Komunikaty PR

Render Cube wypracowało po trzech kwartałach ponad 7 mln zł przychodów

2022-11-14  |  11:00
Biuro prasowe

Ponad 7 mln zł przychów netto ze sprzedaży wypracowała od stycznia do września br. spółka Render Cube. W tym czasie EBITDA wyniosła 4,45 mln zł, a zysk netto 3,55 mln zł. W samym trzecim kwartale 2022 r. producent gier wideo uzyskał prawie 2 mln zł przychodów, 0,95 mln zł EBITDA oraz 0,77 mln zł zysk netto.

- W trzecim kwartale skupiliśmy się przede wszystkim na pracach dedykowanych wersjom konsolowym Medieval Dynasty. Powodem słabszych wyników niż w tożsamym okresie ubiegłego roku jest przede wszystkim brak znaczącej premiery oraz inwestycje poczynione na rozbudowę naszego biura. Pomimo poniesionych nakładów pieniężnych wyniki za trzeci kwartał pokazują to co czym wiele razy wspominałem – Medieval Dynasty to longseller i dzięki niemu w każdym kwartale notujemy dobre wyniki finansowe, co pozwala nam ze spokojem patrzeć w przyszłość i planować kolejne kroki. - komentuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube

Medieval Dynasty po 12-miesięcznej obecności w formule early access, 23 września 2021 r. osiągnął status pełnej wersji. Projekt jest dostępny m. in. na Steam, GOG.com oraz Microsoft Store, a także w Xbox Game Pass dla PC. W czerwcu br. gra osiągnęła próg 1 mln sprzedanych sztuk gry brutto. Poza wersją na PC oraz konsolową studio Spectral Games, którego Render Cube jest największym akcjonariuszem, pracuje nad wersją przeznaczoną na urządzenia VR.

- Już po raportowanym okresie, 6 października, zadebiutowała wersja konsolowa naszego flagowego tytułu. Czwarty kwartał to okres świąt i wielu promocji, które dodatkowo napędzają sprzedaż gier, dlatego z  optymizmem patrzymy na końcówkę bieżącego roku.  Dla branży gier wideo końcówka roku jest zwykle okresem żniw – podsumowuje Damian Szymański.

Medieval Dynasty cieszy się dużym zainteresowaniem wśród graczy na całym świecie, czego dowodem są dzienne peaki graczy na poziomie ponad 2 tys. Wishlista na platformie Steam przekroczyła 1,2 mln zapisów, a liczba komentarzy wynosi obecnie prawie 28 tys. Gra nieustannie utrzymuje wysoki poziom pozytywnych ocen przekraczający 90%.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Transport

Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.