Redakcja CD-Action zaprasza na CD-Action Expo, wakacyjne święto graczy!
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
1 i 2 lipca 2023 roku w Hali Stulecia we Wrocławiu odbędzie się druga edycja CD-Action Expo, największej w tej części Polski imprezy dla graczy. To między innymi okazja do świętowania 27. urodzin kultowego magazynu CD-Action razem z redakcją, obejrzenia na żywo finału oficjalnego turnieju Heroes of Might and Magic III, a także pogrania w gry nowe, retro oraz planszówki. Nie zabraknie dużej strefy familijnej, w której znajdą się gry, komiksy i planszówki przeznaczone dla młodszych dzieci. Każdy znajdzie coś dla siebie!
Na miejscu, w różnych punktach Hali będzie można spotkać redakcję CD-Action oraz porozmawiać z nimi podczas panelu na głównej scenie w Hali Stulecia. Przygotowujemy także liczne, okolicznościowe gadżety, w tym reprint pierwszego numeru CD-Action, który pierwotnie ukazał się 1 kwietnia 1996 roku!
Uczestnicy wydarzenia będą mogli odwiedzić między innymi:
-
strefę Family (klocki Lego, planszówki, komiksy, gry),
-
stoisko Nintendo (The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, Splatoon 3, Mario Strikers: Battle League),
-
polskich twórców i wydawców gier (m.in. Untold Tales, Frozen District),
-
strefę Retro (RetroGralnia, Classic Tetris Polska)
-
stoisko z oficjalną planszówka Heroes of Might and Magic III (Archon Studio)
-
punkty z gadżetami, książkami i zabawkami
-
a także rozgrywane na żywo finały Pucharu Polski w Heroesów III!
Wstęp na imprezę jest darmowy, lecz do sprzedaży trafiły również pakiety VIP zapewniające dostęp do limitowanych atrakcji. Odwiedzający, którzy zdecydują się zakupić taki pakiet, otrzymają też zestaw okolicznościowych gadżetów, w tym reprint pierwszego numeru CD-Action z 1996 roku.
Targom towarzyszy także wyjątkowe wydarzenie muzyczne. 2 lipca w Sali Koncertowej Radia Wrocław zagra Heroes Orchestra, która uświetni finały organizowanego przez nas Pucharu Polski w grę Heroes III. Zabrzmi muzyka z wydanej w 1999 roku, która po dziś dzień cieszy się kultowym wręcz statusem wśród kilku pokoleń graczy.
Szczegóły znajdują się pod adresem https://expo.cdaction.pl/ oraz na oficjalnej stronie wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/252341467449870
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.