Komunikaty PR

Red Square Games wchodzi ze swoją grą na koreański rynek

2023-12-01  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

30 listopada na platformie STOVE Indie rozpoczęła się sprzedaż gry SlavicPunk: Oldtimer, której producentem i wydawcą jest Red Square Games. Zarząd notowanej na rynku NewConnect spółki jest przekonany, że zawarcie umowy dystrybucyjnej ze Smilegate Holdings Inc. oraz premiera gry na koreańskim rynku, pozytywnie wpłynie na sprzedaż tytułu oraz rozpoznawalność dewelopera. Krakowskie studio zapowiada także wersję konsolową swojej gry.

- Pojawienie się naszej gry na jednym z największych rynków gier wideo na świecie, powinno korzystnie wpłynąć na sprzedaż SlavicPunk: Oldtimer, a co za tym idzie wzrost rozpoznawalności Red Square Games. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przygotowaliśmy wersję naszej gry w języku koreańskim, ponieważ chcemy trafić do jak największej liczby graczy z tego kraju - podsumowuje Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.

Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Red Square Games a Smilegate Holdings Inc. w sierpniu br., dystrybutor pokrywa koszty przygotowania niezbędnych tłumaczeń na język koreański oraz uzyskania klasyfikacji wiekowej dla produkcji Red Square Games. Polskie studio natomiast zintegrowało niektóre funkcjonalności tytułu z STOVE Indie.

SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk, Michała Gołkowskiego, który jest współzałożycielem Red Square Games i członkiem jej rady nadzorczej. Wyjątkowe, głęboko słowiańskie podejście do cyberpunkowego świata z pewnością nie pozostawi nikogo obojętnym, ze względu na sarkastyczne poczucie humoru i nieco pesymistyczne spojrzenie na neonowo-szare odcienie otaczającej rzeczywistości, a jednocześnie wnosząc powiew świeżości do gatunku. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam, GOG oraz Epic Games Store. Gra w przyszłym roku pojawi się także na konsolach dzięki wydawcy Gaming Factory SA, z którym spółka podpisała umowę wydawniczą.

Aktualnie zespół Red Square Games, przy współpracy z Sylen Studio, pracuje nad kolejnym projektem – to gra osadzona w uniwersum Michała Gołkowskiego. Wkrótce spółka planuje ujawnienie więcej szczegółów o planach związanych z tym projektem. Studio planuje tworzenie i rozwijanie gier w taki sposób, by stanowiły linię produktową budującą coraz silniejszą pozycję marki na całym świecie.

W trzecim kwartale 2023 roku Red Square Games SA wypracowała ponad 1,9 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, w porównaniu do przychodów w wysokości 542 tys. zł z analogicznego okresu w 2022 r. W analizowanym kwartale spółka wypracowała zysk netto w wysokości na poziomie 944 tys. zł, w porównaniu do straty netto w analogicznym okresie ub. r., która wynosiła prawie 18 tys. zł.  W ujęciu narastającym, czyli od początku br., przychody netto ze sprzedaży wyniosły ponad 4,4 mln zł, co oznacza wzrost aż o 151 proc., w porównaniu r/r. Narastająco od 1 stycznia 2023 roku do 30 września 2023 roku Spółka wypracowała zysk operacyjny (EBIT) w wysokości ponad 1,7 mln zł.

***

O spółce:  Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitniejszych tytułów. Dodatkowo studio wykracza swoimi ambicjami poza gry wideo tworząc także gry planszowe oraz fabularne. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment Alternatywna Spółka Inwestycyjna.

Od 14 listopada 2023 roku akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Transport

Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.

Edukacja

Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.