PixelAnt Games będzie tworzyć gry z brytyjskim Sumo Digital
Dobra wiadomość dla deweloperów i pasjonatów tworzenia gier. Od lutego br. wrocławskie studio PixelAnt Games jest częścią wielkiej rodziny Sumo Digital i pierwszym oddziałem tego brytyjskiego producenta w Europie. To partnerstwo otwiera przed polskim światem gamedev nowe perspektywy. Jest niepowtarzalną szansą dla tych, którzy chcą tworzyć gry z najwyższej półki i pracować z najlepszymi. Warto już dziś dołączyć do studia, które do końca tego roku planuje powiększyć zespół o kolejne kilkadziesiąt osób.
Wejście PixelAnt Games do grupy Sumo Digital otwiera nowe perspektywy przed polskim gamedevem. Po pierwsze – daje rodzimym programistom i developerom szansę współpracy z renomowanym producentem gier. Sumo Digital ma na swoim koncie m.in.: Sackboy: A Big Adventure, Crackdown 3, Forza Horizon 4 czy Hitman 2. Po drugie – całemu zespołowi PixelAnt Games daje dostęp do największych, najbardziej znanych projektów AAA i AA+ i najbardziej renomowanych partnerów branżowych. Umożliwia poszerzanie kompetencji dzięki pracy przy bardzo zróżnicowanych realizacjach, a także pozwala dalej pracować nad rozwojem własnego IP - w tym własnych rozwiązań technologicznych. Jest też okazją do uczenia się od światowej klasy ekspertów.
Współpraca z Sumo Digital idealnie wpisuje się w naszą długofalową strategię budowania organizacji w oparciu o szacunek, zaufanie, otwartą komunikację oraz doświadczenie branżowe. Będąc częścią grupy Sumo mamy dostęp do doświadczonych osób, sprawdzonych procesów i bardzo ciekawych projektów, co stanowi bardzo atrakcyjną ofertę dla każdego, kto ceni sobie rozwój osobisty i chce zwiększać swoją wartość na rynku pracy. Dodatkowo wypracowany model współpracy gwarantuje nam stabilność finansową, przy jednoczesnym zachowaniu niezależności decyzyjnej - podkreśla Paweł Rohleder Co-Founder PixelAnt Games.
Ponadto przejście wrocławskiego studia pod skrzydła brytyjskiego producenta jest znaczące jeszcze z jednego powodu. PixelAnt Games jest pierwszym oddziałem Sumo Digital w Europie kontynentalnej, a przy tym dalej studiem z dużą swobodą działania, rozwijającym się pod własną marką.
Gamedev 2.0 only
Studio PixelAnt Games to dziś wyjątkowo atrakcyjne miejsce pracy, ale nie tylko dzięki rozpoczynającej się właśnie współpracy z potentatem branży gamingowej. Prawdziwa siła przyciągania tkwi w wartościach, jakimi kierują się jego założyciele.
Od początku istnienia naszego studia podkreślamy, że interesuje nas tworzenie gier, ale tylko na zasadach, które nazywamy filozofią gamedev 2.0. Oznacza to w wielkim skrócie, że chcemy tworzyć gry w oparciu o najlepsze praktyki software developmentu, unikając – w takim stopniu, w jakim to tylko możliwe – crunchu i drenażu kreatywności. Chcemy tworzyć, dobrze się przy tym bawiąc, w atmosferze wzajemnego szacunku, otwartości i zaufania. Współpracujemy z Sumo Digital, ponieważ znaleźliśmy tam ludzi, którzy myślą tak jak my i którzy chcą pracować na zasadach partnerskich. To nas połączyło – podsumowuje Adam Lasoń Co-Founder PixelAnt Games.
Do końca 2021 roku zespół „mrówek” ma powiększyć się o kolejne kilkadziesiąt osób. Twórcy studia PixelAnt Games podkreślają, że to idealny moment, aby do nich dołączyć. Mają bowiem i środki, i determinację, aby tworzyć z Sumo Digital ambitne, wysokiej jakości gry i czerpać z tej pracy radość i satysfakcję.
***
PixelAnt Games to studio deweloperskie, które działa w branży gamedev od 2020 roku. Swoją siedzibę ma we Wrocławiu. Tworzy gry na PC, konsole: PS, Xbox i Switch. Od lutego 2021 roku współpracuje z brytyjskim Sumo Digital i jest pierwszym w Europie kontynentalnej oddziałem tego światowego producenta gier.
Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO!
Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.