Komunikaty PR

Premiera gry Hard West 2 została ustalona na 4 sierpnia

2022-07-22  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Wyczekiwany przez graczy sequel popularnej strategii turowej – Hard West 2 – już 4 sierpnia trafi do sprzedaży. Przy okazji ogłoszenia daty premiery, producent – Ice Code Games – zaprezentował nowy zwiastun. Wydawcą jest wielokrotnie nagradzany Good Shepherd Entertainment.

- Flagowy projekt Ice Code Games – Hard West 2 – będzie miał premierę w pełnej wersji już 4 sierpnia. Aktualnie wprowadzamy ostatnie poprawki, tak żeby gracze mogli cieszyć się w pełni dopracowanym produktem. W dniu premiery gra zadebiutuje na komputerach stacjonarnych i będzie można ją nabyć w formie cyfrowej na platformach Steam oraz GOG - mówi Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games. - Wyznaczenie daty premiery jest jednym z kluczowych momentów w procesie produkcji, więc z tej okazji zaprezentowaliśmy także najnowszy trailer - dodaje Paweł Wilk.

Hard West 2 przeniesie graczy w świat westernu i zapewni im około 25-30 godzin rozrywki. Mogą oni liczyć na „strzelaniny w samo południe”, napady na banki i konne pościgi za pociągami ze złotem. To wprowadzenie do mrocznej, a momentami szalonej opowieści o gangu, który ma zatargi z nieczystymi siłami. W grze znajdą się unikatowe dynamiczne levele. „System bravado” zapewni bardziej agresywne podejście do taktyki i walki. Produkcję wyróżnia połączenie przeciwstawnych biegunów – wymagającą namysłu taktyczną grę z płynnością typową dla gier akcji.

- W porównaniu z betą, w pełnej wersji Hard West 2 gracze odnajdą rozwinięcie historii głównego bohatera, Gina Cartera i jego bandy a także nowych przeciwników, bronie i ciekawe mechaniki, pozwalające toczyć wyrównaną walkę ze światem Hard West. Jestem pewien, że rozgrywka stanie się jeszcze bardziej atrakcyjna dzięki nowym biomom. Poza śnieżnym, zaprezentujemy prerie, pustynie oraz mroczne zakamarki, w które lepiej nie zapuszczać się nieprzygotowanym - wymienia prezes zarządu Ice Code Games.

Jednym z autorów fabuły gry Hard West 2 jest autor bestsellerów New York Times i zdobywca nagrody Origins – Matt Forbeck (Deadlands). Głosów postaciom z gry użyczyli m.in. Kevin Conroy (Batman: The Animated Series), Darien Sills-Evans (Days Gone, League of Legends) oraz Adam Gifford (The Colony, Batman: Hush), a o oprawę dźwiękową zadbał zdobywca nagrody BAFTA - Jason Graves (Far Cry Primal, Tomb Raider).

Good Shepherd Entertainment ma na koncie wiele sukcesów, w tym pierwszej części gry Hard West. Holenderski wydawca oferuje know-how oraz sieć nagradzanych pisarzy, muzyków i twórców, a także dostęp do praw własności intelektualnej. Koszty produkcji i marketingu gry Hard West 2 w całości ponosi wydawca.

Trailer: https://youtu.be/t_iehyC-GXY

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1282410/Hard_West_2/

 

 

***

O spółce:

Ice Code Games SA to notowany na NewConnect w Warszawie producent gier wideo na PC i konsole. Studio specjalizuje się w grach strategicznych i taktycznych. W 2020 roku firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Good Shepherd Entertainment – wydawcą należącym do notowanego na londyńskiej giełdzie Devolver Digital. Efektem tej współpracy będzie gra Hard West2, której premiera na PC zaplanowana jest na  4 sierpnia 2022 roku.

Celem Ice Code Games jest zdobycie pozycji topowego producenta gier strategicznych, dostępnych na PC i wszystkich najpopularniejszych konsolach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.