Komunikaty PR

Render Cube zwołuje Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy

2023-01-26  |  11:30
Biuro prasowe

Render Cube poinformował o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy, które odbędzie się 21 lutego 2023 roku. Na zgromadzeniu akcjonariusze Spółki zdecydują o dopuszczeniu i wprowadzeniu akcji Render Cube SA do obrotu na rynku regulowanym.

- Niedawno mieliśmy pierwszą rocznicę debiutu na rynku NewConnect, a już teraz pracujemy nad przejściem na główny parkiet. Prace nad prospektem są już na zaawansowanym etapie, a naszą intencją jest, aby na przełomie pierwszego i drugiego kwartału bieżącego roku złożyć ten dokument do Komisji Nadzoru Finansowego. Render Cube rozwija się niezwykle dynamicznie, więc naturalnym dla nas krokiem było rozpoczęcie prac, aby jeszcze w tym roku zadebiutować na Giełdzie Papierów Wartościowych. Obecność na głównym parkiecie powinna zwiększyć zainteresowanie naszą Spółką oraz poszerzyć grono akcjonariuszy, zarówno indywidualnych, jak i instytucjonalnych – komentuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube SA.

Flagowym projektem Render Cube jest Medieval Dynasty gra, która we wrześniu 2021 roku osiągnęła status pełnej wersji. Projekt jest dostępny m. in. na Steam, GOG.com oraz Microsoft Store, a także w Xbox Game Pass dla PC. Projekt w czerwcu ubiegłego roku osiągnął próg 1 mln sprzedanych sztuk brutto dołączającym tym samym do największych spółek z branży gamingowej, które osiągnęły tę barierę.

Do obrotu na rynku regulowanym trafią wszystkie akcje Render Cube SA tj. 1.064.800 akcji Spółki. Wraz z przejściem na główny parkiet GPW łódzkie studio nie planuje emisji nowych akcji.

- Uważam, że mamy dobrą sytuację finansową i dodatkowa emisja akcji nie jest w tym momencie konieczna. Na koniec trzeciego kwartału mieliśmy ponad 16 mln zł środków pieniężnych oraz stale notujemy dodatnie wyniki finansowe, co pozwala nam ze spokojem kontynuować prace nad trybem kooperacyjnym Medieval Dynasty - dodaje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube SA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.