Komunikaty PR

Red Square Games wchodzi ze swoją grą na koreański rynek

2023-12-01  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

30 listopada na platformie STOVE Indie rozpoczęła się sprzedaż gry SlavicPunk: Oldtimer, której producentem i wydawcą jest Red Square Games. Zarząd notowanej na rynku NewConnect spółki jest przekonany, że zawarcie umowy dystrybucyjnej ze Smilegate Holdings Inc. oraz premiera gry na koreańskim rynku, pozytywnie wpłynie na sprzedaż tytułu oraz rozpoznawalność dewelopera. Krakowskie studio zapowiada także wersję konsolową swojej gry.

- Pojawienie się naszej gry na jednym z największych rynków gier wideo na świecie, powinno korzystnie wpłynąć na sprzedaż SlavicPunk: Oldtimer, a co za tym idzie wzrost rozpoznawalności Red Square Games. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przygotowaliśmy wersję naszej gry w języku koreańskim, ponieważ chcemy trafić do jak największej liczby graczy z tego kraju - podsumowuje Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.

Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Red Square Games a Smilegate Holdings Inc. w sierpniu br., dystrybutor pokrywa koszty przygotowania niezbędnych tłumaczeń na język koreański oraz uzyskania klasyfikacji wiekowej dla produkcji Red Square Games. Polskie studio natomiast zintegrowało niektóre funkcjonalności tytułu z STOVE Indie.

SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk, Michała Gołkowskiego, który jest współzałożycielem Red Square Games i członkiem jej rady nadzorczej. Wyjątkowe, głęboko słowiańskie podejście do cyberpunkowego świata z pewnością nie pozostawi nikogo obojętnym, ze względu na sarkastyczne poczucie humoru i nieco pesymistyczne spojrzenie na neonowo-szare odcienie otaczającej rzeczywistości, a jednocześnie wnosząc powiew świeżości do gatunku. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam, GOG oraz Epic Games Store. Gra w przyszłym roku pojawi się także na konsolach dzięki wydawcy Gaming Factory SA, z którym spółka podpisała umowę wydawniczą.

Aktualnie zespół Red Square Games, przy współpracy z Sylen Studio, pracuje nad kolejnym projektem – to gra osadzona w uniwersum Michała Gołkowskiego. Wkrótce spółka planuje ujawnienie więcej szczegółów o planach związanych z tym projektem. Studio planuje tworzenie i rozwijanie gier w taki sposób, by stanowiły linię produktową budującą coraz silniejszą pozycję marki na całym świecie.

W trzecim kwartale 2023 roku Red Square Games SA wypracowała ponad 1,9 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, w porównaniu do przychodów w wysokości 542 tys. zł z analogicznego okresu w 2022 r. W analizowanym kwartale spółka wypracowała zysk netto w wysokości na poziomie 944 tys. zł, w porównaniu do straty netto w analogicznym okresie ub. r., która wynosiła prawie 18 tys. zł.  W ujęciu narastającym, czyli od początku br., przychody netto ze sprzedaży wyniosły ponad 4,4 mln zł, co oznacza wzrost aż o 151 proc., w porównaniu r/r. Narastająco od 1 stycznia 2023 roku do 30 września 2023 roku Spółka wypracowała zysk operacyjny (EBIT) w wysokości ponad 1,7 mln zł.

***

O spółce:  Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitniejszych tytułów. Dodatkowo studio wykracza swoimi ambicjami poza gry wideo tworząc także gry planszowe oraz fabularne. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment Alternatywna Spółka Inwestycyjna.

Od 14 listopada 2023 roku akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO! Biuro prasowe
2024-04-17 | 15:00

Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO!

100 milionów osób każdego roku łapie za smartfony i  gra w Pokémon GO. Teraz fani na całym świecie odkryją na nowo przygodę z grą dzięki aż czterem aktualizacjom
Gry i aplikacje Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
2024-03-01 | 10:00

Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games

Red Square Games, notowana na rynku NewConnect Spółka, zapowiada drugi tytuł na PC, nad którym pracuje od początku ubiegłego roku razem z Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny,
Gry i aplikacje „Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
2024-02-08 | 08:30

„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem

Stworzona przez notowaną na rynku NewConnect spółkę VR Factory Games gra „Bartender VR Simulator” debiutuje dziś na PS VR2. Ten niezwykle popularny wśród graczy PS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Handel

Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok

Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.

Zdrowie

Sport może wspomagać walkę z bezsennością. Osoby aktywne fizycznie mają mniej problemów ze snem

Osoby regularnie podejmujące aktywność fizyczną dużo lepiej śpią – wynika z wieloletniej analizy przeprowadzonej przez naukowców z Uniwersytetu w Reykjaviku. Typ i stopień trudności ćwiczeń nie mają takiego znaczenia jak właśnie regularność. To istotne nie tylko dla promowania higieny snu jako działania korzystnie wpływającego na nasze zdrowie, ale i w kontekście skuteczności terapii, m.in. w chorobach przewlekłych. Tymczasem problemy ze snem zgłasza około 40 proc. dorosłych Polaków.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.