Premiera Rogue Waters od Ice Code Games ustalona na 30 września 2024 r.
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Kolejna gra producenta Hard West 2 pojawi się w najbliższym czasie na rynku. Notowane na rynku NewConnect niezależne studio deweloperskie – Ice Code Games – ustalilło datę premiery swojego najnowszego projektu na 30 września 2024 r. Rogue Waters to taktyczna gra turowa z gatunku rogue-lite, której akcja toczy się na pełnym morzu pirackiego świata. Tytuł pojawi się w wersji na PC, a gra wydawana przez Tripwire Presents będzie sprzedawana za pośrednictwem Steam oraz Epic Games Store. Już teraz można zamówić ją w przedsprzedaży z dodatkowym 20 proc. rabatem. Pierwsze pokazy gry będzie można obejrzeć podczas tegorocznego gamescom.
- Kolejny projekt Ice Code Games – Rogue Waters – będzie miał premierę pełnej wersji już 30 września. Aktualnie wprowadzamy ostatnie e, także żeby gracze mogli cieszyć się w pełni dopracowaną grą. W dniu premiery tytuł zadebiutuje w wersji na komputerach stacjonarnych i będzie można ją nabyć na platformach Steam i Epic Games Store - informuje Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games. - Wyznaczenie daty premiery to jeden z kluczowych momentów w procesie produkcji tego tytułu, ponieważ mamy jasno sprecyzowane plany odnośnie tej produkcji. Mogę zdradzić już teraz, że jednocześnie pracujemy nad wersjami konsolowymi Rogue Waters. Pierwsze pokazy gry będzie można zobaczyć podczas tegorocznej edycji targów gamescom - dodaje Paweł Wilk.
Rogue Waters to taktyczna gra z typu rogue-lite, osadzona w pirackim świecie, który został opanowany przez straszną klątwę. W ciągle zmieniającym się lądzie i morzu, gracz zostanie kapitanem pirackiego statku i będzie musiał zrekrutować załogę legendarnych piratów, zapanować nad mitycznymi stworzeniami, odwrócić pływy wykorzystując artylerię podczas walki morskiej, a także wytyczyć odpowiedni kursu przez dynamicznie zmieniający się świat gry. Podczas rozgrywki gracze będą mogli odwrócić losy bitwy na lądzie i morzu, manipulować mapą w celu uzyskania przewagi w walce turowej. Poza tym odkryją świat zdrady, grabieży, mistycznych sił, brawurowej akcji, a także doświadczą taktycznego ostrzału armatniego i ostatecznie zemsty. Załoga kapitana i Kraken będą czekali na jego rozkazy.
Jak wynika z umowy wydawniczej z Tripwire Presents, IP gry należy do Ice Code Games. Najnowszą produkcję Ice Code Games będzie można zobaczyć publicznie w przyszłym tygodniu na targach PAX West, a także we wrześniu podczas Tokyo Game Show.
- Naszym celem w tworzeniu gier jest zawsze wnoszenie wkładu do gatunku w sposób, który zapewnia graczom większą satysfakcję i zabawę w radzeniu sobie z wyzwaniami taktycznymi. Dynamiczna walka wręcz, która odtwarza taneczne walki szermiercze w akcjach abordażowych, łączy immersję z przemyślanym planowaniem - podsumowuje Mateusz Pilski, wiceprezes Ice Code Games.
Tripwire Interactive to amerykański twórca i wydawca gier wideo stawiający przede wszystkim na deweloperów, który pomógł wielu utalentowanym niezależnym studiom w realizacji ich kreatywnych wizji dla graczy na całym świecie, w tym Espire 1: VR Operative i Espire 2, Road Redemption, Deceive INC. Chivalry 2. Studio założone w 2005 roku przez graczy, jako niezależny twórca gier, odniosło sukces w społeczności modderów gier wideo. Tripwire Interactive opracowało i samodzielnie wydało wiele uznanych przez krytyków tytułów w niezwykle popularnych seriach Killing Floor i Rising Storm, które łącznie sprzedały się w ponad 30 milionach egzemplarzy. Ostatni wewnętrzny projekt studia, Maneater, przetarł nowe szlaki w popularnym gatunku RPG akcji i pozwolił graczom wcielić się w rolę śmiercionośnego rekina z niezwykłą zdolnością do ewolucji podczas żerowania. Od premiery w 2020 roku Maneater sprzedał się w ponad 14 milionach egzemplarzy na całym świecie na wszystkich platformach. Tripwire Presents jest marką wydawniczą Tripwire Interactive Od 2022 roku Tripwire Interactive jest częścią Embracer Group, grupy kapitałowej skupiającej ponad 100 studiów developerskich i zatrudniającej ponad 10 tys. osób.
Ice Code Games to niezależne studio deweloperskie z Warszawy, znane ostatnio z opracowania chwalonej przez krytyków gry Hard West 2, taktycznej gry turowej osadzonej na Dzikim Zachodzie, wydanej w 2022 roku. Premierowa gra dewelopera, notująca bardzo pozytywne oceny wśród graczy, otrzymała nagrody takie jak: CEEGA 2023 Best Game CEEGA 2023 Best Design, PC Gamer Game of The Year 2022: Personel Pick, Dzik nie Indyk „Najlepsza premiera 2022”. Studio specjalizuje się w tworzeniu gier strategicznych i taktycznych, wykorzystując swoje bogate doświadczenie nie tylko do tworzenia angażujących doświadczeń, ale także opracowywania zastrzeżonych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. W ostatnim czasie Ice Code Games otrzymało dotację z PARP w wysokości 12 mln zł, która pomoże warszawskiemu deweloperowi usprawnić i przyspieszyć produkcję gier. Obecnie studio jest zaangażowane w projekt badawczo-rozwojowy skupiony na rozszerzeniu wykorzystania uczenia maszynowego w celu ulepszenia testowania i równoważenia strategicznych ram gier.
***
O spółce:
Ice Code Games SA to notowany na NewConnect w Warszawie producent gier wideo na PC i konsole. W sierpniu 2022 roku odbyła się odbyła się premiera pierwszej gry studia – Hard West2. Warszawski deweloper specjalizuje się w grach strategicznych i taktycznych, wykorzystując swoje doświadczenie nie tylko do tworzenia atrakcyjnych doznań dla graczy, ale także do rozwoju autorskich narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję. Aktualnie prowadzi m.in. projekt B+R skupiający się na zastosowaniu Machine Learning do usprawnienia testowania i balansowania mechanizmów w grach strategicznych.
Celem Ice Code Games jest zdobycie pozycji topowego producenta gier strategiczno-taktycznych, dostępnych na PC i wszystkich najpopularniejszych konsolach.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.