Polska gra VR „Divine Duel” już dostępna w Chinach
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Najnowsza gra VR od Immersion Games jest już dostępna w chińskim PICO Store. Wcześniej w tym roku, 15 czerwca, gra produkcji notowanej na NewConnect spółki, zadebiutowała w międzynarodowym sklepie tego samego producenta z Azji. Warszawskie studio obecnie pracuje nad wersją Divine Duel na PC VR oraz dodaniem nowej zawartości.
Divine Duel został wydany w Chinach w wersji płatnej, w cenie 50 Juanów chińskich (ok. 28 złotych). Gracze w tej wersji będą mieli odblokowane wszystkie postacie i całe wyposażenie, a dodatkowe przedmioty kosmetyczne będzie można uzyskać wypełniając zadania i zdobywając osiągnięcia. Immersion Games pracuje obecnie nad dodaniem do Divine Duel nowej grywalnej postaci oraz szeregu tematycznie związanych z nią broni.
- Wraz z premierą Divine Duel na rynku chińskim udało nam się zrealizować wszystkie założenia kontraktu z Pico. Możemy teraz z większą intensywnością kontynuować pracę nad przygotowaniem nowej zawartości dla graczy, a więc kolejnych paczek zwariowanych broni i postaci. Dodatkowo, pracujemy nad wersją naszej gry na PC VR, której premierę planujemy jeszcze w tym roku - mówi Bartosz Rosłoński, CEO Immersion Games.
Divine Duel to pojedynkowa gra VR w formule free-to-play. Od czasu marcowej premiery w sklepie App Lab zebrała ona ponad 700 opinii od graczy i może się pochwalić wręcz idealną oceną, czyli 4,9/5. Od 15 czerwca br. jest również dostępna w międzynarodowym PICO Store.
PICO to wiodąca firma VR, założona w marcu 2015 roku, skupiająca się na technologii VR ALL-IN-ONE. W sierpniu 2021 roku została ona przejęta przez właściciela platformy TikTok - ByteDance.
Chiny to największy na świecie rynek gier wideo pod kątem liczby użytkowników. Obecnie aktywnych graczy jest już ponad 700 mln. Z danych rynkowych wynika, że w 2021 roku przychodów z lokalnego rynek gier w Państwie Środka wyniosły 45,5 mld USD. Szacunki natomiast wskazują, że do 2026 roku krajowe zyski chińskiego gamedevu powinny osiągnąć nawet poziom 55 mld USD.
***
O spółce:
Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. 1 marca 2023 roku miała premierę najnowsza gra studia – Divine Duel.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.