Pudełkowa wersja Medieval Dynasty od dziś dostępna w sprzedaży!
Medieval Dynasty, flagowa gra notowanej na NewConnect spółki Render Cube od dzisiaj jest dostępna w sprzedaży w wersji pudełkowej na platformy PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Tytuł w fizycznej wersji został wydany przy współpracy z Merge Games oraz Toplitz Productions. Wcześniej, 6 października br. gra zadebiutowała na konsole nowej generacji w wersji cyfrowej. Jednocześnie Render Cube prowadzi proces walidacji w zakresie możliwości wydania projektu na PlayStation 4 oraz Xbox One.
- Wersja fizyczna Medieval Dynasty to bardzo dobra wiadomość dla kolekcjonerów gier pudełkowych. Jesteśmy zadowoleni, że od dziś nasz flagowy tytuł zyskuje nowy kanał sprzedażowy, co może zwiększyć jego popularność wśród fanów. Od czasu debiutu cyfrowej wersji konsolowej 6 października bieżącego roku recenzje jakie otrzymujemy od graczy są zadowalające. Dla nas kluczowe było, aby wysoka jakość, jaką osiągnęliśmy w wersji PC została utrzymana, co patrząc po opiniach udało nam się osiągnąć - komentuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube
Spółka obecnie koncentruje się na rozwoju trybu kooperacji do Medieval Dynasty, którego premiera planowana jest na przyszły rok. W czerwcu sprzedaż tytułu przekroczyła 1 mln sztuk. W produkcji znajduje się również Medieval Dynasty VR. Za jej produkcję odpowiada spółka Spectral Games.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.