Komunikaty PR

Polska gra VR „Divine Duel” już dostępna w Chinach

2023-08-10  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Najnowsza gra VR od Immersion Games jest już dostępna w chińskim PICO Store. Wcześniej w tym roku, 15 czerwca, gra produkcji notowanej na NewConnect spółki, zadebiutowała w międzynarodowym sklepie tego samego producenta z Azji. Warszawskie studio obecnie pracuje nad wersją Divine Duel na PC VR oraz dodaniem nowej zawartości.

Divine Duel został wydany w Chinach w wersji płatnej, w cenie 50 Juanów chińskich (ok. 28 złotych). Gracze w tej wersji będą mieli odblokowane wszystkie postacie i całe wyposażenie, a dodatkowe przedmioty kosmetyczne będzie można uzyskać wypełniając zadania i zdobywając osiągnięcia. Immersion Games pracuje obecnie nad dodaniem do Divine Duel nowej grywalnej postaci oraz szeregu tematycznie związanych z nią broni.

- Wraz z premierą Divine Duel na rynku chińskim udało nam się zrealizować wszystkie założenia kontraktu z Pico. Możemy teraz z większą intensywnością kontynuować pracę nad przygotowaniem nowej zawartości dla graczy, a więc kolejnych paczek zwariowanych broni i postaci. Dodatkowo, pracujemy nad wersją naszej gry na PC VR, której premierę planujemy jeszcze w tym roku - mówi Bartosz Rosłoński, CEO Immersion Games.

Divine Duel to pojedynkowa gra VR w formule free-to-play. Od czasu marcowej premiery w sklepie App Lab zebrała ona ponad 700 opinii od graczy i może się pochwalić wręcz idealną oceną, czyli 4,9/5. Od 15 czerwca br. jest również dostępna w międzynarodowym PICO Store.

PICO to wiodąca firma VR, założona w marcu 2015 roku, skupiająca się na technologii VR ALL-IN-ONE. W sierpniu 2021 roku została ona przejęta przez właściciela platformy TikTok - ByteDance.

Chiny to największy na świecie rynek gier wideo pod kątem liczby użytkowników. Obecnie aktywnych graczy jest już ponad 700 mln. Z danych rynkowych wynika, że w 2021 roku przychodów z lokalnego rynek gier w Państwie Środka wyniosły 45,5 mld USD. Szacunki natomiast wskazują, że do 2026 roku krajowe zyski chińskiego gamedevu powinny osiągnąć nawet poziom 55 mld USD.

***

O spółce:

Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. 1 marca 2023 roku miała premierę najnowsza gra studia – Divine Duel.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa

Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.

Polityka

Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga

Najpierw wywiad z Alice Weidel, współprzewodniczącą AfD, a ostatnio wystąpienie na platformie X podczas inauguracji kampanii wyborczej – w ten sposób Elon Musk wyraża swoje poparcie dla tej niemieckiej frakcji politycznej. – Wsparcie Elona Muska nam pomaga, bo w pewnym sensie AfD poprawiła swój image za granicą – mówi Tomasz Froelich, poseł do Parlamentu Europejskiego z Alternatywy dla Niemiec. Jak wskazuje, trudno przy takim poparciu utrzymać zarzut, że AfD jest ugrupowaniem prorosyjskim.

Polityka

Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej

Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.