Komunikaty PR

Red Square Games wchodzi ze swoją grą na koreański rynek

2023-12-01  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

30 listopada na platformie STOVE Indie rozpoczęła się sprzedaż gry SlavicPunk: Oldtimer, której producentem i wydawcą jest Red Square Games. Zarząd notowanej na rynku NewConnect spółki jest przekonany, że zawarcie umowy dystrybucyjnej ze Smilegate Holdings Inc. oraz premiera gry na koreańskim rynku, pozytywnie wpłynie na sprzedaż tytułu oraz rozpoznawalność dewelopera. Krakowskie studio zapowiada także wersję konsolową swojej gry.

- Pojawienie się naszej gry na jednym z największych rynków gier wideo na świecie, powinno korzystnie wpłynąć na sprzedaż SlavicPunk: Oldtimer, a co za tym idzie wzrost rozpoznawalności Red Square Games. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przygotowaliśmy wersję naszej gry w języku koreańskim, ponieważ chcemy trafić do jak największej liczby graczy z tego kraju - podsumowuje Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.

Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Red Square Games a Smilegate Holdings Inc. w sierpniu br., dystrybutor pokrywa koszty przygotowania niezbędnych tłumaczeń na język koreański oraz uzyskania klasyfikacji wiekowej dla produkcji Red Square Games. Polskie studio natomiast zintegrowało niektóre funkcjonalności tytułu z STOVE Indie.

SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk, Michała Gołkowskiego, który jest współzałożycielem Red Square Games i członkiem jej rady nadzorczej. Wyjątkowe, głęboko słowiańskie podejście do cyberpunkowego świata z pewnością nie pozostawi nikogo obojętnym, ze względu na sarkastyczne poczucie humoru i nieco pesymistyczne spojrzenie na neonowo-szare odcienie otaczającej rzeczywistości, a jednocześnie wnosząc powiew świeżości do gatunku. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam, GOG oraz Epic Games Store. Gra w przyszłym roku pojawi się także na konsolach dzięki wydawcy Gaming Factory SA, z którym spółka podpisała umowę wydawniczą.

Aktualnie zespół Red Square Games, przy współpracy z Sylen Studio, pracuje nad kolejnym projektem – to gra osadzona w uniwersum Michała Gołkowskiego. Wkrótce spółka planuje ujawnienie więcej szczegółów o planach związanych z tym projektem. Studio planuje tworzenie i rozwijanie gier w taki sposób, by stanowiły linię produktową budującą coraz silniejszą pozycję marki na całym świecie.

W trzecim kwartale 2023 roku Red Square Games SA wypracowała ponad 1,9 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, w porównaniu do przychodów w wysokości 542 tys. zł z analogicznego okresu w 2022 r. W analizowanym kwartale spółka wypracowała zysk netto w wysokości na poziomie 944 tys. zł, w porównaniu do straty netto w analogicznym okresie ub. r., która wynosiła prawie 18 tys. zł.  W ujęciu narastającym, czyli od początku br., przychody netto ze sprzedaży wyniosły ponad 4,4 mln zł, co oznacza wzrost aż o 151 proc., w porównaniu r/r. Narastająco od 1 stycznia 2023 roku do 30 września 2023 roku Spółka wypracowała zysk operacyjny (EBIT) w wysokości ponad 1,7 mln zł.

***

O spółce:  Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitniejszych tytułów. Dodatkowo studio wykracza swoimi ambicjami poza gry wideo tworząc także gry planszowe oraz fabularne. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment Alternatywna Spółka Inwestycyjna.

Od 14 listopada 2023 roku akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE

Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.

Konsument

Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.