Polska gra VR „Divine Duel” już dostępna w Chinach
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Najnowsza gra VR od Immersion Games jest już dostępna w chińskim PICO Store. Wcześniej w tym roku, 15 czerwca, gra produkcji notowanej na NewConnect spółki, zadebiutowała w międzynarodowym sklepie tego samego producenta z Azji. Warszawskie studio obecnie pracuje nad wersją Divine Duel na PC VR oraz dodaniem nowej zawartości.
Divine Duel został wydany w Chinach w wersji płatnej, w cenie 50 Juanów chińskich (ok. 28 złotych). Gracze w tej wersji będą mieli odblokowane wszystkie postacie i całe wyposażenie, a dodatkowe przedmioty kosmetyczne będzie można uzyskać wypełniając zadania i zdobywając osiągnięcia. Immersion Games pracuje obecnie nad dodaniem do Divine Duel nowej grywalnej postaci oraz szeregu tematycznie związanych z nią broni.
- Wraz z premierą Divine Duel na rynku chińskim udało nam się zrealizować wszystkie założenia kontraktu z Pico. Możemy teraz z większą intensywnością kontynuować pracę nad przygotowaniem nowej zawartości dla graczy, a więc kolejnych paczek zwariowanych broni i postaci. Dodatkowo, pracujemy nad wersją naszej gry na PC VR, której premierę planujemy jeszcze w tym roku - mówi Bartosz Rosłoński, CEO Immersion Games.
Divine Duel to pojedynkowa gra VR w formule free-to-play. Od czasu marcowej premiery w sklepie App Lab zebrała ona ponad 700 opinii od graczy i może się pochwalić wręcz idealną oceną, czyli 4,9/5. Od 15 czerwca br. jest również dostępna w międzynarodowym PICO Store.
PICO to wiodąca firma VR, założona w marcu 2015 roku, skupiająca się na technologii VR ALL-IN-ONE. W sierpniu 2021 roku została ona przejęta przez właściciela platformy TikTok - ByteDance.
Chiny to największy na świecie rynek gier wideo pod kątem liczby użytkowników. Obecnie aktywnych graczy jest już ponad 700 mln. Z danych rynkowych wynika, że w 2021 roku przychodów z lokalnego rynek gier w Państwie Środka wyniosły 45,5 mld USD. Szacunki natomiast wskazują, że do 2026 roku krajowe zyski chińskiego gamedevu powinny osiągnąć nawet poziom 55 mld USD.
***
O spółce:
Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. 1 marca 2023 roku miała premierę najnowsza gra studia – Divine Duel.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.