Komunikaty PR

PixelAnt Games będzie tworzyć gry z brytyjskim Sumo Digital

2021-02-16  |  09:41
Biuro prasowe

Dobra wiadomość dla deweloperów i pasjonatów tworzenia gier. Od lutego br. wrocławskie studio PixelAnt Games jest częścią wielkiej rodziny Sumo Digital i pierwszym oddziałem tego brytyjskiego producenta w Europie. To partnerstwo otwiera przed polskim światem gamedev nowe perspektywy. Jest niepowtarzalną szansą dla tych, którzy chcą tworzyć gry z najwyższej półki i pracować z najlepszymi. Warto już dziś dołączyć do studia, które do końca tego roku planuje powiększyć zespół o kolejne kilkadziesiąt osób.

Wejście PixelAnt Games do grupy Sumo Digital otwiera nowe perspektywy przed polskim gamedevem. Po pierwsze – daje rodzimym programistom i developerom szansę współpracy z renomowanym producentem gier. Sumo Digital ma na swoim koncie m.in.: Sackboy: A Big Adventure, Crackdown 3, Forza Horizon 4 czy Hitman 2. Po drugie – całemu zespołowi PixelAnt Games daje dostęp do największych, najbardziej znanych projektów AAA i AA+ i najbardziej renomowanych partnerów branżowych. Umożliwia poszerzanie kompetencji dzięki pracy przy bardzo zróżnicowanych realizacjach, a także pozwala dalej pracować nad rozwojem własnego IP - w tym własnych rozwiązań technologicznych. Jest też okazją do uczenia się od światowej klasy ekspertów.

Współpraca z Sumo Digital idealnie wpisuje się w naszą długofalową strategię budowania organizacji w oparciu o szacunek, zaufanie, otwartą komunikację oraz doświadczenie branżowe. Będąc częścią grupy Sumo mamy dostęp do doświadczonych osób, sprawdzonych procesów i bardzo ciekawych projektów, co stanowi bardzo atrakcyjną ofertę dla każdego, kto ceni sobie rozwój osobisty i chce zwiększać swoją wartość na rynku pracy. Dodatkowo wypracowany model współpracy gwarantuje nam stabilność finansową, przy jednoczesnym zachowaniu niezależności decyzyjnej - podkreśla Paweł Rohleder Co-Founder PixelAnt Games.

Ponadto przejście wrocławskiego studia pod skrzydła brytyjskiego producenta jest znaczące jeszcze z jednego powodu. PixelAnt Games jest pierwszym oddziałem Sumo Digital w Europie kontynentalnej, a przy tym dalej studiem z dużą swobodą działania, rozwijającym się pod własną marką.

Gamedev 2.0 only 

Studio PixelAnt Games to dziś wyjątkowo atrakcyjne miejsce pracy, ale nie tylko dzięki rozpoczynającej się właśnie współpracy z potentatem branży gamingowej. Prawdziwa siła przyciągania tkwi w wartościach, jakimi kierują się jego założyciele.

Od początku istnienia naszego studia podkreślamy, że interesuje nas tworzenie gier, ale tylko na zasadach, które nazywamy filozofią gamedev 2.0. Oznacza to w wielkim skrócie, że chcemy tworzyć gry w oparciu o najlepsze praktyki software developmentu, unikając – w takim stopniu, w jakim to tylko możliwe – crunchu i drenażu kreatywności. Chcemy tworzyć, dobrze się przy tym bawiąc, w atmosferze wzajemnego szacunku, otwartości i zaufania. Współpracujemy z Sumo Digital, ponieważ znaleźliśmy tam ludzi, którzy myślą tak jak my i którzy chcą pracować na zasadach partnerskich. To nas połączyło – podsumowuje Adam Lasoń Co-Founder PixelAnt Games.

Do końca 2021 roku zespół „mrówek” ma powiększyć się o kolejne kilkadziesiąt osób. Twórcy studia PixelAnt Games podkreślają, że to idealny moment, aby do nich dołączyć. Mają bowiem i środki, i determinację, aby tworzyć z Sumo Digital ambitne, wysokiej jakości gry i czerpać z tej pracy radość i satysfakcję.

***

PixelAnt Games to studio deweloperskie, które działa w branży gamedev od 2020 roku. Swoją siedzibę ma we Wrocławiu. Tworzy gry na PC, konsole: PS, Xbox i Switch. Od lutego 2021 roku współpracuje z brytyjskim Sumo Digital i jest pierwszym w Europie kontynentalnej oddziałem tego światowego producenta gier.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.