edukacyjnych z relaksującą rozgrywką.

Graficy pracujący nad tytułem poświęcili wiele czasu na analizę dokumentacji technicznej rzeczywistych pojazdów NASA, aby móc jak najlepiej oddać ich wygląd. Dzięki temu wyróżnikiem gry jest duży stopień realizmu. Symulator oferuje kilka rodzajów łazików: Sojourner, Curiosity, Opportunity i Spirit, a także śmigłowiec-dron Ingenuity. Natomiast DLC do gry na PC zawiera kolejny pojazd, czyli słynny łazik Perseverance.

- Aktualne oceny graczy świadczą o tym, że gra spełnia ich oczekiwania i przyciąga ich uwagę. Rozwój Rover Mechanic Simulator o kolejne platformy wynika więc ze sporego zainteresowania grą. Mamy nadzieję, że uda nam się utrzymać ten trend. Ten projekt to niewątpliwie unikat na rynku gier - podsumowuje Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.

Rover Mechanic Simulator

Trailer: https://youtu.be/lywJdc8vgP0

Karta gry na Switch: https://www.nintendo.com/store/products/rover-mechanic-simulator-switch/

Karta gry na Steam: https://store.steampowered.com/app/864680/Rover_Mechanic_Simulator/

Karta gry na XBOX: https://www.xbox.com/en-us/games/store/rover-mechanic-simulator/9n6chh3kgn3r

Karta gry na PlayStation: https://store.playstation.com/pl-pl/concept/10003629/

***

O Pyramid Games:

Pyramid Games to działające od 2010 roku studio, zajmujące się tworzeniem gier komputerowych. Główna siedziba firmy mieści się w Lublinie. Celem studia jest produkcja dużej liczby ambitnych gier oraz zbudowanie wokół nich dużej społeczności graczy. Zespół Pyramid Games tworzą pasjonaci nauki i Science-Fiction, dlatego tworzone przez nich produkcje nastawione są na kierunek popularnonaukowy - gry koncentrują się na tematyce odkrywania nieznanego i zdobywania wiedzy. Od sierpnia 2020 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.