Komunikaty PR

Play2Chill razem z Toplitz Productions tworzą SpaceRocket Games

2022-12-06  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Play2Chill – notowany na NewConnect producent i wydawca gier z segmentu Indie Premium na PC, konsole i urządzenia mobilne – utworzył razem z Toplitz Productions GmbH nową spółkę, SpaceRocket Games SA. Firmy planują wykorzystać wzajemne synergie oraz posiadany w każdej ze spółek know-how. Pierwszym wspólnym celem jest produkcja i wydanie nowej gry typu survival, której budżet ma wynosić ok. 1 mln euro. Debiutancka produkcja tej marki ma trafić na rynek już w 2024 roku.

Zgodnie z podpisaną umową, Play2Chill SA będzie posiadała 20 proc. udziałów w spółce SpaceRocket Games, której prezesem zarządu zostanie Paweł Brągoszewski, aktualny wiceprezes Play2Chill. Ponadto w radzie nadzorczej nowej spółki zasiądą Tomasz Róziecki – prezes Play2Chill, a także Paweł Flanc – wiceprezes Play2Chill. Drugim większościowym akcjonariuszem, który obejmie 60 proc. akcji, jest niemiecka spółka Iridium Media Group GmbH. Warszawski deweloper planuje również współpracę z SpaceRocket Games SA w zakresie technologicznym oraz kadrowym. Obydwie spółki planują wykorzystać wzajemne synergie oraz swój unikalny know-how i zamierzają wspólnie wydawać przede wszystkim gry z segmentu premium.

- Nawiązanie współpracy z zagranicznym wydawcą to jeden z celów Play2Chill na ten rok. Naszym wspólnym planem z nowym partnerem – Toplitz Productions – będzie produkcja nowej gry typu survival z trybem wieloosobowym, która zostanie zbudowana na silniku Unreal Engine 5. Dzięki temu chcemy wejść na wyższy poziom developmentu i wyprodukować grę w jakości premium. Budżet projektu wyniesie około 1 mln euro, przy pełnym finansowaniu produkcji przez wydawcę. Szczegółowe warunki zostaną określone w umowie wydawniczej - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill. - Liczymy na długofalową współpracę z Toplitz Productions i nie ukrywam, że gry premium, to coś, czym właśnie chcielibyśmy się zajmować w przyszłości - podkreśla Róziecki.

Toplitz Productions GmbH jest niemiecko-austriackim wydawcą gier wideo z gatunku RPG, przygodowych i symulatorów. Firma zaczęła działać na rynku już przed 2018 r. Jednym z jej pierwszych projektów był Ghost Platoon. Ponadto jest wydawcą m.in. hitowej polskiej gry Medieval Dynasty, Starsand czy GOAL! The Club Manager.

Play2Chill jest producentem m.in. takich gier jak: Motorcycle Mechanic Simulator 2021, która swoją premierę miała przed rokiem i w najbliższych tygodniach zadebiutuje na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch, a także Rally Mechanic Simulator, którą developer planuje dostarczyć graczom w 2023 roku. Ponadto spółka w ostatnim czasie zakończyła prace nad portem gry Bugvasion TD na konsolę Nintendo Switch, a data premiery jest uzależniona od finalizacji procesu certyfikacji. Spółka jest również w trakcie produkcji gry Aztecs The Last Sun. Tytuł posiada w pełni grywalne demo technologiczne, które jest materiałem wyjściowym do rozmów z wydawcami. W ostatnim czasie Play2Chill poinformowała także o rozpoczęciu prac nad grą Egypt Frontiers, którą wyprodukuje jej spółka zależna przy bezpośredniej współpracy z PlayWay.

 

***

 

O spółce:

Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier
z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych).

Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.