Komunikaty PR

Premiera gry Hard West 2 została ustalona na 4 sierpnia

2022-07-22  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Wyczekiwany przez graczy sequel popularnej strategii turowej – Hard West 2 – już 4 sierpnia trafi do sprzedaży. Przy okazji ogłoszenia daty premiery, producent – Ice Code Games – zaprezentował nowy zwiastun. Wydawcą jest wielokrotnie nagradzany Good Shepherd Entertainment.

- Flagowy projekt Ice Code Games – Hard West 2 – będzie miał premierę w pełnej wersji już 4 sierpnia. Aktualnie wprowadzamy ostatnie poprawki, tak żeby gracze mogli cieszyć się w pełni dopracowanym produktem. W dniu premiery gra zadebiutuje na komputerach stacjonarnych i będzie można ją nabyć w formie cyfrowej na platformach Steam oraz GOG - mówi Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games. - Wyznaczenie daty premiery jest jednym z kluczowych momentów w procesie produkcji, więc z tej okazji zaprezentowaliśmy także najnowszy trailer - dodaje Paweł Wilk.

Hard West 2 przeniesie graczy w świat westernu i zapewni im około 25-30 godzin rozrywki. Mogą oni liczyć na „strzelaniny w samo południe”, napady na banki i konne pościgi za pociągami ze złotem. To wprowadzenie do mrocznej, a momentami szalonej opowieści o gangu, który ma zatargi z nieczystymi siłami. W grze znajdą się unikatowe dynamiczne levele. „System bravado” zapewni bardziej agresywne podejście do taktyki i walki. Produkcję wyróżnia połączenie przeciwstawnych biegunów – wymagającą namysłu taktyczną grę z płynnością typową dla gier akcji.

- W porównaniu z betą, w pełnej wersji Hard West 2 gracze odnajdą rozwinięcie historii głównego bohatera, Gina Cartera i jego bandy a także nowych przeciwników, bronie i ciekawe mechaniki, pozwalające toczyć wyrównaną walkę ze światem Hard West. Jestem pewien, że rozgrywka stanie się jeszcze bardziej atrakcyjna dzięki nowym biomom. Poza śnieżnym, zaprezentujemy prerie, pustynie oraz mroczne zakamarki, w które lepiej nie zapuszczać się nieprzygotowanym - wymienia prezes zarządu Ice Code Games.

Jednym z autorów fabuły gry Hard West 2 jest autor bestsellerów New York Times i zdobywca nagrody Origins – Matt Forbeck (Deadlands). Głosów postaciom z gry użyczyli m.in. Kevin Conroy (Batman: The Animated Series), Darien Sills-Evans (Days Gone, League of Legends) oraz Adam Gifford (The Colony, Batman: Hush), a o oprawę dźwiękową zadbał zdobywca nagrody BAFTA - Jason Graves (Far Cry Primal, Tomb Raider).

Good Shepherd Entertainment ma na koncie wiele sukcesów, w tym pierwszej części gry Hard West. Holenderski wydawca oferuje know-how oraz sieć nagradzanych pisarzy, muzyków i twórców, a także dostęp do praw własności intelektualnej. Koszty produkcji i marketingu gry Hard West 2 w całości ponosi wydawca.

Trailer: https://youtu.be/t_iehyC-GXY

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1282410/Hard_West_2/

 

 

***

O spółce:

Ice Code Games SA to notowany na NewConnect w Warszawie producent gier wideo na PC i konsole. Studio specjalizuje się w grach strategicznych i taktycznych. W 2020 roku firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Good Shepherd Entertainment – wydawcą należącym do notowanego na londyńskiej giełdzie Devolver Digital. Efektem tej współpracy będzie gra Hard West2, której premiera na PC zaplanowana jest na  4 sierpnia 2022 roku.

Celem Ice Code Games jest zdobycie pozycji topowego producenta gier strategicznych, dostępnych na PC i wszystkich najpopularniejszych konsolach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.