Ponad 22 tysiące sprzedanych egzemplarzy Dinosaur Fossil Hunter.
Symulator paleontologa, wyprodukowany przez notowane na rynku NewConnect lubelskie studio Pyramid Games, w ciągu niespełna 5 tygodni od premiery sprzedał się w liczbie ponad 22 tysięcy egzemplarzy. Tym samym, według szacunków spółki, zwróciły się wszystkie koszty produkcji i marketingu gry, które łącznie wyniosły ponad 1 mln zł. Na zakup tytułu na platformie Steam oczekuje obecnie około 130 tysięcy osób.
W niewiele ponad miesiąc od premiery Dinosaur Fossil Hunter zebrał łącznie 74 procent pozytywnych recenzji użytkowników platformy Steam, gdzie zadebiutował 4 maja 2022 r. Gra została wydana w 14 wersjach językowych, a cena egzemplarza wyniosła 19,99 USD. Wszelkie koszty związane ze stworzeniem tytułu już się zwróciły.
– Jesteśmy zadowoleni z wyniku sprzedażowego, jaki do tej pory udało nam się osiągnąć. W niespełna 5 tygodni sprzedaliśmy ponad 22 tysiące egzemplarzy gry. Dzięki temu przy uwzględnieniu wpłat inwestora projektowego oraz przychodu z platformy Kickstarter - zwróciły się wszystkie koszty zarówno produkcji, testów, jak i promocji Dinosaur Fossil Hunter. Nadal przewidujemy dalszy wzrost sprzedaży tytułu, z czego pozyskane środki pomogą nam w jego rozwoju. Cieszymy się również z tego, że spełniliśmy oczekiwania graczy, o czym świadczy liczba pozytywnych recenzji na platformie Steam – mówi Jacek Wyszyński, Prezes Pyramid Games.
Dinosaur Fossil Hunter powstał m.in. dzięki przeprowadzonej kampanii Kickstarter oraz wsparciu inwestora projektowego, który w zamian za wkład w produkcję uzyska 40% zysku ze sprzedaży tytułu. Dinosaur Fossil Hunter to gra z gatunku symulatorów, w której gracze wcielają się w rolę paleontologa. W trakcie rozgrywki – przemierzają oni zróżnicowane tereny po to, aby odkryć i skompletować szkielety dinozaurów, które finalnie zaprezentują we własnym muzeum. W tym wszystkim pomagają im różnorakie sprzęty, takie jak m.in. szpadel, kilof, precyzyjne narzędzia do oczyszczania kości czy drony transportowe. Tytuł gwarantuje nie tylko wciągające godziny rozgrywki, ale umożliwia też zdobycie wiedzy na temat żyjących na Ziemi miliony lat temu dinozaurów.
– Zawsze staramy się, aby nasze gry niosły ze sobą pewną wartość. W tym przypadku jest to funkcja dydaktyczna, czyli możliwość poszerzenia swojej wiedzy dotyczącej dinozaurów. Docierają do nas informacje, że praca włożona przez nasz zespół w produkcję tytułu była tego warta – stąd zamierzamy rozwijać Dinosaur Fossil Hunter i zaoferować graczom nowe dodatki, które uatrakcyjnią rozgrywkę, oczywiście w zależności od dalszych wyników sprzedażowych - zapowiada Jacek Wyszyński, Prezes Pyramid Games. – Obecnie skupiamy się nad aktualizacją rozszerzającą grę o dodatkowy conent, którą planujemy zaprezentować jeszcze w tym miesiącu – dodaje Jacek Wyszyński.
Podstawą rozgrywki w tytule jest tryb dla pojedynczego gracza. Pełna wersja Dinosaur Fossil Hunter jest dostępna na platformach: Steam, Epic Store, Humble Store i w serwisie NVidia GeForce Now.
Pyramid Games zamierza przeprowadzić portowanie gry na konsole Xbox, a następnie na PlayStation
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=hDQkY1izqp4
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/864700/Dinosaur_Fossil_Hunter__Symulator_Paleontologa/
***
O Pyramid Games:
Pyramid Games to działające od 2010 roku studio, zajmujące się tworzeniem gier komputerowych. Główna siedziba firmy mieści się w Lublinie. Celem studia jest produkcja dużej liczby ambitnych gier oraz zbudowanie wokół nich dużej społeczności graczy. Zespół Pyramid Games tworzą pasjonaci nauki i Science-Fiction, dlatego tworzone przez nich produkcje nastawione są na kierunek popularnonaukowy - gry koncentrują się na tematyce odkrywania nieznanego i zdobywania wiedzy. Od sierpnia 2020 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.