Komunikaty PR

Render Cube wypracowało po trzech kwartałach ponad 7 mln zł przychodów

2022-11-14  |  11:00
Biuro prasowe

Ponad 7 mln zł przychów netto ze sprzedaży wypracowała od stycznia do września br. spółka Render Cube. W tym czasie EBITDA wyniosła 4,45 mln zł, a zysk netto 3,55 mln zł. W samym trzecim kwartale 2022 r. producent gier wideo uzyskał prawie 2 mln zł przychodów, 0,95 mln zł EBITDA oraz 0,77 mln zł zysk netto.

- W trzecim kwartale skupiliśmy się przede wszystkim na pracach dedykowanych wersjom konsolowym Medieval Dynasty. Powodem słabszych wyników niż w tożsamym okresie ubiegłego roku jest przede wszystkim brak znaczącej premiery oraz inwestycje poczynione na rozbudowę naszego biura. Pomimo poniesionych nakładów pieniężnych wyniki za trzeci kwartał pokazują to co czym wiele razy wspominałem – Medieval Dynasty to longseller i dzięki niemu w każdym kwartale notujemy dobre wyniki finansowe, co pozwala nam ze spokojem patrzeć w przyszłość i planować kolejne kroki. - komentuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube

Medieval Dynasty po 12-miesięcznej obecności w formule early access, 23 września 2021 r. osiągnął status pełnej wersji. Projekt jest dostępny m. in. na Steam, GOG.com oraz Microsoft Store, a także w Xbox Game Pass dla PC. W czerwcu br. gra osiągnęła próg 1 mln sprzedanych sztuk gry brutto. Poza wersją na PC oraz konsolową studio Spectral Games, którego Render Cube jest największym akcjonariuszem, pracuje nad wersją przeznaczoną na urządzenia VR.

- Już po raportowanym okresie, 6 października, zadebiutowała wersja konsolowa naszego flagowego tytułu. Czwarty kwartał to okres świąt i wielu promocji, które dodatkowo napędzają sprzedaż gier, dlatego z  optymizmem patrzymy na końcówkę bieżącego roku.  Dla branży gier wideo końcówka roku jest zwykle okresem żniw – podsumowuje Damian Szymański.

Medieval Dynasty cieszy się dużym zainteresowaniem wśród graczy na całym świecie, czego dowodem są dzienne peaki graczy na poziomie ponad 2 tys. Wishlista na platformie Steam przekroczyła 1,2 mln zapisów, a liczba komentarzy wynosi obecnie prawie 28 tys. Gra nieustannie utrzymuje wysoki poziom pozytywnych ocen przekraczający 90%.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE

Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.

Konsument

Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.