Komunikaty PR

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

2024-11-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży rozrywkowej, międzynarodowym wydawcą i dystrybutorem gier planszowych z rozbudowaną siecią studiów i katalogiem własności intelektualnych (IP). Zespół Red Square Games opracuje zdigitalizowaną wersję jednej z najpopularniejszych gier planszowych na świecie z bogatego portfolio Asmodee. Tytuł gry zostanie ogłoszony w osobnym komunikacie prasowym we właściwym czasie.

- Osobiście jako wieloletni członek społeczności graczy gier planszowych, a także jako twórca kilku tytułów gier, nie mogę doczekać się realizacji tego projektu, który daje nam udzielona licencja. Dla zespołu Red Square Games dołączenie do grona partnerów Asmodee to wielki zaszczyt, a także realizacja planów biznesowych spółki, które zakładają mocniejszy udział obszaru gier „bez prądu” oraz digitalizacji gier planszowych w jej przyszłych przychodach - podsumowuje Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.

Asmodee to lider rozrywki specjalizujący się w grach planszowych, którego misją jest zbliżanie ludzi dzięki wspaniałym grom i niezwykłym historiom. Dzięki globalnemu, pełnemu pasji zespołowi liczącemu ponad 2200 osób, gracze na całym świecie cieszą się jednym z największych katalogów gier planszowych IP, obejmującym takie tytuły jak CATAN, Ticket to Ride®, Dobble/Spot it!, Exploding Kittens oraz setki innych, dostępnych na różnych platformach cyfrowych i fizycznych. Z główną siedzibą operacyjną we Francji, Asmodee działa w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Azji i Oceanii.

***

O spółce:  

Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier video osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitnych tytułów. Spółka nie zamyka się tylko na gry wideo, świadczy o tym zaangażowanie w produkcję gier planszowych i fabularnych. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment Alternatywna Spółka Inwestycyjna.

Od 14 listopada 2023 roku akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.